Hoe kun je zo’n dure tas eigenlijk lelijk vinden, maar wel in je bezit hebben en gebruiken.
Jawel die is opnieuw uitgebracht, vorig jaar of twee jaar geleden ofzo?
O ja zie het, maar ik heb idd het ‘vintage’ model van 20 jaar geleden ofzo en die vind ik wel een stuk mooier.
@Krabsalade hij was van mijn moeder. Ik vind hem ook niet lelijk, maar de meeste andere logo tassen dus wel.
Haha ja zijn leuke mensen. Ik ga een wijn uit mn goeie voorraad opofferen denk ik maar.
Nu ben ik benieuwd wat het 1e gerecht was wat mislukt is en wat het doel van alleen de pesto was
Combi van gezeik over wat de kinderen wel/niet mogen, dad jokes, passieprojecten van enkele buren en één stel dat op wereldreis is maar steeds moet laten blijken waar ze zijn met een subtiele referentie.
ik vind michael kors, louis vuitton en hermes tassen allemaal zelfde categorie smaak is niet te kopen🙏 (maar dan van minder naar meer geld)
Ik wilde nooit een auto, maar nu zijn vrienden naar de middle of fucking nowhere verhuisd en nu zou het best chill zijn om ze te kunnen bezoeken zonder 3 uur onderweg te zijn met boemeltreintjes en dan nog opgehaald te moeten worden 20 minuten verderop. En om naar mijn ouders te gaan ook, die worden toch ook ouder en vind het wel een fijn idee om daar relatief snel te kunnen zijn en niet afhankelijk te zijn van Deutsche Bahn
Ik vind alles van Louis Vuitton er echt uitzien alsof het door een kind is onder gestempeld.
Heb jij selfies waarop je huilt?
- Ja
- Nee, ik ben geen influencer
0 stemmers
Ik heb heel lang een ov-kaart gehad met een foto waarop ik net gehuild had. Ik had toen allemaal vervelende dingen aan de hand persoonlijk en ook nog stress voor studie en werk en toen kwam ik al veel te laat op het station om te gaan werken, bleek m’n ov verlopen. Ik had mijn kortingsabonnement echt nodig, kon ook amper een los kaartje kopen, dus toen in de trein meteen een nieuwe ov-kaart aangevraagd. Ik kon alleen zo snel op m’n telefoon geen foto vinden die aan de eisen voldeed dus toen maar een selfie gemaakt terwijl ik nog helemaal overstuur zat te wezen. Ik heb sinds een paar maanden eindelijk een nieuwe ov-kaart met een normale foto maar ga die oude wel bewaren
Stel je hebt samen met vrienden een diner en ideereen neemt wat mee.
Wat neem jij mee?
- Voorgerecht
- Hoofdgerecht vlees
- Hoofdgerecht vis
- Hoofdgerecht vega
- Nagerecht
- Amuse
- Tussengerecht
- Frisdranken, sap etc
- Alcoholische dranken
- Servies, bestek, servetten etc
- Iets anders, namelijk
- soep
0 stemmers
Dit zou wel een gezellig diner worden
Na dit diner wil je geen zoet gerecht meer zien denk ik
vind t zo saai als mensen nagerecht meenemen (maar ik ben ook geen toetjespersoon), je hebt altijd al genoeg gehad bij dit soort avonden
Toetjes vullen de gaatjes, dus het kan er altijd nog in
Ik vind het verschillen of het dan zelfgemaakt is.
Maar ik haat het als iedereen veel moeite doet en iemand komt aan met een supermarkt ijstaart of ijsbakken ofzo, maak er dan tenminste nog iets van
Iedereen wil altijd dat ik toetjes maak want daar ben ik wel iets beter in dan koken
Ja daar heb je toch een toetjes maag voor