Ik vind alles van Louis Vuitton er echt uitzien alsof het door een kind is onder gestempeld.
Heb jij selfies waarop je huilt?
- Ja
- Nee, ik ben geen influencer
0 stemmers
Ik heb heel lang een ov-kaart gehad met een foto waarop ik net gehuild had. Ik had toen allemaal vervelende dingen aan de hand persoonlijk en ook nog stress voor studie en werk en toen kwam ik al veel te laat op het station om te gaan werken, bleek mān ov verlopen. Ik had mijn kortingsabonnement echt nodig, kon ook amper een los kaartje kopen, dus toen in de trein meteen een nieuwe ov-kaart aangevraagd. Ik kon alleen zo snel op mān telefoon geen foto vinden die aan de eisen voldeed dus toen maar een selfie gemaakt terwijl ik nog helemaal overstuur zat te wezen. Ik heb sinds een paar maanden eindelijk een nieuwe ov-kaart met een normale foto maar ga die oude wel bewaren
Stel je hebt samen met vrienden een diner en ideereen neemt wat mee.
Wat neem jij mee?
- Voorgerecht
- Hoofdgerecht vlees
- Hoofdgerecht vis
- Hoofdgerecht vega
- Nagerecht
- Amuse
- Tussengerecht
- Frisdranken, sap etc
- Alcoholische dranken
- Servies, bestek, servetten etc
- Iets anders, namelijk
- soep
0 stemmers
Dit zou wel een gezellig diner worden
Na dit diner wil je geen zoet gerecht meer zien denk ik
vind t zo saai als mensen nagerecht meenemen (maar ik ben ook geen toetjespersoon), je hebt altijd al genoeg gehad bij dit soort avonden
Toetjes vullen de gaatjes, dus het kan er altijd nog in
Ik vind het verschillen of het dan zelfgemaakt is.
Maar ik haat het als iedereen veel moeite doet en iemand komt aan met een supermarkt ijstaart of ijsbakken ofzo, maak er dan tenminste nog iets van
Iedereen wil altijd dat ik toetjes maak want daar ben ik wel iets beter in dan koken
Ja daar heb je toch een toetjes maag voor
Gevochten ook echt, wtf, ik zou direct al huilen denk ik. Ik vind vechtsporten heel naar. En ik werd misselijk toen ik zag hoe ook vrouwen elkaar kunnen kapot slaan MMA. Je slaat elkaar compleet naar de klote, waarom is dit een sport.
Ken jij een vrouw persoonlijk die fanatiek aan MMA sport doet?
- Ja meerdere
- Ja 1
- Nee
0 stemmers
Wie is jouw ICE contactpersoon?
(ICE = in case of emergency)
- Mijn partner
- Een ouder
- Een vriend
- Een broer of zus
- Een zoon of dochter
- Een grootouder
- Een ander familielid
- Mijn buren
- Ik heb er geen
- Anders
0 stemmers
Mijn vader en mijn vriend. Van mijn vader weet ik in ieder geval zeker dat hij direct opneemt. Bij mijn vriend ben ik al 3x overleden waarschijnlijk.
Ik vind etentjes waarin iedereen een gang mee moet nemen toch zo irritant. Zoveel gedoe voor de gasten en de host. Veel liever gewoon alles van a tot z verzorgen als host of lekker aanschuiven bij een ander.
Bij mij ook deze constructie om dezelfde reden, haha.
Mijn man heeft zijn telefoon op stil staan en neemt daardoor vaak niet bij de eerst keer bellen op, iets wat ik sowieso al heel irritant vind. Mijn vader heeft zijn telefoon altijd op geluid staan en is daardoor in mijn ogen beter bereikbaar.
Echt? En als je met 12-16 mensen bent? Ik zou t oneerlijk vinden de host alles te laten doen
Ja, als ik een etentje organiseer doe ik het 100% liever zelf. Ik vind het ook minder gedoe, als iedereen wat meeneemt moet er bijv allemaal pannen, schalen etc in de koelkast wat niet past, moeten er nog dingen opgewarmd of afgebakken worden wat je uiteindelijk zelf ook allemaal alsnog aan het regelen coƶrdineren bent. Of de gerechten zijn allemaal net niet. Dan doe ik het dus liever zelf.
En oneerlijk, tja het hoeft van mij niet perse allemaal op de weegschaal maar vind het ook geen enkel probleem om bij een ander te helpen met boodschappen, koken of opruimen. En vaak rouleert het toch allemaal wel een beetje.
Waar mag het kabinet absoluut niet op bezuinigen volgens jou? max 3
- Onderwijs
- Zorg
- Klimaat
- Cultuur
- Defensie
- Sociale zekerheid
- Infrastructuur
- Openbaar bestuur
- Ontwikkelingssamenwerking
- Veiligheid en justitie
- Woningbouw