Wat je even kwijt wil #70

De mijne verkoos de koude vensterbank boven mijn schoot. Het is een schande :rage:

3 likes

Hier heb ik er eentje die slim is en bij de ventilator gaat liggen, maar die andere wijkt niet van dr vaste plekje

4 likes

Hier ligt er eentje pal in de zon, smelt al als ik er naar kijk maar hij ligt heerlijk te snurken.

2 likes

Ik wil schijt hebben aan mijn witte, dikke benen vol putjes maar ik kan het gewoon nieeeee

3 likes

Ik zit even in de tuin en heb al twee meikevers uit mijn haar moeten vissen.

2 likes

Ik heb m net gehaald voor het eerst en het was LEKKER

6 likes

We hadden vandaag een reisdag inclusief vliegen op vakantie en ik was ietwat geïrriteerd :innocent: dat de batterij van m’n iPhone heel snel leegliep, telefoon voelde ook vet heet aan. Dus moest me tijdens veel wachten zonder telefoon vermaken (een ramp), want op die iPhone stonden boarding passes en weet ik het, dus hij mocht niet leeg. Met 2% batterij het tot het volgende hotel gered, maar nog steeds geïrriteerd dat net vandaag die telefoon zo snel leeg ging.

Kom ik er net achter dat ik per ongeluk zo’n 50 video’s heb gemaakt IN M’N TAS haha ongeveer 45 minuten achter elkaar, hahaha, je ziet niks, je hoort alleen klotsend water van m’n fles. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Nu snap ik ook waarom dat ding zo heet was.

36 likes

Haha 45min is lang! zet het op youtube als asmr / white noise video

11 likes

Om 6 uur vertrokken naar werk en ik heb het al bloedheet :partying_face: lekker

5 likes

Of een whats in my bag - POV

4 likes

Ik zag vandaag eindelijk :heart: een blauwe snuitkever :heart: in mijn tuinbak. En een moederspin met eierzak. :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Ik vind die YouTube serie Zorgen zo goed en interessant om te kijken! Echt een goede mix tussen real life.

13 likes

Bedoel je van die studenten in de zorg? Die docu mag echt een prijs winnen van mij.

7 likes

Ik word de laatste tijd heel vaak begin 20 geschat. Echt de botox be botoxing🙏🏻

10 likes

Mijn telefoonoplader is gisteravond doorgebrand😳 Ik had mijn telefoon aan de lader naast mijn bed gelegd en was nog even aan het scrollen. Toen dacht ik net voor ik hem weg wilde leggen, wow die kabel is echt enorm heet geworden. Dus toch nog even gekeken met een lampje en was er gewoon een gat in de kabel gebrand. Gelukkig geen rook en eenmaal uit het stopcontact was het ook klaar. Maar ben echt zo zo zo blij dat ik mijn telefoon niet op mijn bed gelegd heb zonder nog te kijken.

12 likes

Gatsie wat eng! Was het een officiële lader? (Samsung/apple?).
Gelukkig goed afgelopen!

Niet van het merk van mn huidige telefoon, was een OnePlus lader van een eerdere telefoon. Maar ga nu wel maar ik zoek naar een officiële lader inderdaad

1 like

O dan vind ik het nog best gek? Ik heb altijd nog de hoop dat dat alleen bij aliexpress/temu opladers gebeurt.
Nou ja goed dat je zo oplettend was!

2 likes

Volgens mij kan dat bij iedere oplader gebeuren.

1 like

Ik ben onderweg naar Den Haag in een overvolle trein en moest net al m’n tranen wegslikken van ontroering :joy: sowieso alllll die mensen in rood :heart: en dan zo’n conducteur die heel enthousiast iedereen welkom heet en dat het goed is dat iedereen er is en dat we op de rode stoelen mogen etc etc haha love it

89 likes