Stel je persoonlijke vraag #52

Smaakt dat anders in het Duits?

32 likes

Ja een ton wel. En van Kim Jong Un?
Ik denk dat ik dat bij die freak het niet over mn hart verkrijg, no way. Gatverdamme met zn concentratiekampen

• Ja hoor
  • Nee
  • Ik twijfel

0 stemmers

Ken jij iemand persoonlijk die naar noord korea is geweest?

• Nee
  • Ja 1
  • Ja meerdere
  • Ja ik woon er zelf

0 stemmers

Vanuit het vliegtuig schijn je dus al concentratiekampen te kunnen zien :cry:

Jep, ik heb zo vaak mensen aan de telefoon (1 telefoonlijn voor patiënten en 1 voor collegiaal overleg) die dan lopen te klagen dat ze zo ellendig lang in de wachtrij staan en dan heb ik die mensen vervolgens 15-20 minuten aan de lijn. Ja hoe zou die lange wachtrij nou ontstaan he…

4 likes

Zie deze tweet steeds opduiken

Als een vriendin van jou dit zou zeggen:

• Mag ze zeggen en vinden
  • Mag ze niet zeggen en vinden

0 stemmers

Zou het ergens op slaan als iemand dit over jou zegt?

• Ja ik ben objectief onaantrekkelijk
  • Nee ik ben niet objectief onaantrekkelijk

0 stemmers

Zou jij dit over een vriendin zeggen?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ken jij iemand die objectief onaantrekkelijk is?

• Nee iedereen is mooi
  • Nee er zijn wel lelijkerds maar daar ga ik niet mee om
  • Ja eentje
  • Ja meerdere

0 stemmers

5 likes

Jeetje objectief onaantrekkelijk. Definitie van objectief dan maar even opzoeken…

3 likes

Ik zou het erger vinden als een vriendin zou zeggen dat ik volgens haar subjectief onaantrekkelijk ben. Dat ik niet aan allerlei schoonheidsnormen voldoe is voor mij ook geen nieuws, maakt me niet minder hot.

2 likes

Ahhh zo had ik het niet bedacht nog, dacht idd net als @junior hoe kan iemand objectief onaantrekkelijk zijn? Alsof het een norm is, maar ja jij hebt ook weer gelijk dat dat eigenlijk ook weer zo is.

Toch zou ik het zelf nooit zeggen over een vriendin, vind het wel bizar haha

Ik zou vooral een vriendin die dit soort incel ideeën had dumpen

10 likes

Ja dingen als symmetrisch gezicht, kleine neuzen, geen flaporen, recht gebit, lichte ogen, dat soort onzin. Maar zou het zelf ook nooit zeggen, ga ook niet graag om met mensen die van zichzelf weten dat ze echt heel mooi zijn, krijg je dit soort onzin.

@grace same

2 likes

Vind grote neuzen juist wel hot trouwens en beetje flaporen en scheve tanden ook.

En bruine ogen >>>>>> lichte ogen

Maar ik vind wel dat sommige mensen (inclusief mezelf) gewoon een slechte botstructuur in hun gezicht hebben, beetje een blob met features erop. Dat is wel objectief onaantrekkelijk denk ik: zwakke kinnen, geen kaaklijn, hangwangen.

9 likes

IMG_2490

29 likes

Ik denk eigenlijk dat je bijna geen enkele individuele eigenschap kunt aanwijzen als ‘objectief’ onaantrekkelijk. De meeste hotte mensen hebben juist iets ‘lelijks’ en het gaat uiteindelijk om het geheel + uitstraling. Bijv de hoofdrolspeler van The Bear waar de helft van alle heteroseksuele vrouwen nu op geilt heeft geen kin. Veel hotte vrouwen hebben eigenlijk heel grove features, en er zijn best veel hotte actrices met niet echt ‘strakke’ gezichten. En andersom heb je insta modellen die bij de chirurg alle onderdelen laten stroomlijnen en er dan uiteindelijk alleen maar uitzien als AI.

Anyway misschien is het helaas dus eerder je persoonlijkheid

8 likes

Ja ik denk dat 266 keer per dag zachtjes kanker fluisteren me ook wel in m’n gezicht heeft geraakt :smiling_face_with_three_hearts:

Oh en ik vind die Bear man echt een fuggo

11 likes

Ja hetzelfde effect als een op zich niet lelijke man die thuis een mancave blijkt te hebben of speciaalbier als hobby heeft. Dan warpt dat gezicht tot een seksloze massa

11 likes

Ja love die Ierse meid maar dit is gewoon een onaantrekkelijke cast sorry

3 likes

Heb je een auto?

• Ja
  • Nee, maar ik wil er wel een
  • Nee, en wil ik ook niet

0 stemmers

Reis je meer met de auto of meer met de trein?

• Ik reis enkel met OV
  • Ik reis meestal met OV, soms met de auto
  • Ik reis met beiden ongeveer even veel
  • Ik reis meestal met de auto, soms met OV
  • Ik reis enkel met de auto
  • Ik reis met beiden zelden/niet/anders

0 stemmers

Ik ga helemaal stuk om “ ze hebben mijn kind chirurgisch verwijderd” :joy::joy:

Dat is weer eens wat anders dan de moeder geleide keizersnede. Of hoe dat ook heet.

4 likes

Ben echt bang dat ik niet kan autorijden en dat ik enorm veel ongelukken ga veroorzaken. Heb daarom maar besloten nooit aan autorijlessen te beginnen

2 likes

Als het goed is heb ik over enkele maanden geen auto meer nodig in mijn dagelijkse leven, kan echt niet wachten!!! Ben er sinds twee jaar echt afhankelijk van (enkele reistijd naar mijn werk is op dit moment 45 minuten, met het ov zou het 2 uur zijn en 's avonds zo goed als onmogelijk), en hoewel ik rijden leuk vind voelt het helemaal niet goed.