Ik heb liever dat die nieuwe partner bij ze op de kamer slaapt (alhoewel 10-jarigen daar echt niet op zitten te wachten en ook wel zonder kunnen) dan die vader zelf eigenlijk.
Damn, no way dat ik als volwassene in een kamer met allemaal tieners die ik niet ken ga slapen
En we zaten ook wel bij elkaar op schoot op de achterbank, dan konden we allemaal mee naar school (10 kilometer verderop)
En dan nog een extra rondje op de rotonde want hihhihi fun!!
Mijn hoarding is denk ik een reactie op het feit dat mijn moeder altijd stiekem spullen van mij weggooide, het feit dat ik daar geen controle over had en nooit wist wat ik miste
Toevallig had ik het hier van de week over met mān vader, die stellig ontkende dat dat is gebeurd hahaha. Tot ik een heel specifieke situatie noemde en het āopeensā weer boven kwam bij m. Lekker met zān allen in de kattenbak
Ah nee! Waarom deed ze dat?
Ja en toen schreef ik help op de beslagen ruit en kreeg ik op mān donder terecht wel
Iiiiiiil bel je zomaar even opppppp
Haha herinner me nu dat ik een keer met een vriendin in de kattenbak ging bij haar moeder, zusje en vriendinnetje zaten op de achterbank. Gingen naar de bibliotheek 2km verder. Kwamen we daar uit die kattenbak gekropen en toen kwam er een politieman zeggen dat het niet mocht. Weet niet of de moeder toen echt een bekeuring heeft gekregen, haha denk dat ik al 30 jaar hier niet aan heb gedacht.
Waarom zeggen jullie allemaal kattenbak? Autocorrect of zeggen ze dat in een bepaalde regio ipv kofferbak?
Geen idee of het een regionaal dingetje is, maar ik kom uit het zuiden van het land en wij zeggen altijd kattenbak, nooit kofferbak
Echt heel fijn dat dat zo gaat!
Dat is uit het zuiden inderdaad haha. Ik zei dat laatst tegen collegaās uit Amsterdam en die keken mij echt aan alsof ik helemaal leip was geworden.
In een kattenbak schijten katten. Echt raar dat zo veel mensen een kofferbak zo noemen.
Tja, het is maar net wat je gewend bent
katĀ·tenĀ·bak (de; m; meervoud: kattenbakken)
1
bak waarin de kat haar behoefte doet
2
(Nederland) ruimte achter in een auto
Ga jij iets doen met Halloween?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Hier niet uit het zuiden maar ik ken het ook zo. Het is een oude benaming dus eerder een generatieding dan een regioding.
Kat gaat hier niet over viervoeters maar over het feit dat het een kleine ruimte is (net als het woord ākattengatā).
jarig zijn