Stel je persoonlijke vraag #52

Altijd leuk toch!

2 likes

In Twente zeggen we ook kattenbak ipv kofferbak

7 likes

Wij mochten dat niet :sob: Mijn ouders waren juist zo verantwoord dat ze op de achterbank ook gordels hadden laten zetten, want toen was dat blijkbaar nog niet verplicht. En ze reden NIET WEG als NIET IEDEREEN HUN GORDEL OMHAD!! (wel goed hoor daar niet van)

zeg jij

• kofferbak
  • achterbak
  • kattenbak
  • iets anders

0 stemmers

1 like

Ik zei achterbaNk, achterbak zeg ik eigenlijk nooit. Wel vaak de klep (al is dat niet echt de bak zelf).

1 like

Maar achterbank en achterbak zijn twee verschillende dingen

28 likes

Echt zo! Ben bijna in shock dat dit niet de norm is, wat ongezellig. Al zijn onze uitjes vaak ook teambuilding en niet alleen voor de gezelligheid.

Gewoon koffer

3 likes

Denk je dat iemand in jouw straat wel eens een raketwerper in hun huis zou kunnen hebben?

https://www.nu.nl/binnenland/6332180/explosie-in-huis-eindhoven-vermoedelijk-veroorzaakt-door-raketwerper.html

• Sowieso niet
  • Hoogstonwaarschijnlijk
  • Vast niet
  • Ik verdenk een specifiek iemand
  • Meerdere mogelijke opties
  • De hele straat

0 stemmers

1 like

Ik ken kattenbak als alternatief voof catechisatie :rofl:?

12 likes

Heb jij als tiener wel eens je telefoon in een andere taal ingesteld, in pre-smartphone tijden, simple telefoons?

• Ja
  • Vaak
  • Nee
  • Ik heb alleen smartphones gehad

0 stemmers

If so, heb je ooit paniek gehad omdat je een andere taal had ingesteld en je bang was dat je niet meer kon vinden waar je dat in die taal weer kon instellen als Nederlands?

• Nee
  • Memory unlocked
  • Ja

0 stemmers

5 likes

Pure paniek

5 likes

Ja elke keer als je een ander script koos, Koreaans of Bulgaars ofzo en dan kon je niks en je kon het ook niet zomaar googelen op school haha.

6 likes

Same maar dan mijn vader, kan er nog slecht tegen als mijn partner wat van me weggooit.

2 likes

Ja, dat bedoelde ik ook

1 like

De klep :joy: maar alleen tegen m’n gezin zeg ik dat haha

1 like

Ben jij bekend met Dutch disease?

• Ja
  • Nee
  • Ik doe dit ook
  • Ik doe dit niet

0 stemmers

2 likes

Pagina is offline

nederlanders die eindeloos gaan staan lullen als ze bij een concert zijn, alsof ze aan het borrelen zijn en de muziek is voor de achtergrond

10 likes

Een vriendin van me doet dat in de bioscoop, echt superirritant, ze krijgt daardoor ook nooit het verhaal goed mee en dan wil ze steeds uitleg :rage:

1 like