Stel je persoonlijke vraag #52

En zou jij geld aannemen van Trump? +€100.000 ofzo

• Ja hoor
  • Nee never

0 stemmers

1 like

Zolang ik er niks voor hoef te doen voel ik me niet te goed voor dat geld hoor. Kom maar door.

23 likes

Voordat je het weet zegt die man dat hij je gekocht heeft. Nee, dankje

1 like

Heeft hij mij gekocht of heb ik hem gescamd?

Binnenkort het onderwerp van de nieuwe podcast The Grace Game

32 likes

Dan heb ik toch liever een frietje :smiling_face_with_tear:

Dat geluid staat in het rijtje van doedelzak en orgel

1 like

Wil ik maar alleen eentje met een zak.

1 like

Ik woon midden in de stad, maar de restaurants en spätis (soort avondwinkel) in mijn straat hebben besloten die te gebruiken om de stoep 's ochtends mee schoon te maken (dus niet voor blaadjes maar voor weetikhet, peuken, bierdopjes). Elke fucking dag, ook in het weekend, tussen 7 en 8. Ik heb echt een paar jaar nodig gehad om überhaupt uit te vinden wat dat geluid nou was ook, wie bedenkt dit, koop gewoon een bezem!

ik ga zo goed op deze random lijst met vragen. Echt een reis door mijn eigen brein om hier antwoord op te geven

4 likes

4 mensen leggen glasvezel aan, in 6 uur tijd hebben ze

• 50 meter aangelegd
  • 25 meter aangelegd
  • 10 meter aangelegd
  • Ze staan nog voor hetzelfde huis waar ze begonnen

0 stemmers

Ze werken overigens wel hard, constant boren etc, maar kennelijk is dit echt heel moeizaam dan?

1 like

Schiet je glasvezel niet vanuit een plek?

3 likes

er is nu een e.coli uitbraak in Amerika die naar een McDonald’s is herleid, dus de Trump-grappen zijn niet van de lucht :sweat_smile:

5 likes

Op basis van hoe dit in mijn buurt gaat en wat een chaos het is met de planning en alles is de maximale snelheid 2 meter per week hahahaha

1 like

Dit gaat geheid gebeuren. Net als al die slomen in de snelle baan in het zwembad :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Hahaha ja dat dacht ik dus omdat ik Pa Buddenbruck (een huis vol) dat zag doen op tv, ging keisnel. Maar zoals @Chuckie zegt gaat het echt per millimeter lijkt het.

Again, het lijkt wel georganiseerd en ze zijn constant bezig, maar het kan kennelijk niet overal zo snel gaan? Misschien lastige bodem oid.

1 like

Vind jij een spijkerbroek lekker zitten?

• Ja
  • Mwoah wel ok
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Niet alle, maar heb wel echt paar chille gelukkig. Die hoef ik ook niet per se uit als ik op de bank ga hangen.

1 like

Misschien heb ik een grote vagina :butterfly: ofzo maar bijna alle jeans doen daar zeer als ik zit. Ja ok behalve baggy modellen.

7 likes

Beste bergdrankje?

• Apfelschorle
  • Almdudler
  • Skiwasser
  • Gluhwein
  • Jagerthee
  • Schnapps
  • Witbier
  • Chocolademelk met slagroom
  • anders

0 stemmers

Even zomer en winter door elkaar heen. Ik drink nu een apfelschorle, zo lekker!

2 likes

Witbier als het warm is en heiße choco mit rum als het kouder is

3 likes