Stel je persoonlijke vraag #54

Als we toch bezig zijn. Make-up:

• voor het tandenpoetsen
  • na het tandenpoetsen

0 stemmers

3 likes

Maakt me eigenlijk niet zo veel uit maar ontbijt vaak tijdens het opmaken en poets daarna m’n tanden

4 likes

Volgens mij is het advies ook poetsen voor ontbijt, ivm je glazuur tenzij je echt lang hebt tussen het poetsen en ontbijt. Met wat water drinken heb ik over het algemeen niks tussen m’n tanden na mijn kwark, en anders kan ik altijd even stokeren.

Voor de rest boeit het me geen hol, als mensen maar poetsen.

5 likes

Tandenpoetsen is eigenlijk altijd het laatste wat ik doe voor ik de deur uit ga. Weet eigenlijk ook niet waarom. Denk nog vanuit vroeger toen ik als kind en tiener altijd helemaal klaar naar beneden kwam, daar ging ontbijten en daarna nog terug naar boven ging om tanden te poetsen.

9 likes

Tijdens, tussen m’n lagen mascara zodat dat droogtijd heeft.

3 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #3

Maar je eet toch de hele dag door? Hoeveel vreten hebben jullie tussen je tanden zitten na wat eten haha.

3 likes

Mijn gebit zit lekker strak op elkaar dus ik ga nergens heen zonder flosdraad

2 likes

Ik eet meestal citrusvruchten in de ochtend en als ik altijd erna zou poetsen hou ik geen tanden meer over :sweat_smile:

2 likes

Ja, zelfs dan? Eet hier niemand meer brood na het ontbijt? Als je ergens een broodje eet ga je toch ook niet op de wc je tanden poetsen. En als je dan wat moet wegstokeren is dat toch 2 seconden met een tandenstoker.

You do you hoor, maar tenzij je tanden 5 cm uit elkaar staan is dit toch een non probleem haha.

9 likes

Als iemand wat tussen zijn of haar tanden heeft dan zeg je dat toch even?

Ja tuurlijk, maar dat was ook niet de vraag.

2 likes

Dit topic zou dit topic niet zijn als je geen 500 ‘antwoorden’ kreeg die niks met de vraag te maken hebben.

Maar ik snap deze discussie sowieso niet :laughing:

7 likes

Vervang jij je tandenborstel/borstelkop als je ziek bent geweest? (Keelontsteking, griep, iets aan je mond)

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Moet dit?

0 stemmers

1 like

Oh ik lees dit nu voor het eerst. Wissel je dan omdat je daarna nog een keer ziek zou kunnen worden van je tandenborstel? Of gewoon omdat het vies is ofzo?

3 likes

Omdat mijn tandarts heeft gezegd dat het moet, na een keelontsteking. Geen idee waarom haha

1 like

Ben dan toch al ziek geweest :woman_shrugging:

4 likes

Omdat je dan bacteriën op je tandenborstel hebt zitten. Die gaan niet zomaar dood, dus dan kun je beter vervangen. Net als een koortslip is anders een kans dat het terug komt.

1 like

Als je gezellig in een restaurant zit, en iemand van de bediening gooit perongeluk een drankje over je heen. Nadat ze je excuses aanbieden, en ze vragen of alles goed gaat etc.
Verwacht je dat je dan korting krijgt?

• Ja, ik verwacht dat ze de drankjes van huis geven.
  • Ja, ik verwacht dat ze de hele rekening kwijtschelden.
  • Nee, ongelukje kan gebeuren.

0 stemmers

Op zijn minst het drankje dat over mij heen ging, zou ik echt gek vinden als ik daarvoor moest betalen

20 likes