Mijn god, heeft ze dit echt zo opgeschreven. Wat een treurnis
Zou het op zich heel graag doen, love honden, maar wil ook dat mijn kat me lief blijft vinden, dus helaas…
Noooo way dat ik een warme hondendrol ga oprapen met een plastic zakje🤮
Als je je bovenbuurvrouw hoort stofzuigen om 00:00, na hoe lang stuur je een appje?
- Direct, doe normaal
- Na 2-5 min, misschien heeft ze iets laten vallen
- Na 15 min
- Na 30 min
- Niet, doe je ding
0 stemmers
Eigenlijk nooit want leef en laten leven
Maar jaren geleden toen mn nieuwe buuf maanden aan het verbouwen was tot savonds laat ben ik wel dr huis in gelopen om ff te vertellen dat dat niet de bedoeling was
Zou alleen wat sturen als ze structureel om dat tijdstip zou gaan stofzuigen en ik er wakker van zou worden. Maar eenmalig geen probleem
Inderdaad, misschien zit er wel een hele grote spin, daarvoor heb ik ook wel eens midden in de nacht de stofzuiger gepakt.
Heb ooit bovenburen gehad die om 3 uur snachts 3 kwartier aan het stofzuigen waren, toen ik naar boven liep en vroeg waarom bleek dat ze fruitvliegjes aan het opzuigen waren :’) ???
Je ontmoet een leuke man en bent er mee aan het daten, maar hij blijkt in 2018 mee te hebben gedaan aan Temptation Island. Zou je nog een relatie met hem aangaan?
- Nee
- Alleen als hij toen niet is vreemdgegaan
- Ja hoor
0 stemmers
Hangt af van of hij z’n purpoos gevonden heeft.
Je loopt in de supermarkt en opeens ruik je een vieze zweetlucht. Je kunt het zelf niet zijn maar…
Snuffel je dan aan jezelf of jij dat toch niet bent?
- Ja het is sterker dan ik
- Nee want ik ben dat niet
- Misschien
0 stemmers
Toen ik zwanger was kwam ik erachter dat 95% vd mensen in mijn lidl naar zweet ruiken.
Als iemand daar zeven jaar geleden aan mee heeft gedaan was hij toen waarschijnlijk begin 20, dus nu eind twintig misschien net begin 30 en dat is te jong voor mij. Dan zou het niet vanwege Temptation Island zijn. Wel vanwege Temptation Island zou het zijn als hij nu mijn leeftijd is, iemand die met midden dertig aan zo’n programma meedoet zou ik niet serieus meer kunnen nemen. Maar sowieso niet dus
volgens mij heeft er nog nooit een man meegedaan aan temptation island die mijn type is maar als ik het verder helemaal zag zitten zou het geen dealbreaker zijn
Ik kan mij niet voorstellen dat ik zo’n man een leuke man zou vinden nu (leuk als in aantrekkelijk/mijn type) maar als dat zo is dan zou dit zo relatief lang geleden mij denk ik niet tegenhouden
Oh wat @Dazed zegt eigenlijk
Je leidinggevende neemt je telefoontje niet op en appt ik bel je terug “in de loop van de middag”.
Hoe laat verwacht jij dan dat je gebeld gaat worden?
- 12:00 - 14:00
- 14:00 - 16:00
- 16:00 - 18:00
0 stemmers
Mijn leidinggevende appt me dit dus zojuist en ik heb geen idee waar ik nu aantoe ben. En ik heb mijn laptop erbij nodig, dus ik “kan” de deur nu niet uit terwijl ik net op minivakantie ben. Om extra duidelijkheid vragen zou kunnen, maar dat werkt helaas niet bij deze leidinggevende.
Allemaal. Dit is toch juist zo’n uitspraak die je gebruikt wanneer je eigenlijk geen idee hebt. Komt voor mij op hetzelfde neer als ergens in de middag.
Ja, zo interpreteer ik hem ook. Echt een kutbegrip eigenlijk haha.
Kan je niet iets terug appen van tot 15u ben ik bereikbaar?