Toen wij lening aangingen (dikke 6 jaar geleden) was dit wel echt een voorwaarde bij onze bank, maar kan idd dat dat bij andere banken anders was of dat het intussen soepelder is geworden.
Als je een ei kookt, doe je dan:
- Het ei meteen in de pan als je de pan op het vuur zet
- Het ei pas in de pan zodra het water kookt
0 stemmers
Wel pas sinds we inductie hebben trouwens. Geen idee waarom
Als je echt helemaal gebroken wilt worden moet je de serie âfrom scratchâ kijken. Staat op Netflix.
Kijk jij uit naar het laatste seizoen van Stranger Things?
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Eerder wel, maar ben nu afgehaakt
0 stemmers
Ben je ooit gebeten door een hond?
- Ja flink
- Nee
- Bijna
- Ja maar kwam er goed vanaf
- Ik ontwijk honden altijd of kom nooit buiten
0 stemmers
Ooit jarretels gedragen?
- Ja
- Nee
- Ik draag het nu
- Nee, maar zou het wel een keer willen dragen
0 stemmers
Kan jij spitskool herkennen?
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Ik denk het wel
- Nog nooit van gehoord
0 stemmers
Een paar jaar geleden ben ik in IndonesiĂ« door een hond gebeten, toen ik de host van mân accommodatie vroeg om een verbanddoos zei hij dat ze die niet hebben maar dat hij wel zwarte magie kan proberen.
Ik was er wel benieuwd naar maar ben toch maar naar de dichtstbijzijnde dokter gereden.
Ben ooit perongeluk te hard gehapt met spelen, hond schrok er meer van dan ik. Kreeg de rest van die dag allemaal speeltjes, takjes, vieze sokken, en ander hondenschatten.
Tegenwoordig doe ik een ei in de waterkoker, zet ik die aan, en als de waterkoker klaar is laat ik hem nog 5 minuten erin liggen = perfect mediumzacht gekookt ei.
Wel jammer als het ei kapot gaat tijdens het koken, want dan moet je hem ff uitwassen.
Oh en ook jammer als ik vervolgens vergeet dat ik dit had gedaan, en vervolgens iemand kan doodgooien met het ei, maar dat terzijde
Was je de eieren voor je ze in de waterkoker doet?
Zo is het bij mij in Nederland ook! Heb zelfs een waarschuwing gekregen omdat ik het de eerste maanden vergeten was op deze manier te doen
Oh lord, waarom? Is dit het moment dat er een new fear unlocked wordt?
Lijkt me niet superlekker om een kopje thee te drinken van water waar een ei dat is gelegd in een stal vol kippenstront in is gekookt
Extra aroma voor je thee
Goed voor je weerstand. Nee daar check ik wel altijd op en ik gebruik dat water dan niet voor thee maar voor mijn plantjes bijvoorbeeld. Extra mest dus.
Nee maar het klonk alsof je de eieren niet checkte en dat is ongezond en vies natuurlijk
Als je een gaatje in je ei prikt gaat ie als het goed is niet stuk trouwens
Ik had t laatst met een collega over niet kunnen slapen en dat ik dan ga âdagdromenâ, dus eigenlijk gewoon zelf een droom uitstippelen. Bijvoorbeeld dat ik veel geld win en dan ga ik helemaal inbeelden dat ik een stuk land ga kopen en daar mijn droomhuis op ga bouwen en dat ga ik dan inrichten enzo. Of dat ik een leven probeer voor te stellen met een man die ik op dat moment leuk vind (of gewoon iemand waar ik fan van ben) en dan gaan we op date enzo. Maar mijn collega herkende dat dus totaal niet en ze zei dat zij dat nooit gedaan had en ze kreeg daarna ook bijval van andere collegaâs die mee aan r luisteren waren.
Dus nu mijn vraag, doen jullie dit ook als je niet kan slapen? Hoeft natuurlijk niet specifiek bovenstaande situatie(s) te zijn hahaha
- Ja ik doe dit ook
- Nee ik herken dit niet
0 stemmers
Oh niet alleen als ik niet kan slapen hoor, kan dat elk moment van de dag wel doen
Ik heb vooral veel seks met knappe mensen
Ik heb soms dat ik even alleen wil zijn zodat ik lekker in mijn fantasie van de dag kan kruipen. Sommige storylines zijn ook echt uitgebreid en borduur ik dag erna op voort. Sommige dagdromen heb ik al jarenlang. Soms bedenk ik nieuwe om zelf ook invested te blijvenđ
Oh ja rond mijn menstruatie maak ik âs nachts in bed ruzie met iedereen en soms ben ik dan de volgende dag nog lowkey boos