Stel je persoonlijke vraag #54

Mijn man vertelde dat zijn moeder de muren van de woonkamer donkergroen had geverfd en het plafond oranje. De keuken was rood en de slaapkamer donkerpaars. En overal rode accenten (deurklinken, kranen etc.). Het was heel benauwend en donker, vertelde hij.
Toen hij het appartement overnam heeft hij alles wit geschilderd :rofl:
Ik vind het prima zo, we hebben kleur in de vorm van accessoires, schilderijen etc. En in de keuken hebben we nu 1 muur in een kleur

2 likes

Oke, een paar interieurvragen. Eerste de opties:

Optie 1:

Optie 2:

Optie 3:

Optie 4:

Optie 5:

Optie 6:

Eerst anoniem: welke vindt je het mooist?

• Optie 1
  • Optie 2
  • Optie 3
  • Optie 4
  • Optie 5
  • Optie 6

0 stemmers

Niet anoniem: welke vindt je het mooist?

• Optie 1
  • Optie 2
  • Optie 3
  • Optie 4
  • Optie 5
  • Optie 6

0 stemmers

Anoniem: Welk interieur komt het meest overeen met je eigen interieur?

• Optie 1
  • Optie 2
  • Optie 3
  • Optie 4
  • Optie 5
  • Optie 6

0 stemmers

Niet anoniem: Welk interieur komt het meest overeen met je eigen interieur?

• Optie 1
  • Optie 2
  • Optie 3
  • Optie 4
  • Optie 5
  • Optie 6

0 stemmers

En ja, anoniem en openbaar omdat ik niet geloof dat het meerendeel hier geen standaard interieur beweert te hebben terwijl het interieurtopic wat anders laat zien.

3 likes

Ik heb oude, ingelijste zwart wit foto’s van mijn ouders en opa’s en oma’s aan een muur hangen. Mijn opa heeft in 1970 op de cover van de vara gids gestaan dus ook die hangt ingelijst aan de muur. Vind dat echt een leuke, persoonlijke touch geven in huis.

13 likes

Het is te duur geworden en het gewicht voor 1 postzegel is tegenwoordig laag

3 likes

Ik moet de benedenverdieping verven en mijn salon-, eettafel en zetel vervangen en dan zitten we goed. Ik vind 3 ook mooi maar vind dat bij een bepaald persoon passen.

4 likes

Wel heel benieuwd wat voor verfkleur en eettafel je op het oog hebt, ben zelf ook nog in de markt voor al die dingen behalve de zetel haha. Maar misschien moet ik dan verhuizen naar het interieurtopic.

2 likes

wist je ook dat nieuw-zeeland naar zeeland vernoemd is?

5 likes

Ik vind de styling van interieur 2 niet zo mooi (help zo synmetrisch) maar die massieve boekenkast van donker hout!!! Wil ik

Verder vind ik interieurs echt niet boeiend eigenlijk haha hopelijk kom ik ooit in een levensfase waarin ik genoeg geld heb om me erover op te winden :sparkles: (ik weet dat er genoeg mensen die met weinig geld een fantastische eigen stijl hebben, maar daar is mijn interesse in interieur gewoon niet groot genoeg voor :pray:t2: ik wil dat mijn woonplek inrichten ook een beetje praktisch is)

7 likes

Zou het mensen echt zo boeien wat vreemden op een forum van hun interieur vinden dat ze anoniem anders stemmen dan niet-anoniem? Ik hoop het niet :sweat_smile:

19 likes

Maar dit zijn toch ook allemaal standaardinterieurs? Ook die kleurrijke heeft geen enkele persoonijkheid, met die desenioposters aan de muur.

Een gekleurde bank betekent niet meteen persoonijkheid en/of smaak, hebben we onlangs allemaal van Vera Camilla geleerd :smile:

10 likes

Jij vindt 1 en 5 standaard?

Ik vind ze geen van alle echt bijzonder nee, stralen geen persoonlijkheid uit imo :woman_shrugging:t3:

Vind 5 dan nog het minst erg, maar die banken lijken me wel extreem oncomfortabel

3 likes

Nouja, bedoelde daarmee het standaard van sad beige, visgraatvloer, grijze hoekbank, etc.

1 like

Haha ja, geen idee. Maar ik vind vaak de dingen die in het interieurtopic worden gepost niet overeenkomen met hoe er hier op polls wordt gestemd, dus dacht misschien zit daar wel een verschil in.

1 like

Nee, dat is waar! Maar ik denk dan: mijn badkamer ziet er volgens @issa uit als een mausoleum en een antraciete doodskist :joy: maar ja, net of zij of ik daar verder last van heeft :woman_shrugging: (No hard feelings @issa :smile:)

Dat komt denk ik ook omdat zeker de helft van deze foto AI-gegenereerd of aangepast zijn. Ik denk dat als sommige van deze interieurs met persoonlijke foto’s/schilderijen/allerhande trinkets zijn aangekleed, ze wel unieker ogen (helemaal als je kijkt naar het gemiddelde Nederlandse VT wonen-huis met stalen deur, visgraat etc)

2 likes

Mijn samengeraapte zooi lijkt echt op geen enkele van deze plaatjes. Allemaal rijkemensenhuizen

26 likes

Ik ga vanavond ff een nieuwe poll maken met meer uitbundige stijlen en meer diverse interieurs!

6 likes

Love dit eeuwige elitaire gezeur over andersmans interieur.

23 likes

Alsof er ook een soort superieure smaak zou zijn ofzo. Iedereen pikt wel dingen op die anderen “niks” vinden. Saai.

6 likes