Als kind ging ik soms zelfs eerder naar bed dan bedtijd zodat ik nog lekker even kon dagdromen haha
Ik zit met mijn telefoon abonnement bij:
- Odido en ben tevreden
- Odido, maar vind het slecht/te duur
- Vodafone en ben tevreden
- Vodafone, maar vind het slecht/te duur
- KPN en ben tevreden
- KPN, maar vind het slecht/te duur
- Ben en ben tevreden
- Ben, maar vind het slecht/te duur
- Hollandsnieuwe en ben tevreden
- Hollandsnieuwe, maar vind het slecht/te duur
- Youfone en ben tevreden
- Youfone, maar vind het slecht/te duur
- Lebara en ben tevreden
- Lebara, maar vind het slecht/te duur
- Simyo en ben tevreden
- Simyo, maar vind het slecht/te duur
- Overige en ben tevreden
- Overige, maar vind het slecht/te duur
0 stemmers
Ik mag gaan verlengen bij odido maar zie dat ik voor mijn nu 15 euro abbo met 25gb en 200bel/sms zoān 28 euro kan gaan betalen met een nieuw contract⦠Als ik op 15 euro wil blijven zitten heb ik geloof ik rond de 2gb internet.
Ik heb 20 GB en onbeperkt bellen bij Simyo voor 13 euro; dus ik zou zeker kijken of het ergens goedkoper kan!
Simpel heeft nu ook 20gig + onbeperkt bellen eerste 6 maanden ā¬6,50 daarna ā¬13.
Kan je niet gewoon niet verlengen, maar je huidige abonnement laten doorlopen? Dat heb ik gedaan bij KPN. Ik betaal ongeveer 15 euro voor 525 belminuten en 13,2 gb.
Love Simyo, vind het niet duur, heb altijd bereik, die app is handig als je eens data bij moet kopen of weer je puk code nodig hebt š«¶
Dat durf ik niet te zeggen of dat kan, ik ga het eens uitzoeken! Maar zie al wel dat ik idd gewoon de stap moet wagen om mogelijk over te stappen. Ben daar altijd sceptisch over omdat ik bang ben het slechter te treffen en ik over t algemeen wel blij ben met odidoās diensten Alleen de prijs deed me doen schrikken. Zit nog helemaal met die prijzen in mān hoofd van vroeger, voor 28.50 per maand had je een goed abonnement MET de nieuwste telefoon. Een simonly was toen 3 euro waarmee je dan onbeperkt kon smsen
Haha, nu ik dit schrijf voel ik me echt 10 jaar ouder, misschien even met de tijd meegaan. oma
Ja dat kan haha. In grote steden valt het vaak wel mee, mocht je meer afgelegen wonen raad ik je aan de netwerk kaart van een provider even te checken.
Ik zit sinds een paar jaar bij lebara en is super goedkoop en helemaal prima. Betaal sim only 10,50 pm voor onbeperkt bellen/sms en 5gb extra snel internet (ben vaak thuis dus heb niet zoveel nodig). Kost maar paar euro extra voor hogere internetbundel of onbeperkt. Heeft echt zoān raar imago volgens mij maar ik merk geen verschil met andere providers die ik heb gehad.
Ik heb iets van 10 jaar bij Simyo gezeten, maar ik vind het zo onhandig dat ik geen 5G heb bij deze provider. Daardoor had ik laatst op vakantie in Spanje nauwelijks bereik (alleen 3G maar daar kan je nu bijna niets meer mee). Mijn vriend heeft Odido en die had overal 5G bereik, dus ik ga overstappen denk ik
Ik zit al jaren bij Youfone en het wordt steeds goedkoper bij verlengen lijkt het, en ik heb overal bereik dat is nog belangrijker natuurlijk
Ik heb alleen soms een heel specifieke buikpijn wanneer ik ongesteld ben (en okee sporadisch als ik iets slechts heb gegeten of een buikvirus heb, maar dat is al een tijdje niet gebeurd GELUKKIG) en dan is Buscopan echt mijn ALLESSS
Elke maand sowieso minstens een dag kramp en dan idd ook Buscopan Plus
Ik heb zenuwpijn door een fout tijdens een operatie, dus niks aan te doen. Het is er altijd maar inmiddels al zo lang dat het ook went ofzo
Zou jij menstruatie ondergoed op bijvoorbeeld Vinted kopen?
- Zeker niet
- Alleen als ik zeker weet dat het nieuw en ongedragen is
- Als het ene goede deal is / ja, lekker duurzaam / ja, want ik kan het toch wassen
0 stemmers
Vraag jij wel eens om āiets frisā als iemand in hun huis vraagt wat je wil drinken?
- Ja doe ik en vind ik normaal
- Ja doe ik maar ik zie in dat dit irritant is
- Nee dat is irritant
- Nee ik wil helemaal niks fris
- Nee ik drink nooit
0 stemmers
Wat geef jij mensen als ze om iets fris vragen?
- Eerste wat ik kan vinden
- Vieste wat ik kan vinden
- Lekkerste wat ik kan vinden
- Niks
- Een muilpeer
0 stemmers
Ik noem wat ik aan fris heb en daar mogen ze uit kiezen. Doen al mijn vrienden ook als ik om iets fris vraag.
ZEG GEWOON WAT JE WIL DRINKEN OMG
Het zijn altijd mensen die denken dat ze dan makkelijk zijn/ geen eisen hebben die iets moeilijker maken dan nodig.
Als ik vroeger zei dat ik wat fris wilde, zei mijn oma dat ik maar met mijn gezicht (of mond?) voor de open brievenbus moest hangen, dat is pas fris.
Dit! Zo makkelijk zijn dat je moeilijk bent
En er zit ook een soort viezige nederigheid bij. āO wat je kwijt kuntā¦ā nee want als ik je dan appelsap geef dan is het ook weer niet goed