Stel je persoonlijke vraag #53

Zo maar dit inderdaad. Buiten de officiële feestdagen heb ik geen andere dagen vrij gehad, maar jeetje deze zondag blues zijn intens haha

3 likes

Ik ben nog de hele week vrij :partying_face:

8 likes

Hahaha tyfus, ik bedoelde horizontaal :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ouders van mijn man wilden altijd naar de wok met ons volgens mij vooral om bij mijn tweede gang langs het buffet te kunnen zeggen ‘Waar laaaaat je het allemaal?!’
Echt bemoei je met jezelf en laat mij lekker eten

8 likes

Wow een tosti! Ja ik eet heel anders dan de rest (99% van mijn collega’s zijn mannen) waarvan het gros niet eet of iets afhaalt. Op een salade krijg ik al commentaar en quinoa is vogelvoer :sweat_smile:

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Je moet kiezen-topic #2

Ik zou maandag fijner vinden, maar ik merk heijn dat er veel dicht is op de maandag en ik vind het leuk om op mijn vrije dag iets te ondernemen

3 likes

ik zou een collega die zegt ‘goh nou lekker zeg1!!’ nog irritanter vinden dat ‘wtf doe jij’ omdat het nog veel kutter klinkt haha

6 likes

Beetje zoals collega’s die heel zuur “zo zo nou nou toe maar geniet ervan hoor.” zeggen als je in de zomer een week op vakantie gaat.

8 likes

Vind jij het leuk om over eten te praten?
Ik mis soms nog een collega waarbij we het bijna altijd over eten/gerechten hadden

• Ja leuk!
  • Mwah nee saai
  • Zo af en toe

0 stemmers

letterlijk mijn nummer 1 lievelingsonderwerp

7 likes

Ligt er aan wat de insteek is. Recepten en ideeën uitwisselen is top. Gedoe over wat al dan niet wel of niet goed voor je is vind ik echt stom.

51 likes

Oh nee het was gelukkig alleen maar gewoon het erover hebben wat we hadden gegeten of welk recept lekker was. Hoe je het beste het kon maken/bereiden. Welk restaurant goed is etc

Geen sonja bakker shit

7 likes

Hè bah ja in dezelfde categorie als Goedemiddag roepen als iemand om 9 uur begint

3 likes

Ja vreselijk. Vooral rond deze periode :sob: als ik dan al die debiele theorieën hoor van mensen die er niks van weten en alles maar aannemen.

5 likes

Ik hoorde laatst in de bus: ‘Als je een kipfilet kookt en in een blad sla wikkelt heb je een lekkere maaltijd waardoor je vet verliest’

Ja dan verlies je inderdaad vet. En je wil om te leven ook.

51 likes

Het überhaupt een maaltijd durven noemen ook :joy:

3 likes

Om dan in de avond alles te grazen wat je in huis hebt

4 likes

heb je het gezond leven topic aangeraden?

Zou jij iemand daten met een burn out?

• Ja
  • Nee
  • Nee en mijn zoon ook niet

0 stemmers

En iemand met borderline?

• Ja
  • Nee bedankt
  • Nee en mijn zoon ook niet

0 stemmers

4 likes