Swiss Sense. Capella cuscino heeft het bed. Maar de stofkleur weet ik niet meer precies. Dat hebben we in de winkel uitgezocht.
Wat een mooie kleurencombinatie. Ik zou het kozijn zandkleurig verven, dat oogt rustiger.
Ja, niet wit houden. Dat zorgt echt voor onrust.
Deur in dezelfde kleur als kozijnen en zo, dus blauw. Aangezien je alle (?) Muren in die zandkleur doet, kan dat prima. Maar zou sowieso niet gaan voor wit. Dan is het principe van 1 geheel weg en springt die er zo uit.
Een lichtere kleur zand zou ik doen denk ik. Dus dezelfde kleur/ondertoon maar dan een of twee tinten lichter. Als het hetzelfde wordt dan wordt het denk echt een blur en springt er niks uit. Dezelfde kleur blauw is veel te veel gematcht in mijn ogen
Ik ben aan het informeren om net als in de video deze tafel in Congo te laten maken. Donker/zwart wenge hout in die vorm en plaats voor 8.
Op de muren van bureau, woon-, eetkamer en keuken denk ik aan Pink Ground of Setting Plaster. De gang dacht ik aan een wijnrode kleur. Ik heb super leuk behang gevonden voor mijn kamer. Ik stuur je privé wat beelden.
Ik heb dit behang op het oog voor een muur van de babykamer. Met welke kleur verf zouden jullie dit combineren voor de andere muren? Kan beige/taupe of zou dat saai worden?
Afhankelijk van hoeveel muren je gaat behangen zou ik beige/taupe misschien wat te saai vinden voor een kinderkamer. Misschien dat je op de andere muren een soort linnenbehang kan doen met een subtiele structuur én wat aan de muren te hangen. Dan zit er wat meer diepte in. Je zou ook nog deze kleur kunnen combineren met een gedempt groene kleur of juist een diep rood bruine kleur (ik zou dit niet doen als het behang heel roze is). Ik zou wat van die kleurentesters halen en naast het behang houden. Blijft toch altijd lastig inschatten.
Ik vind een oud roze kleur hierbij ook wel mooi!
Zou een kleurherkenner op het gele bloemetje zetten en het die kleur verven. Eventueel met wat meer contrasterende kleuren (kobaltblauw, donkergroen) in details (kozijnen, deurknopjes)
Ik zou wel beige doen en die muren dan weer leuk aankleden met (kleurige) accessoires.
Even een tip voor een keukenbedrijf, ik heb net een keuken van deze leverancier en het is echt zo mooi geworden en vooral ook heel prettig gegaan. Ik had echt geen zin om een keuken te kopen, maar dit was een leuke ervaring. Goede prijs, geen gedoe met onderhandelen en verkooptrucjes, maar iemand die een beetje keuken-gek is en gewoon graag een mooie keuken wil leveren. https://arbustokeukens.nl/
Nogal een brede vraag: wat zou een mooie kleur zijn voor deze muur? Het laminaat kan/wil ik niet vervangen (helaas, want wit is zo kil). Het is een slaapkamer en de kleur zit op 3 muren. Mijn slaapkamermeubels zijn een combinatie van wit hout, licht hout en rotan. Het wordt dus heel snel heel flets (die witte meubels vind ik zonde om nu te vervangen).
Ik overweeg sowieso nog om een vloerkleed te kopen om die witte vloer wat te breken. Maar ook daar weet ik niet wat mooi is. Ik krijg gewoon kortsluiting van die witte vloer denk ik.
Iedere input is meer dan welkom, want ik weet inmiddels echt niet meer wat ik wil!
Als je hier een beige/taupe vloerkleed bij doet dan ben je al een eind denk ik! Of een gekleurd donkerder vloerkleed (donkergroen, donkerblauw) misschien
Thanks! Ik zat inderdaad te denken aan een vloerkleed van jute ofzo.
De kleur op de muur komt nu niet zo goed over. In het echt neigt het best naar donkerrood en is het vrij hard. Het moet sowieso geschilderd worden om op te frissen, dus misschien meer richting terracotta? Zat ook te denken aan oudroze, maar met die witte vloer voelt het bijna alsof ik weer 10 ben ofzo.
Te hard als in te koel of te hard in contrast met de vloer en meubels?
Ik zou wit doen juist en dan een dik wollen kleurrijk tapijt en een groot wandkleed ofzo. Lekker veel planten in terracotta potten zodat het beetje aards wordt en dikke plaids en kussens op bed.
Heb even gezocht hoe zoiets eruit zou kunnen zien. Sorry voor die lelijke Pinterest screens