Stel je persoonlijke vraag #52

Gevochten ook echt, wtf, ik zou direct al huilen denk ik. Ik vind vechtsporten heel naar. En ik werd misselijk toen ik zag hoe ook vrouwen elkaar kunnen kapot slaan MMA. Je slaat elkaar compleet naar de klote, waarom is dit een sport.

Ken jij een vrouw persoonlijk die fanatiek aan MMA sport doet?

• Ja meerdere
  • Ja 1
  • Nee

0 stemmers

1 like

Wie is jouw ICE contactpersoon?
(ICE = in case of emergency)

• Mijn partner
  • Een ouder
  • Een vriend
  • Een broer of zus
  • Een zoon of dochter
  • Een grootouder
  • Een ander familielid
  • Mijn buren
  • Ik heb er geen
  • Anders

0 stemmers

1 like

Mijn vader en mijn vriend. Van mijn vader weet ik in ieder geval zeker dat hij direct opneemt. Bij mijn vriend ben ik al 3x overleden waarschijnlijk.

26 likes

Ik vind etentjes waarin iedereen een gang mee moet nemen toch zo irritant. Zoveel gedoe voor de gasten en de host. Veel liever gewoon alles van a tot z verzorgen als host of lekker aanschuiven bij een ander.

9 likes

Bij mij ook deze constructie om dezelfde reden, haha.
Mijn man heeft zijn telefoon op stil staan en neemt daardoor vaak niet bij de eerst keer bellen op, iets wat ik sowieso al heel irritant vind. Mijn vader heeft zijn telefoon altijd op geluid staan en is daardoor in mijn ogen beter bereikbaar.

4 likes

Echt? En als je met 12-16 mensen bent? Ik zou t oneerlijk vinden de host alles te laten doen

2 likes

Ja, als ik een etentje organiseer doe ik het 100% liever zelf. Ik vind het ook minder gedoe, als iedereen wat meeneemt moet er bijv allemaal pannen, schalen etc in de koelkast wat niet past, moeten er nog dingen opgewarmd of afgebakken worden wat je uiteindelijk zelf ook allemaal alsnog aan het regelen coördineren bent. Of de gerechten zijn allemaal net niet. Dan doe ik het dus liever zelf.
En oneerlijk, tja het hoeft van mij niet perse allemaal op de weegschaal maar vind het ook geen enkel probleem om bij een ander te helpen met boodschappen, koken of opruimen. En vaak rouleert het toch allemaal wel een beetje.

4 likes

Waar mag het kabinet absoluut niet op bezuinigen volgens jou? max 3

• Onderwijs
  • Zorg
  • Klimaat
  • Cultuur
  • Defensie
  • Sociale zekerheid
  • Infrastructuur
  • Openbaar bestuur
  • Ontwikkelingssamenwerking
  • Veiligheid en justitie
  • Woningbouw
  • Wetenschap en innovatie
  • Sport

0 stemmers

Wil jij weer 130km uur rijden?

• Ja graag
  • Nee hoeft van mij niet

0 stemmers

4 likes

Franse kaasjes

9 likes

Ik hoef aardig minder te tanken sinds het overal 100 is

6 likes

Ik dacht even dat dit over de bezuinigingen van het kabinet ging :rofl:

6 likes

Hoe treurig zou het zijn als we geen kaasjes meer doordeweeks mogen eten :pensive:

4 likes

Ook niet in het weekend. We gaan heel erg bezuinigen, voortaan alleen nog maar op officiële feestdagen!!! Anders wordt het tekort te groot

1 like

Ja hallo zijn de boeren die de kaasjes maken weer de dupe!!!

1 like

Doe jij mee aan iets als de Postcodeloterij?

• Nee, ik ben onder de 40
  • Nee, ik ben boven de 40
  • Ja, ik ben onder de 40
  • Ja, ik ben boven de 40

0 stemmers

Ik vind het een beetje een boomer-ding om loten te hebben, dus even m’n theorie testen.

5 likes

Wil dit wel nog steeds af gaan sluiten. Voor het zeldzame geval dat mijn buren ooit winnen en ik niet

5 likes

Zijn we nu al boomers vanaf 40? 🫠

9 likes

Ja maar alleen maar omdat ik het mezelf echt nooit zou vergeven als de hele straat een miljoen wint en ik zit daar zuur tussen zonder lot. Het is gewoon de enige loterij waar je heel makkelijk kunt controleren of je iets gewonnen zou hebben.
Dat ik al 5 jaar meespeel en weet ik hoeveel geld eraan uit heb gegeven en alleen maar stroopwafels en sokken heb gewonnen vergeten we maar even hè.

7 likes

Vergeet de zonnebrand, uitjes, kersthuisjes en de agenda’s niet!!

2 likes

Mijn handbagagekoffertje gaat ook trouw mee elke vakantie. Voel altijd een band met al die andere losers zonder ruggengraat die met dezelfde koffer rondlopen.

12 likes