Gebruik je er wel dreft bij of alleen water?
Ohh nee, komt me niet bekend voor. Ik weet nog dat je er ook kon chatten met andere spelers!
Nee ook gewoon dreft!
Huh ik heb error. Jij was toch juist HS fangirl?
Het is nu Joost Klein
Oke dit is heel random haha maar ik wilde een poll maken over Neopets maar dacht, even de zoekmachine gebruiken. En was toen oude topics aan het lezen en kwam dit tegen. En ik weet welke site dit is en was toen ook heel blij dat ik hem weer gevonden had! Mocht je hier toevallig elke nacht van wakker hebben gelegen @Drawster, ik weet bijna zeker dat je deze spelletjes bedoelde:
Ja maar dat was puur platonisch. đ«¶
Heb jij een televisie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Sinds ik op mezelf woon (ben met 19 uit huis gegaan), heb ik nooit meer een televisie gehad. Ook nooit gemist op de een of andere manier. Mijn partner is hetzelfde; hij heeft ook nog nooit zelf een televisie aangeschaft en hier ook nooit behoefte aan gehad.
Mensen die voor het eerst bij ons op bezoek komen reageren wel eens geshockeerd. Ben best benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die geen televisie hebben.
Ik vind tvâs extreem lelijk in een interieur en heb geen behoefte mijzelf te stimuleren om nog meer schermen te bekijken op een dag, heb het ook nooit gehad sinds ik op mijzelf ben.
Ik heb heel lang een anti-televisie beleid gehad toen ik alleen woonde (nou goed dat is ook overdreven maar had er echt nul behoefte aan). Toen kwam er een huisgenoot bij en die bracht zân giga tv in mân kleine woonkamer dat haatte ik, en toen hij wegging heb ik ook geen nieuwe genomen maarrrr in mn huidige huis heb ik wel een tv omdat ik soms wil gamen en heel soms kijk ik er wel iets op samen met mn vriend.
Maar ergens mag het van mij wel weg. Ik zou wel een echt goede beamer willen voor die 20x per jaar dat ik een tv-scherm wil gebruiken.
Haha, wij hebben een beamer, maar daar kijken we dus echt maar 2 keer per jaar iets op!
Waar ik wel echt van kan genieten is een film in de bioscoop kijken! Maar dat doe ik momenteel helaas ook maar heel weinig (maar zou ik graag weer vaker willen doen)!
Ja, en inmiddels zijn televisies ook echt gigantisch. Maar wat wel echt een verbetering is, is dat je nu zoân achtergrond kan instellen. Laatst was ik bij iemand op bezoek, en het duurde even voordat ik doorhad dat het geen echte poster was die daar in de woonkamer hing!
- Neutraal / geen mening
- Vreemd
- Een briljant idee!
- Anders
- Ik weet het niet
0 stemmers
Gebruik jij de uitspraak âin de loop van de middagâ weleens? En zo ja, hoe laat bedoel je dan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
14:00 - 15:00
Vind 16:00 meer richting einde middag al
Ik zie het verschil niet zo tussen een AI model en een zwaar bewerkt model waar ook al weinig authentiek aan is.
Dit inderdaad. Eerder is âna de lunchâ.
Hoe ga jij op vakantie?
- Ik begin dagen van te voren al met wassen (en weet dat ik bepaalde kleding niet meer kan dragen), spullen kopen die ik nodig heb, maak een paklijst en begin ruim van tevoren met het inpakken van de koffers, etc
- Ik sta de avond van tevoren nog te wassen en zit dan met vochtige kleding in de auto (en eerst nog langs de winkel omdat ik toch nog iets nodig heb)
- Iets er tussenin, ik begin niet zo ver van tevoren maar ben ook niet zo verstrooid dat ik gehaast met natte kleding weg moet. Ik red het allemaal net
0 stemmers
Vergeet jij vaak dingen?
- Ja
- Nee
0 stemmers