Wat vinden we van de plateau UGG
- Net zulke lelijke sloffen als vroeger
- Ik vond ze vroeger leuk, nu vind ik ze lelijk
- Vroeger vond ik ze lelijk, nu vind ik ze wel leuk
- Ik heb uggs altijd al leuk gevonden
0 stemmers
0 stemmers
Deze zijn te kort. Ik zag gisteren ook een reel en daar werden ze met paardenhoeven vergeleken. Vind ik wel passen
ik mis de optie ānog lelijker dan gewone uggsā
Ah ja, ik las over een avondje flirtje heen.
Je werk organiseert een teambuilding die valt op je vaste vrije dag:
0 stemmers
Kleine boef
Wat is dit nou voor domme reactie
Oh sorry, was niet zo serieus bedoeld hoor
Het is bij ons niet mogelijk om tijdens je dienst mee te doen aan een werkuitje, net zoals een baan in de zorg bijvoorbeeld. Dus teamuitjes zijn sowieso altijd in je vrije tijd. Mag iedereen zelf bepalen natuurlijk maar er wordt bij ons wel een beetje raar gekeken als je niet aan het werk bent en ook niet op het uitje.
Zou in die week dan afspreken om een andere dag vrij te zijn. Dat doen mijn collegas iig en dat is prima voor iedereen.
Die vallen op studiedagen en daar moet je gewoon bij zijn of het nou je vrije dag is of niet haha. Dus niet voor mān lol, maar schrijf ze ook niet
Yep ik heb die film ook een keer op een random middag aan geklikt en kwam er half getraumatiseerd uit Serbian film was ik nieuwsgierig naar en weet nog dat toen ik hem had gezien ik vervolgens een maand celibatair was uit shock hahaha.
Ik ben op vakantie in het buitenland, en de vriendin met wie ik ben attendeerde me erop dat ik een schrijfgebaar maak als ik om the cheque vraag. Doe jij dit ook in het buitenland als je om de rekening vraagt?
0 stemmers
Haha ik ben de 2e!
My friend,
0 stemmers
mijn vriend refereert hier dagelijks aan, maar verder kent naar mijn idee niemand dit in mijn omgeving.
https://www.reddit.com/r/Gunners/comments/57wm1t/had_a_very_strange_dream_about_arsenal/
Het heeft zelfs in die subreddit maar 900 upvotes dus het lijkt me sterk dat mensen dit kennen
Mijn partner is Arsenal-fan en zelfs hij kent dit sws niet anders had ik dit wel gehoord.
Denk dat je dit beter in āben ik de enigeā had kunnen plaatsen!
https://vm.tiktok.com/ZIJW6vWEm/
Wat vind je hiervan?
Kijk vooral tot het einde, sorry maar ik ga helemaal stuk
0 stemmers
Geen idee of het je boeit maar je tiktok account is zichtbaar