Ken jij Billy Dans?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ken jij Billy Dans?
0 stemmers
Bombardino! In Italië: is een soort warme advocaat met slagroom.
Heb jij een straat / buurt / appartementencomplexen whatsappgroep?
0 stemmers
Als je met JA hebt geantwoord, wat is van toepassing bij jou?
0 stemmers
0 stemmers
Mijn buurtapp is voor 90% heel gezelllig. Iedereen helpt elkaar met oppassen, klussen, gratis spullen, eten, etc. Maar een heel klein beetje gezeik. aAls ik verhalen van anderen hoor, is dit volgens mij best uniek.
Het gaat bij ons vooral over hondenpoep in de straat of pakketjes die kwijt zijn in een frequentie van 2 berichten per kwartaal dus valt mee.
Het is vooral praktisch. Niet perse gezellig.
zelfs in 2 1 van mijn straat en 1 van mijn appartementencomplex. Tot nu toe alleen maar gezellig en gelukkig geen gezeik, iedereen kan goed met elkaar dat ik weet/zie.
Heb jij een leuke, gezellige straat?
0 stemmers
Hoe schrijf je de naam van deze cartoon personage:
0 stemmers
Teigetje
Er is weinig gezeik maar 99% laat elkaar ook met rust. Dus niet gezellig maar ook amper gezeik.
Ik blijft voor de drama
Hypothetisch: Je hebt morgen een diner met werk en iedereen is gevraagd wat te eten mee te nemen. Je 1e keus gerecht is mislukt, het is inmiddels half 9 en je hebt een pesto in elkaar geflanst van de ingrediënten die over waren maar kwali is zeer matig.
0 stemmers
Ik haat mn leven momenteel echt even hahah.
Sowieso het woord kwali niet meer gebruiken
Een collega heeft ooit heel veel soorten magnum ijs (potten) meegenomen. Deze waren als enige op gegaan! Misschien een idee?
Edit: 2e gratis bij ah!
En vervolgens ontkennen dat die ranzige pesto van jou is, in een aftands bakje.
Kan je die wijn lekker zelf drinken.
Of mag je je collega’s?
Zo’n Louis Vuitton tas, niet per se deze mag ook een ander model zijn maar iig die met logo’s op bruin leer
0 stemmers
Ik vind ze alleen mooi als ze grof gedragen zijn, of duidelijk al lang in gebruik zijn, dat ze niet meer zo stijf zijn, wel gewoon soepel leer maar met wat matheid, slijtage, karakter.
Zo brand new vind ik ze helemaal niks hebben. Denk ook vanwege die glans en omdat neptassen dat ook hebben en je de kwaliteit van het leer juist beter ziet na gebruik, hoe echt leer karakter krijgt ipv nepleer dat gaat breken.
Ja klopt, als die handvaten nog zo bleek zijn vind ik ook vreselijk. Maar als je ze vaak genoeg vast pakt met vette handen oid gaat dat wel weg
Ja net als een veelgebruikte birkin van rijke aristo’s die dan aan de binnenkant pennenstrepen hebben, slijtage, volgepropt. Heeft een soort chiquere nonchalance van ‘een familiestuk’ ofzo dat geërfd is, vind ik met sommige LV tassen ook. Niet die ministasjes maar van die weekend tassen of open schoudertassen met idd van die hand geoliede donkere handvaten zijn echt wel chique vind ik.
Ik las bikini en dacht hoe komt daar een pennenstreep in 🫣
Vind over het algemeen logo tassen lelijk, LV eigenlijk ook, maar hangt voor mij van het gebruik af. Idd niet zo nieuw en glad. Maar ik heb een croissant bag, model bestaat volgens mij niet meer, en die vind ik wel charmant op z’n tijd.