Wat je even kwijt wil #70

Well fuck. Nu wil ik niet meer. Maar het waren echt dure tickets

2 likes

Veel theaters hebben een best flexibel beleid rondom tickets. Krijg je vaak een bon die je op een later moment in kunt zetten voor andere kaartjes.

4 likes

Haha sorry ik dacht dat dit algemeen bekend was! Sommige mensen gaan alsnog gewoon om de show te zien.

Maar er zit een cult achter: Shen Yun: Dance—with a cult message thrown in - Foundations with Janet Denison

6 likes

@echo heb ze maar op marktplaats gezet getver. Ik had nog nooit van dit gezelschap gehoord.

Vorig jaar voor het eerst naar een dansvoorstelling geweest (Scapino Ballet) en een vond het zo mooi! Verder dus niet thuis in de theater wereld. Toen ik hier filmpjes van zag vond ik het er gewoon heel mooi uitzien, nooit verder onderzocht. Je verwacht zoiets toch ook niet?

2 likes

:joy::joy:

16 likes

Ik heb roosvicee ferro gekocht omdat ik een beetje ijzer tekort kom, maar gaaaatver wat is dat goor. Alsof ik aan een ijzeren staaf loop te likken of bloed drink ofzo. Bahbahnah.

9 likes

Hahahah gadverdamme, dit klinkt echt heel vies!
Je hebt ook floradix geloof ik, geen idee hoe dat smaakt. Je hebt natuurlijk ook bepaalde voedingsmiddelen waar meer ijzer in zit (spinazie, appelstroop etc), zou dat niet al voldoende zijn voor je als je dat meer eet?

2 likes

Ja ga daar sowieso meer op letten ook! Maar veel van de dingen waar veel ijzer in zit vind ik niet zo fantastisch lekker. Maar nootjes etc kan wel.

7 likes

Hopelijk gaat het je helpen in ieder geval!

3 likes

In spinazie zit helemaal niet veel ijzer! Was gewoon een foutje en daarna goede marketing hahaha

8 likes

Serieus wat is dit??? Hoe moet ik dit voor me zien

3 likes

Ik had geleerd dat er ergens in de nutrientenanalyse ooit iets misgegaan was (komma verkeerd gezet ofzo) waardoor spinazie er ijzerrijk leek te zijn.

Ondertussen is die mythe zo krachtig dat hij niet de wereld uit te helpen valt.

6 likes

Ja, dat verhaal heb ik ook wel eens gehoord! En daarna is de mythe overal verspreid.
Gek dat zo een foutje dan nog zo lang doorgegeven kan worden!

Hetzelfde trouwens met vitamine c en sinaasappel(sap) er zijn veel meer groenten (spruiten!) en fruit waar meer vitamine c in zit!

4 likes

Omgg ik heb ook een keer droom over hem gehad, vet random

2 likes

Floradix is ook echt heel vies. Ik moest dat nemen toen ik zwanger was, zo goor. Ook een ijzersmaak @Nysmn. Je kan dan idd producten eten die ijzerrijk zijn. En als je bijvoorbeeld toetjes lekker vindt meteen na het eten dan is het verstandig om dit niet meteen daarna te nemen omdat zuivel na het eten je ijzer sneller afbreekt. Je kan dan beter een half uhr tot 1 uur wachten.

1 like

Hier moet je blijbaar zo vanaf :woman_shrugging:

7 likes

Ja hoor, in je korte broek met je blote knieholten?! Dat glijdt toch niet :joy:

32 likes

Dat doet heel veel pijn weet ik uit ervaring :joy:

5 likes

Wow ik had echt geen idee!:scream:

2 likes

Heb zo’n gratis Hello Fresh box via een collega kunnen bestellen en tot 3 personen was gratis, dus heb dat gedaan ook al woon ik alleen. Hoef voorlopig geen boodschappen voor avondeten te doen :sweat_smile: Ben erg benieuwd, het wordt zo bezorgd.

9 likes