Stel je persoonlijke vraag #52

Haha nee niks maar elk jaar wel een lot met de Oudejaarstrekking en altijd vind ik dat achteraf weer dom van mezelf :clown_face:

3 likes

Ohja en de vegetarische cadeaubon die er weer aan komt!

3 likes

Ik zou dus wel mee willen doen omdat ik het dus echt zie gebeuren dat ik geen lot heb en het wel op mijn postcode valt. Alleen al die rotzooi houdt mij tegen😂 zit gewoon echt niet op die zooi te wachten, laat mij gewoon dat geld maandelijks weggooien voor wat peace of mind

Volgens mij kan je dat vaak ook niet weigeren hè?

1 like

Paar jaar terug is de prijs op mijn postcode gevallen. En nee ik was geen lid, was wel ff zuur. De grootste aso’s van de straat hadden opeens een porsche en een landrover en zijn nu verhuisd. Kleine kans dat ie weer op deze postcode valt dus ik word geen lid.

9 likes

Meeste wordt gewoon bezorgd inderdaad! Soms coupons voor uitjes of die kersthuisjes bv.

1 like

Geef gewoon weg. Wij kregen van de buren altijd de Ben & Jerry’s en verlepte bosjes bloemen.

Haha dat was vooral omdat ik alleen maar mensen ken boven de 40 die meedoen, dacht dat Millenials dat niet zo veel doen

4 likes

Een deel van de millennials is ook gewoon boven de 40 inmiddels.

13 likes

Koop wel altijd met oudejaarstrekking een lot zodat ik niet de persoon ben die ze op 2 januari interviewen.

3 likes

Hoelang van te voren boeken jullie grote/verre/dure vakanties?

• Meer dan 1 jaar
  • 9-12 maanddn
  • 6-9 maanden
  • 3-6 maanden
  • 0-3 maanden

0 stemmers

1 like

Verschilt per vakantie. In de zomer ga ik altijd naar hetzelfde, dus dat boek ik gelijk zodra het kan. Dat is vaak 9-12 maanden van te voren. Andere vakanties boek ik minimaal 6 maanden van te voren.

1 like

Ik vind het meer raar dat ze dit blijkbaar ontdekking genoeg vind om erover te tweeten? Mensen worden anders behandeld als ze niet aantrekkelijk zijn. Ik heb zoiets van ja joh…no shit :joy: Daar was ik als kind al achter. Reken jezelf rijk dat je blijkbaar zonder die realisatie door het leven hebt kunnen gaan. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je zo disconnected ben van de wereld dat je dat nooit hebt gezien? Of Omring je jezelf dan alleen maar continu met mooie mensen? Vind het meer een verkapte humble brag eigenlijk, en ook een nare verheven vibe tegenover die vriendin. Zo van:’ Ach mijn arme vriendin is lelijk en krijgt niks voor elkaar, en ik vind het zoooo rot want ik ben natuurlijk prachtig en mensen doen echt alles voor me’. Ok blijkbaar kan ik slecht tegen dit soort uitspraken hahaha

20 likes

Ja ik ook en dan zitten mijn vriend en ik totaal delulu van ‘nja we zullen de hoofdprijs niet winnen maar 10k is ook lekker toch? Of een auto?’ en dan heb ik mezelf op 1 januari al semi overtuigd dat er wel wat tussen zou zitten maar surprise ik heb gewoon weer 30 piek weggegokt aan een manipulatief kutbedrijf :sparkles:

12 likes

Ik heb een keer mee gedaan op een gratis lot bij de oudejaarstrekking van de postcodeloterij en toen had ik meteen 250 euro. Needless to say dat ik me gelijk weer heb uitgeschreven.

6 likes

Ik had bij postcodeloterij 4 kaartjes voor uitjes gewonnen. Volgens mij win ik die elk jaar dus daardoor vind ik het het al waard. En natuurlijk theedoeken en sokken met vissen erop. Handzeep, afwasmiddel… allemaal nuttige dingen. Maar je kunt je prijs ook niet verzilveren als je het niet wil ontvangen omdat je het rommel vindt. Dan krijg je het niet. En bij die agenda’s enzo mag je zelf kiezen of je het wil ontvangen (nee).

2 likes

Mijn ex, ook al is het al 5,5 jaar uit haha. In de tussentijd wel andere relaties gehad, maar toch weer terug veranderd naar hem. Het is de vader van m’n kind en kent de mensen in m’n omgeving dus toch het makkelijkste om hem als ICE te hebben

5 likes

Ik ben nog nooit op grote/verre/dure vakantie geweest 🫨

14 likes

Ik vind staatsloten en postcodeloterij en al die dingen echt de grootste geldklopperij ooit en ben altijd verbaasd hoeveel weldenkende mensen elk jaar zo’n lot kopen :’)

20 likes

Maar jij woont in Italië dan hoef je ook niet op een dure/verre vakantie!

4 likes

Ik 1 keer en toen 3 weken van tevoren geboekt, maar dat was eigenlijk een vrij spontaan plan, dus ook niet heel representatief voor hoe ik dat normaalgesproken zou doen haha

3 likes