Stel je persoonlijke vraag #52

Ik hoef aardig minder te tanken sinds het overal 100 is

6 likes

Ik dacht even dat dit over de bezuinigingen van het kabinet ging :rofl:

6 likes

Hoe treurig zou het zijn als we geen kaasjes meer doordeweeks mogen eten :pensive:

4 likes

Ook niet in het weekend. We gaan heel erg bezuinigen, voortaan alleen nog maar op officiële feestdagen!!! Anders wordt het tekort te groot

1 like

Ja hallo zijn de boeren die de kaasjes maken weer de dupe!!!

1 like

Doe jij mee aan iets als de Postcodeloterij?

• Nee, ik ben onder de 40
  • Nee, ik ben boven de 40
  • Ja, ik ben onder de 40
  • Ja, ik ben boven de 40

0 stemmers

Ik vind het een beetje een boomer-ding om loten te hebben, dus even m’n theorie testen.

5 likes

Wil dit wel nog steeds af gaan sluiten. Voor het zeldzame geval dat mijn buren ooit winnen en ik niet

5 likes

Zijn we nu al boomers vanaf 40? 🫠

9 likes

Ja maar alleen maar omdat ik het mezelf echt nooit zou vergeven als de hele straat een miljoen wint en ik zit daar zuur tussen zonder lot. Het is gewoon de enige loterij waar je heel makkelijk kunt controleren of je iets gewonnen zou hebben.
Dat ik al 5 jaar meespeel en weet ik hoeveel geld eraan uit heb gegeven en alleen maar stroopwafels en sokken heb gewonnen vergeten we maar even hè.

7 likes

Vergeet de zonnebrand, uitjes, kersthuisjes en de agenda’s niet!!

2 likes

Mijn handbagagekoffertje gaat ook trouw mee elke vakantie. Voel altijd een band met al die andere losers zonder ruggengraat die met dezelfde koffer rondlopen.

12 likes

Haha nee niks maar elk jaar wel een lot met de Oudejaarstrekking en altijd vind ik dat achteraf weer dom van mezelf :clown_face:

3 likes

Ohja en de vegetarische cadeaubon die er weer aan komt!

3 likes

Ik zou dus wel mee willen doen omdat ik het dus echt zie gebeuren dat ik geen lot heb en het wel op mijn postcode valt. Alleen al die rotzooi houdt mij tegen😂 zit gewoon echt niet op die zooi te wachten, laat mij gewoon dat geld maandelijks weggooien voor wat peace of mind

Volgens mij kan je dat vaak ook niet weigeren hè?

1 like

Paar jaar terug is de prijs op mijn postcode gevallen. En nee ik was geen lid, was wel ff zuur. De grootste aso’s van de straat hadden opeens een porsche en een landrover en zijn nu verhuisd. Kleine kans dat ie weer op deze postcode valt dus ik word geen lid.

9 likes

Meeste wordt gewoon bezorgd inderdaad! Soms coupons voor uitjes of die kersthuisjes bv.

1 like

Geef gewoon weg. Wij kregen van de buren altijd de Ben & Jerry’s en verlepte bosjes bloemen.

Haha dat was vooral omdat ik alleen maar mensen ken boven de 40 die meedoen, dacht dat Millenials dat niet zo veel doen

4 likes

Een deel van de millennials is ook gewoon boven de 40 inmiddels.

13 likes

Hoelang van te voren boeken jullie grote/verre/dure vakanties?

• Meer dan 1 jaar
  • 9-12 maanddn
  • 6-9 maanden
  • 3-6 maanden
  • 0-3 maanden

0 stemmers

1 like