Het TMI topic #3

Is er stiekem een man deze post aan het verplaatsen???

8 likes

Of welke vrouwelijke moderator is vrouwelijk/moderator onwaardig. Pff.

2 likes

Ja als het verplaatst moet worden doe het dan naar het ongesteldheids topic. Het is ook niet eens dat ik gore bloedproppen omschreef ofzo.
Nja forum betuttelnarum dit weer.

37 likes

Nou idd, laten we vooral dat menstruatie is viessss en ongepast om over te praten narratief volhouden.

Het was pas tmi geweest als er een live action foto van een maandverband/tampon/cup bij zat als het het mij vraagt.

14 likes

Haha dit doet mij trouwens denken aan de periode dat ik probeerde zwanger te worden en voor NOD beetje andere afscheiding had.

Ging ik iets als “afscheiding ben ik zwanger” googlen, dan kom je op allemaal babyfore met niet alleen (uitgebreide) omschrijving van mensen hun afscheiding, maar ook allemaal foto’s van (bloederige) afscheiding in wc papiertjes en onderbroeken met de vraag of dit een teken van zwangerschap was haha :rofl: die vond ik wel vrij tmi moet ik bekennen

7 likes

Je had op t egf toch die ene forummer die een foto van een gebruikt condoom had geplaatst

1 like

Mods verveelden zich?
Beetje jammer dat dit topic zo gebruikt wordt. Niet elke lichamelijk iets is TMI. Geef me puspuisten en snot!

9 likes

Ik had geen idee! Maar hij is zo groot dat die wel telt als 2-3 aften :sweat_smile:

1 like

Haha spaceshizzle was dat!

3 likes

Wow blast from the past

4 likes

Ohja! God dat was ook een bijzonder karakter

3 likes

Omg ik denk dat ik een blaasontsteking heb? Althans hopelijk dat en niks ernstigers waar ik zelf snel bang voor ben. Maar ja groetjes vanaf de wc :cry: Wat een kut gevoel is dit zeg. Lekkere timing ook nu precies, benieuwd hoe ik deze nacht vol ga houden

1 like

Toch ook een keer een poepluier hier laatst met de vraag of het normale poep was ofzo

2 likes

Meh ik had gisteren lekkere take-out gehaald maar heb er alleen maar ellende van. Eerst maagzuur en nu al de hele ochtend misselijk, nu een opgezette buik met echt van die vieze scheten die naar diarree stinken :face_with_spiral_eyes: zal straks wel aan alle kanten eruit gaan komen, gatverdamme

3 likes

Ik heb gisteravond ook iets vergeten denk ik. De hele nacht diarree en overgeven. Soms tegelijk. Wat een verschrikking, ik voel me zo slecht.

1 like

Ik vroeg me laatst nog af wat zij doet tegenwoordig, vraag me niet waarom.

Triggerwarning: lenzen / oog

Ik ben een beetje misselijk :nauseated_face:

8 likes

Ik snap niet hoe ze dat niet voelt.

4 likes

dat filmpje was eindelijk net van m’n netvlies af :cry:

2 likes

@Spaarlamp volgens mij is de aftermath van de buldak begonnen :skull:

5 likes