Stel je persoonlijke vraag #53

was zij die van die restaurantbon die heel duur was en mensen toen gingen opzoeken hoe duur dat restaurant was ofzo en uitrekenen dat de rekening nooit zo hoog kon zijn als zij zei

dat was ook unhinged van beide kanten

13 likes

Nee dat was gewoon hier en max 1 jaar geleden ofzo

1 like

ja zij!

4 likes

ja wel hier maar wel langer geleden! zoekfunctie geeft me juli 2021

3 likes

En die op een paar maanden 4 verschillende vriendjes had. Haar tijdslijn klopte niet in ieder geval. :joy:

1 like

Over unhinged en Spaceshizzle gesproken

7 likes

Ik vraag me echt af hoe het nu met haar gaat

2 likes

De forummer die langzaam blind zou worden en met haar oogarts aan het daten was had ook altijd van die bijzondere verhalen.

22 likes

Ja , maar ik denk ook dat ze door haar chaotische manier van dingen schrijven ook minder geloofwaardig overkwam. Al was dat oogverhaal zo vaag

2 likes

die toevallig OOK haar opticien was (als in, hij werkte sommige dagen als opticien in een brillenzaak en sommige als arts in het ziekenhuis):joy: dat was voor mij echt het definitieve bewijs dat het nep was

11 likes

Mijn toxic trait is dat ik nog steeds geloof dat het allemaal echt was

12 likes

De meeste mensen hier lijken me best gezellig. Ik snap er maar weinig van dat sommige mensen hier zoveel tijd spenderen met posts lezen van/reageren op mensen die ze dan blijkbaar niet leuk vinden? Wat haal je daar dan uit?

72 likes

Zal wel weer irritainment zijn

Zo verheven, blegh

39 likes

Nou inderdaad! Het is blijkbaar heel gaaf om te roepen dat je iedereen hier kut en saai vindt. Nou gefeliciteerd, ik zou dan echt iets anders met mijn tijd gaan doen.

47 likes

Plezier

4 likes

ik vind het ondanks de dingen die ik stom vind/mensen en levensstijlen waar ik me niet in herken toch fijn om een plek op internet te hebben waar (zo goed als) alleen vrouwen zitten.

11 likes

Teach me master :smiling_face_with_tear: Echt het moeilijkste ooit vind ik dat.

3 likes

Heeft bij mij ook even geduurd hoor!
En ik zeg niet dat ik nooit meer een leuke relatie wil. Als het op m’n pad komt sta ik er voor open. Maar ben er helemaal niet meer mee bezig of naar op zoek. En dat voelt heel goed!

Richt je ‘gewoon’ op jezelf. Op je vrienden, familie, werk, sport, hobby’s. Er is zoveel meer in het leven dan het wel of niet (aandacht) hebben van een man. Stop al die energie die je op een man zou richten lekker in jezelf.

53 likes

amen :heart_hands:

1 like

Ja dit is natuurlijk een heel fijne, relaxte en positieve houding naar jezelf en je leven toe, en ben het helemaal eens met wat je zegt. Maar daarnaast denk ik dat het ook heel normaal en menselijk is om te voelen dat je soms graag een partner naast je wilt, dat je wilt thuiskomen en je verhalen van de dag of je avond wilt delen met iemand die thuis ‘op je wacht’ (klinkt heel cliche I know). Ik denk gewoon dat de meest gezonde instelling is om te proberen erin te staan zoals jij het omschrijft, maar jezelf ook toestaan om te voelen dat je af en toe een partner mist en te accepteren dat dat gemis er nu eenmaal ook is en dat dat niet zwak of stom of onwenselijk is.

25 likes