Stel je persoonlijke vraag #52

Kan jij 1,5 uur - 3 uur je bek houden? In de bios of tijdens een presentatie oid.

Ik praat tering veel, maar heb nooit moeite om in zulke situaties gewoon doodstil te zijn. Voel geen aandrang tot spreken dan.

• Ja hoor geen probleem
  • Ja ik denk van wel
  • Mwah met moeite
  • Nee ik zeg sowieso toch iets in die tijd
  • Nee echt hopeloos
  • Ik ben Bas Smit en kan mijn mond fysiek niet sluiten

0 stemmers

3 likes

Oh ook gehad bij die Gucci film die 3 uur ofzo duurt en 3 uur lang twee oude vrouwen de hele tijd praten. HOU.JE.WAFFEL.

2 likes

Die film was wel echt verschrikkelijk, moet zeggen dat ik het begrijp

2 likes

Ging er bij jullie op de middelbare een bel af op het moment dat de les was afgelopen of hadden jullie een lampje dat ging branden?

• Bel
  • Lampje
  • Iets anders

0 stemmers

2 likes

Eerste jaren een bel, daarna op een gegeven moment niks (gewoon op de klok kijken).
Middelbare school waar ik nu werk heeft ook niks.

3 likes

zou jij snitchen bij stuktv als je een jachtseizoendeelnemer ziet? ik haat dat nsb-gedrag maar bij dennis schouten oid zou k wel doen

• ja sowieso
  • nee nooit
  • alleen als ik die bn’er heel kut vind

0 stemmers

3 likes

We hadden echt zo een ns bel
Ik had weleens dat ik mijn ouders belde en dan ging de bel af en vroegen ze wat ik op het station deed

5 likes

En zou je iemand meenemen in je auto?

• Ja sowieso
  • Nee sowieso niet
  • Alleen als ‘t een hele leuke bnn’er is

0 stemmers

laat jij een vakantiehuisje achter

• netter/schoner achter dan eigenlijk het minimum is
  • achter zoals het minimaal acceptabel is
  • minder net/viezer achter dan wat de bedoeling is

0 stemmers

2 likes

Precies zoals van me gevraagd wordt het achter te laten.

44 likes

ja goede optie, vergeten

2 likes

Ik hou me er altijd aan, tenzij ze alles geveegd willen. Geen tijd voor hoor, en altijd gehaast met 2 kinderen

1 like

Schoonmaakkosten zijn vaak verplicht ook toch dus sorry maar dan ga ik echt zelf de badkamer niet staan boenen

4 likes

Wat doe jij in een vakantiehuisje dat je moet gaan boenen?

Als je er 1/2 weken bent wordt het toch gewoon vies? Zo werkt dat thuis toch ook. :sweat_smile:

8 likes

Nou niks bijzonders maar aangezien er een optie is dat je het stralend achter laat, ik ga geen waterspetters van de spiegel boenen bijvoorbeeld
En verder wat @Nysmn zegt

3 likes

Maak jij het vakantiehuisje eerst schoon voor je er gebruik van maakt?

• Ja ik boen alles eerst grondig met dettol
  • Ja ik poets een beetje de oppervlakten met een doekje of spray
  • Ik poets alleen als ik wat zie bijv vlekken of kruimels
  • Ik doe helemaal niks, ik heb vakantie hoor!

0 stemmers

Wat doe jij met de borden en bestek?

• Ik gooi alles in de vaatwasser voor gebruik
  • Ik gebruik alles zonder eerst schoon te maken

0 stemmers

Wat doe jij met de afstandsbediening van tv?

• Ik poets het grondig voor gebruik
  • Ik gebruik hem zonder schoon te maken

0 stemmers

Kijk jij in het vakantiehuisje voor bedwantsen?

• Ja ik kijk altijd grondig het bed na
  • Nee ik kijk daar niet naar en maak hem gewoon op

0 stemmers

Heb jij ooit bedwantsen gehad in een vakantiehuisje?

• Nee nog nooit
  • Ja heb ik gehad
  • Nee geen bedwantsen maar wel iets ander ranzigs dat ik nu ga vertellen

0 stemmers

Ik zelf gooi altijd alles in de vaatwasser voor gebruik. En poets niet héél grondig maar ga wel altijd met doekjes langs alle handvaten, deurknoppen, lichtknoppen, tafel, aanrecht, wc bril enzo. De afstandsbediening ook even met een doekje. Voelt gewoon iets frisser op 1 of andere manier, ook al ziet het huisje er schoon uit. Mijn man kijkt altijd de bedden na op bedwantsen sinds we een keer een bedwantsen-scare hebben gehad en gelezen hebben over hoe moeilijk je daar vanaf komt in je huis. Liever voorkomen dan genezen.

We hebben laatst een babyledikant en matras gevonden in het huisje, het stond in een soort rommel hok, en ze waren helemaal beschimmeld met zwarte schimmel. Toen hebben ze een campingbedje gebracht en nieuw matrasje.

3 likes

Met bacteriën van anderen neem ik de gok wel, maar bedden check ik altijd (en mijn koffer bewaar ik zo veel mogelijk in de badkamer/hoog van de grond).

Je hebt bedwantsen gevonden zie ik in de poll. Hoe ging dat? Niks mee naar huis genomen?

Ik ben zo blij met de uitslag van deze poll want ik kreeg de indruk dat ik een viespeuk ben door alle vorige polls over schoonmaken/smetvrees. Misschien ben ik nog steeds een viespeuk maar in ieder geval niet de enige :joy:

11 likes