Ik blijft voor de drama
Hypothetisch: Je hebt morgen een diner met werk en iedereen is gevraagd wat te eten mee te nemen. Je 1e keus gerecht is mislukt, het is inmiddels half 9 en je hebt een pesto in elkaar geflanst van de ingrediƫnten die over waren maar kwali is zeer matig.
- Halfbakken pesto meenemen
- Tijdens je lunchpauze de stad inrennen voor wat anders, geeft wel meer stress
- Gore eten thuislaten, kwali wijntje mee
0 stemmers
Ik haat mn leven momenteel echt even hahah.
Sowieso het woord kwali niet meer gebruiken
Een collega heeft ooit heel veel soorten magnum ijs (potten) meegenomen. Deze waren als enige op gegaan! Misschien een idee?
Edit: 2e gratis bij ah!
En vervolgens ontkennen dat die ranzige pesto van jou is, in een aftands bakje.
Kan je die wijn lekker zelf drinken.
Of mag je je collegaās?
Zoān Louis Vuitton tas, niet per se deze mag ook een ander model zijn maar iig die met logoās op bruin leer
- Mooi
- Lelijk
0 stemmers
Ik vind ze alleen mooi als ze grof gedragen zijn, of duidelijk al lang in gebruik zijn, dat ze niet meer zo stijf zijn, wel gewoon soepel leer maar met wat matheid, slijtage, karakter.
Zo brand new vind ik ze helemaal niks hebben. Denk ook vanwege die glans en omdat neptassen dat ook hebben en je de kwaliteit van het leer juist beter ziet na gebruik, hoe echt leer karakter krijgt ipv nepleer dat gaat breken.
Ja klopt, als die handvaten nog zo bleek zijn vind ik ook vreselijk. Maar als je ze vaak genoeg vast pakt met vette handen oid gaat dat wel weg
Ja net als een veelgebruikte birkin van rijke aristoās die dan aan de binnenkant pennenstrepen hebben, slijtage, volgepropt. Heeft een soort chiquere nonchalance van āeen familiestukā ofzo dat geĆ«rfd is, vind ik met sommige LV tassen ook. Niet die ministasjes maar van die weekend tassen of open schoudertassen met idd van die hand geoliede donkere handvaten zijn echt wel chique vind ik.
Ik las bikini en dacht hoe komt daar een pennenstreep in š«£
Vind over het algemeen logo tassen lelijk, LV eigenlijk ook, maar hangt voor mij van het gebruik af. Idd niet zo nieuw en glad. Maar ik heb een croissant bag, model bestaat volgens mij niet meer, en die vind ik wel charmant op zān tijd.
Hoe kun je zoān dure tas eigenlijk lelijk vinden, maar wel in je bezit hebben en gebruiken.
Jawel die is opnieuw uitgebracht, vorig jaar of twee jaar geleden ofzo?
O ja zie het, maar ik heb idd het āvintageā model van 20 jaar geleden ofzo en die vind ik wel een stuk mooier.
@Krabsalade hij was van mijn moeder. Ik vind hem ook niet lelijk, maar de meeste andere logo tassen dus wel.
Haha ja zijn leuke mensen. Ik ga een wijn uit mn goeie voorraad opofferen denk ik maar.
Nu ben ik benieuwd wat het 1e gerecht was wat mislukt is en wat het doel van alleen de pesto was
ik vind michael kors, louis vuitton en hermes tassen allemaal zelfde categorie smaak is niet te kopenš (maar dan van minder naar meer geld)
Ik wilde nooit een auto, maar nu zijn vrienden naar de middle of fucking nowhere verhuisd en nu zou het best chill zijn om ze te kunnen bezoeken zonder 3 uur onderweg te zijn met boemeltreintjes en dan nog opgehaald te moeten worden 20 minuten verderop. En om naar mijn ouders te gaan ook, die worden toch ook ouder en vind het wel een fijn idee om daar relatief snel te kunnen zijn en niet afhankelijk te zijn van Deutsche Bahn