Op je iphone kun je instellen dat je achtergrondfoto automatisch verandert, dus heb ingesteld dat ik elke dag een andere foto van mijn kat heb
Ik heb al jaren dezelfde foto als achtergrond. Voel ook niet de behoefte om hem te veranderen. Heb gewoon hele knappe katten waar ik graag naar kijk.
Na een jaar is zo’n ding altijd wel goor genoeg om te vervangen maar ik vergeet het ook gerust. Ik doe niet aan afwisselen voor de leuk, flauwekul. Allemaal extra vervuiling.
lol, ja ik had een hele leuke foto van mij+vriend, maar na een hele heftige ruzie (over snoozen in de vroege ochtend haha) heb ik die een keer weggehaald en sindsdien altijd nog de standaard! Ik denk dat ik weer mijn landschapsfoto’s van mn vorige telefoon ga terugzetten, want die mis ik nog steeds eigenlijk.
Ik vind die elk uur een andere fotowisseloptie zo nice. Heb ook foto’s van vrienden er tussen gedaan en dat maakt me echt vrolijk.
Gaat Nederland vanavond gênant hard verliezen?
- Waarmee?
- Nee winnen fuck Spanje
- Ja, gaan dik af, echt fuck Spanje
- Nee we verliezen nipt, fuck Spanje
- Het wordt gelijk, fuck Spanje
0 stemmers
Tldr: agent sluit wildplasser die z’n geslachtsdeel aan vrouw laat zien op in z’n eigen kruipruimte en vertrekt weer.
- Kan echt niet.
- Wat een alley
0 stemmers
Klinkt precies als de politie Rotterdam om iemand die je niet eens hebt gezien op te sluiten (met schroeven, daar kom je dus zelf niet uit) in een kruipruimte en aan het Nederlandse volk om dat dan vervolgens toppie te vinden.
Ik vind het ook vrij bizar, je bent als politie toch getraind op hoe je iemand gevangen moet/kan nemen als diegene zich verstopt? Als je al een slotenmaker belt om binnen te treden lijkt het me ook dat het doel is de verdachte mee te nemen? En vind het wel eng want was hij nog van plan om hem dan nog te bevrijden of iets? Heel vreemd
Ik vind het juist heel goed dat individuele politieagenten ter plaatse hun eigen straffen opleggen! Dat brengt weer wat sjeu in hun geweldsmonopolie.
Kan echt niet; maar in dit geval wel leuk.
discretionaire bevoegdheid
Oja sorry
Maar wel meppen toch
Arjan lubach:
- Fucking grappig
- Gewoon grappig
- Meestal grappig
- Soms grappig
- Af en toe grappig
- Zelden grappig
- Nooit grappig
- Erg ongrappig
0 stemmers
Meppen en daarna appen naar de jan smit appgroep
De nieuwe sneeuwwitje live action
- Nul interesse in, boeit me nul
- Vind ik problematisch
- Vind ik niet problematisch
- Heb ik actief zin in
0 stemmers
gal gadot
Oh ik dacht dat het ene Rachel was?
Gal Gadot speelt de boze heks/stiefmoeder! Maar volgens mij is dat net zo’n miscast als met Anne Hathaway in de remake van de heksen. Ze zien er veel te aardig uit. En het is Rachel Zegler die sneeuwwitje speelt.