Only heeft modellen met veel stretch. Wel beter passen in de winkel, want elk model valt anders qua maat, zelfs de kleuren onderling kunnen verschillend vallen.
Tess V
Ohh goeie tip! ik dacht dat ze daar alleen high waist hadden, maar zie op de website dat ze meer keuze hebben
@Cam Tess v kende ik nog niet, ziet er goed uit! dank je
C&A en Lee
Tess V en ook wel C&A maar vooral die eerste. Kan na + 2 jaar weer een lekker zittende spijkerbroek aan.
Ik weet niet of dit het juiste topic is. Ik heb een hele leuke spijkerblouse in de kast hangen en binnenkort hebben we een familiefotoshoot en zou ik graag deze aan doen. Wat is leuk om ermee te combineren? Ik zou graag een jeans willen aandoen, maar vind denim op denim lastig of ik dat goed doe.
De winkel had de blouse gecombineerd met een creme wijde denim broek, maar ik ben niet zo van de creme.
Denim op denim is top. Is mijn standaard outfit als ik niet weet wat ik aan moet haha. Als de blouse licht is, zou ik een donkerdere denim als jeans aan doen of juist preciesss dezelfde kleur denim. Pinterest staat er vol mee.
Ik vind een denim blouse ook leuk op een zwarte pantalon of broek!
Iemand een tip voor een goed (en enigszins leuk uitziend :)) fleecevest of merk? Is voor een safari
Deze is heerlijk, wel best warm:
Ik vind die van Patagonia (vooral type retro) heel mooi, maar wel niet goedkoop. Zelf heb ik The North Face crop, ben ik ook heel tevreden van. Iets goedkoper en de cropped fit vind ik ook mooi / handig.
Ik heb er een van fjällraven waar ik altijd complimenten over kriijg, maar die is echt winddicht dus wel warm.
Welke is dat van the north face? Zie allemaal verschillende haha. Goede tips!!
Beetje laat maar ik ben fan van deze, heb hem in meerdere kleuren en zit altijd goed!
Hij bestaat in verschillende kleuren en ook met volledige rits. Deze is volgens mij dezelfde maar dikker: https://www.zalando.be/the-north-face-denali-crop-fleece-trui-black-th321g02c-q11.html
Hoe is de maatvoering van TessV?
De stretch jeans draag ik een maat kleiner, ze zijn enorm lang dus ik knip ze in de juiste lengte of ik laat ze even inkorten door m’n schoonmoeder.
Beetje gedoe dat er geen lengte maten zijn, maar heb het er wel voor over.
Jullie weten dit vast ook. Als ik deze broek afknip. Gaat dat dan goed met de zijkant ?
Hij is nu te lang.
Is er niemand in je omgeving met een naaimachine die dit kan fixen? Die steek zit er denk ik wel om een reden
Dit gaat niet goed. Je kan m het beste naar binnen omvouwen. Dan blijft de naad en ook de onderkant bewaard.