Stel je persoonlijke vraag #52

Haren liggen niet alleen maar op de grond en meer troep is langer stofzuigen. Zo ingewikkeld is dat toch niet.

Edit: Echt in alle andere scenario’s die ik me kan bedenken (je bakt een taart en er valt bloem op de grond, je eet aan tafel met een peuter, je komt terug na een wandeling door het bos) is het meer dan logisch dat je dat zelf even bezemschoon achterlaat. Waarom is een hond dan ineens een uitzondering die wel extra troep achterlaat, maar magisch geen extra tijd kost om op te ruimen?

3 likes

Ja vooral met lichtknoppen weet je dat die waarschijnlijk niet heel schoon zijn en ik ben dan echt 100x mijn handen aan het wassen. Gezicht moet nog ingesmeerd worden > creme staat in andere ruimte > raak lichtknop aan van die ruimte > oh shit nu moet ik weer handen wassen want net aangeraakt en ik ga nu niet mijn gezicht hiermee aanraken > handen gewassen en creme opgedaan > deuren gesloten > hm ik wilde nog lippenbalsem op doen uit een potje , dat vind ik nu vies idee met die deurklink.
Volgende keer toch maar pak schoonmaakdoekjes mee @ZusjevanJoost

En dan te bedenken dat ik in mijn eigen huis misschien 2x per jaar deurklinken afneem :laughing:

1 like

Omg waar slaat dit nou op? Ik zeg toch dat ik het altijd netjes achterlaat, en opruim en een doekje over de keuken haal etc en dit was nieuw voor mij en eerlijk, ik begrijp het niet helemaal maar ik zeg OOK dat ik haar feedback ten harte neem en voortaan ook ff zal stofzuigen.

2 likes

echt veel aso’s hier :skull:

5 likes

Voor 1 of 2 nachtjes best prima om te denken “ieh ik vind het hier eigenlijk viezig”. Daar slaap ik niet minder van ofzo. En als ik ergens een week bijvoorbeeld blijf, neem ik meer de moeite om dingen af te nemen.
Ergens blijft dat “ieh anderen lagen hier ook in hun blote kont en ik zie de haren nog liggen” wel ergens op de achtergrond als ik in bad lig. Maar niet in die mate om dan maar thuis te willen blijven :smile:
Ik zal trouwens ook niet zo snel klagen bij de eigenaar of het hotel ofzo. Wat haren die zijn blijven liggen vind ik menselijk en vaak huren eigenaren een schoonmaakbedrijf/persoon in voor het minimumloon. Ik zou het enorm lullig vinden als die mensen dan een standje krijgen of zelfs hun schoonmaakklus verliezen omdat ik klaag tijdens een niet-noodzakelijk nachtje weg.

3 likes

Gatver!
Hierdoor herinner ik me ineens weer mijn smerigste hotelervaring. Was op huwelijksreis naar Hawaii, net ingecheckt in een mooi appartementje op Kauai. Zag al wel dat het aanrechtblad stoffig was, en er lag een tissue achter een nachtkastje enz. Dus ik dacht hmmm het is niet heel secuur schoongemaakt dus ik ga er zelf nog wel even een doekje overheen halen.
Toen kwam ik in de badkamer en het rook echt smerig, nog meer balen maar ok. Deed ik de wc-bril omhoog: dreef er een dikke vette drol in de pot :sob:
Snel een foto gemaakt en doorgespoeld, maar hij spoelde niet door :nauseated_face:. Naar de receptie gegaan en gelukkig een ander (schoon) appartement gekregen en ook wel champagne als excuusje.
Maar ik snap nog steeds niet hoe dit kan, want blijkbaar is er dan wel iemand geweest om schone handdoeken en beddengoed neer te leggen, maar verder niks schoongemaakt? Hoe geef je zo’n kamer vrij :sob:

1 like

Nee man, mensen die overal dettol voor gebruiken krijgen veel sneller allerlei virussen en ziektes. We wonen echt in een teringschoon land (niet de mensen zelf per se, maar qua riolering en dat soort dingen). Niet aan dode dieren zitten en geen rauwe dingen eten en verder gewoon af en toe aan een deurklink likken voor je weerstand.

34 likes

Ja en anders gewoon lekker thuisblijven met je smetvrees

14 likes

Ja dat vind ik echt vies. Ik neem absoluut even de deurklinken af en de wc-bril.

4 likes

Kan jij een hele dag alleen maar positief en aardig doen?

• Ja zo ben ik altijd
  • Ja makkelijk
  • Ja als ik er echt op let
  • Mwah dat is lastig
  • Nee ik denk van niet
  • Onmogelijk

0 stemmers

Positief wel, aardig niet.

6 likes

Ik dacht eerst van wel. Maar toen had ik nog niet gedacht aan de trein die ik bijna dagelijks pak waar vaak debielo’s inzitten. Of het verkeer in het algemeen. Ben op die plekken echt niet op mijn best.

3 likes

oh ik eerder andersom. ik kan wel de hele dag aardig doen, maar dan alsnog negatief ergens over zijn. moet voor m’ werk ook zo vaak aardig doen tegen mensen die ik zelf niet aardig vind namelijk :joy:

14 likes

Aangezien ik hier langsliep; zou jij naar een Liam Payne herdenking gaan? Om liedjes te zingen, foto’s en bloemen neer te zetten, kaarsen te branden etc

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Er is geen enkele ster die mij zo ver krijgt

31 likes

Een paar jaar geleden heb ik een kamer geboekt in een hotel waar honden welkom waren (was de enige beschikbare optie) en bij de reservering heb ik aangegeven dat ik allergisch ben en ik ben geen hondenhaar tegengekomen tijdens mijn verblijf. Misschien hebben ze specifiek kamers aangewezen voor met/zonder honden?

2 likes

Ik heb lang, lang geleden, toen Chester Bennington uit het leven was gestapt, van een afstand een groep fans zien treuren en ik hoorde hen ook praten over Chester alsof het hun overleden broer was.
Ik vond dat best bijzonder. Fijn dat die mensen steun aan elkaar hadden maar ik kan niet helemaal begrijpen hoe de dood van beroemdheid je zo kan raken.

3 likes

Je wordt aangesproken door een Israëlische tourist die je hulp wil met het OV, help je?

• Ja
  • Nee help niemand
  • Nee help geen Israëliërs

0 stemmers

2 likes

Ik dacht huh hij is toch nog niet zo lang geleden overleden. Maar dat is blijkbaar ook al ruim 7 jaar wow.

4 likes

• Ik snap deze uitspraak wel
  • Oneens niemand komt in de buurt van the Beatles
  • Oneens er zijn andere artiesten die dichter bij the Beatles zitten

0 stemmers

3 likes