Stel je persoonlijke vraag #52

Grote en dure zodra we terug zijn van de vorige eigenlijk al. Uit ervaring weet ik dat de prijzen alleen maar oplopen.
1x hierdoor meer dan 1000 euro bespaard op aleen de auto. Die was een paar maanden van te voren veeeeel duurder geworden

Ja nouja de helft van mijn familie woont/woonde in :venezuela: (en mijn moeder is er geboren en opgegroeid), dus daar zou ik eigenlijk sowieso eens naartoe willen!

1 like

Wanneer heb je voor het laatst tranen met tuiten gehuild om een film?

• Heel recentelijk nog
  • Niet heel recentelijk, maar wel afgelopen jaar
  • Langer geleden
  • Nooit

0 stemmers

Ik ben wel een snelle jankerd qua films dus vaak al wat traantjes of vochtige ogen. Tranen met tuiten niet sĆŗper vaak maar toch ook wel meerdere keren per jaar.

Laatste keer bij A Good Person (ik keek hem voor de 2e keer dit jaar en het tranendal was 2e keer even groot als 1e keer).
En vorige maand ofzo bij Close.

Samenvatting

Ik houd wel van enorme tranentrekkers. Wel het liefst thuis. ik zat een keer met een toen nog-nieuwe vriendin in de bios dus ik voelde me nogal opgelaten + het was de bios dus sowieso is dat inhouden qua huilgeluiden, maar toen keek ik naast me en was zij ook enorm haar best aan het doen om huilgeluiden binnen te houden en helemaal betraand gezicht :laughing: Dat was heel grappig ā€œO jij bent ook een jankerd :laughing:ā€ )

6 likes

Ik heb een keer echt keihard gehuild, maar toen huilde iedereen in de bioscoop en later op de toiletten was iedereen nog aan het sniffen.
Dat was bij Dancer in the dark.

6 likes

Eind vorig jaar bij A Man Called Otto.
Verder ligt het aan mij cyclus of ik jank bij een Disneyfilm of niet :joy:

5 likes

Ha dat voelt wel verbindend.
Ik zat pas ook nog te huilen in de bios, maar volgens mij nijna niemand in de rest van de zaal :smile:
Ik wist meteen Björk toen je de titel zei, maar ik heb die film nog nooit gezien😱 Dat wordt eens tijd.
En ik vind titels horen leuk, dus altijd welkom om te posten:D
(Dan komt zeker iedereen met die honden film aan, volgens mij heb ik daar dan weer totaal niet om moeten huilen :smile:)

2 likes

Oja ook bij gejankt. Maar geen tranen met tuiten hier. Wel echt goed acteerwerk wederom!

1 like

Hier kan ik me echt zo weinig bij voorstellen, dat je tranen met tuiten huilt bij een film :smile: maar goed, ik kan me nog levendig herinneren dat ik als kleuter the lion king keek met een vriendinnetje en zij emotioneel werd en ik dat echt zo raar vond

4 likes

O ja, ultieme tranentrekker dit!

3 likes

Serieus? Ik vond dit zo’n slechte flauwe film, denk dat ik het origineel (Noors geloof ik) wel mooi had gevonden. Ik heb me echt de hele film zitten ergeren.

(moest wel een traantje laten alsnog)

3 likes

Kans is niet groter of kleiner dan een andere postcode. Tenzij een postcode waarop is gewonnen een tijd niet mee mag doen maar dat doen ze (naar mijn weten) niet

2 likes

Bij One Life wanneer die man naast een vrouw zit die hij als kind van de Nazi’s gered heeft en dan de hele zaal geredde kinderen blijken te zijn. Zo vaak het echte fragment gezien en ik dacht dat ik dus immuun zou zijn, maar ik ben kennelijk een softie.

2 likes

Hoe vaak kijk je vrijwillig animatie films/series?
Als je een kind hebt dus alleen stemmen wanneer je het voor jezelf kijkt

• Vrijwel nooit
  • Alleen maar
  • Zo nu en dan
  • Redelijk vaak

0 stemmers

Films op dit koment nauwelijks, maar ik ben nog steeds bezig met X-Men

2 likes

Als ik ziek ben / slecht in mijn vel zit sluit ik weer een disney abonnement af en ga ik Inside out/Soul/Coco/dat soort films kijken

6 likes

Geen film, maar ben recent begonnen aand This is Us op Disney +. Ik denk dat ik vrijwel elke aflevering moet huilen? Schrik er zelf ook van.

2 likes

Was heel lang geleden, maar toevallig 2x nu vrij snel achter elkaar. 1x bij een Bollywoodfilm en deze week nog bij How to make millions before grandma dies.

2 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Nee volgens mij was er zelfs een paar jaar geleden een postcode die in hetzelfde jaar nog een keer won

2 likes

Vinden jullie het ook zo grappig als iemand een echte vraag in dit topic stelt?

• Ja dan moet ik altijd gniffelen
  • Ja heel grappig
  • Nee hoezo?
  • Gewoon nee

0 stemmers

2 likes