Nee ik vind dat echt dom
Ja en de ludieke vragen zijn echt vreselijk en ik heb ook geen interesse in van die hypothetische āwat zou je kiezenā vragen, die zijn voor het hemeltergend saaie je moet kiezen oid topic
Ja bij die laatste heb ik van de week ook genant hard zitten huilen in de zaal
Vriend van mij zei ooit dat een lot gewoon het kopen van een leuke droom is en daar hou ik aan vast.
Heeft een (of meer) van jouw moeders/stiefmoeders/schoonmoeders/zich als vrouw identificerende ouderfiguur een klassiek kortpittig kapsel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja en daardoor denk ik soms dat ik misschien geadopteerd ben
Maar vroeger was het erger. Toen had ze oranje haar
Mijn moeder, die inmiddels trouwens weer lang haar heeft, had mid jaren negentig een auberginekleurige periode met een kpk. Geen aanrader, en mijn oma had precies uit die periode nog jarenlang een heel grote foto op het dressoir staan
Gaat onze generatie (millenials/Genz) later kort pittig?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je ooit een duif overreden?
- Ja
- Nee, maar heb het wel zien gebeuren
- Nee, en heb het ook nooit zien gebeuren
0 stemmers
Wel een kat⦠door de bus waar ik in zatā¦
In de 23 jaar dat ik rij heb ik 3 keer een vogel (duif, eend, meeuw) geraakt die het niet na kon vertellen. Uiteraard rem ik als dat verantwoord is, maar 2 keer kon dat niet en bij de andere keer was het niet voldoende om een aanrijding te voorkomen.
Geen duif
Maar mijn moeder heeft een keer met de fiets een meeuw overreden, vraag me nog steeds af hoe dat gebeurd isš
Het arme dier en ik kon geen kant op
Het gaf me trouwens een rotklap dat had ik niet gedacht
Geen duif maar de auto voor mij
details over aangereden vogels
reed over een grote gans en die lag te fladderen en vechten voor zān leven vlak voor mij.
En zag ook een kraai aangereden worden die ook nog lag te fladderen.
Pfff echt zielig en was er echt nog een tijdje naar van, vooral die gans, was echt een groot dier.
En een keer reed ik op de snelweg en er kwam uit de lucht ineens een grote dode vogel vallen precies op mijn ruit. Schrok me rot.
Ja echt kapot saai, dat soort vragen
Snap ook niet waarom die hier blijven staan
Ik een keer een meerkoet kuiken doodgereden. Zo kut, ik heb nog steeds dat beeld op mn netvlies, ruim een jaar geleden.
Ik dacht dat je ging vertellen dat je je moeder wel hebt aangereden
Nee die is gespiest
Ik ook bij A Good Person! Na de film nog steeds huilerig