Dank voor de tip! Ik wist niet dat dit bestond, ik ga er een bestellen.
Wow wtf dat is echt schaamteloos. Wat een trut.
Stel dit is een vriendin van je, ga je dan naar die babyshower?
- Nee dankje
- Ik weet het niet
- Ja
0 stemmers
Ja tuurlijk zou mn goede vrienden of vriendinnen altijd bijstaan maar zou er wel wat van vinden natuurlijk
Maar mijn beste vriendinnen kunnen sowieso weinig tot niks fout doen bij mij dus ja
Ja precies ik denk dat je als beste vriendin ook wel meer weet dan als nieuwslezer.
Maar ik ga sowieso niet naar babyshowers
Ik heb ook besloten nooit weer naar een babyshower te gaan.
Stomme geprakte ontbijtkoek in luier-spelletjesā¦
Doet me eraan denken dat je vroeger altijd zoān programma voor tieners die dna gingen debatteren. Lagerhuis ofzo, zegt dat iemand wat?
Het Lagerhuis ken ik wel, was vroeger altijd op tv, met gewone mensen die dan gingen debatteren. Maar dat was wel met volwassenen.
Dit was zo leuk! Je had jongeren en volwassen variant
Ik ga echt niet niet āvierenā dat ik een kind krijg omdat het een bastaard is. Weet sowieso niet of ik blij zou worden van een babyshower/gender reveal, maar het leven is ook wel weer te kort om mezelf dan ook te gaan lopen straffen.
Ja echt top dat je als kind bij voorbaat al door iedereen met de nek wordt aangekeken omdat je ontstaan bent uit een buitenechtelijke relatie. Je moeder wƩl blij met je is maar dat van haar hele omgeving niet mag zijn? Echt een goede basis van je leven.
@willy Als ik dit soort post lees denk ik wel; wat een verschrikkelijke bubbel leven sommige van jullie in.
Waarbij ik wil zeggen; ik kan me echt niet voorstellen dat zoān kind in mijn omgeving met de nek aan wordt gekeken. Het is er nu toch? Dan hoort het er net zo bij als de rest, wat boeit de ontstaansgeschiedenis dan.
Ja is mijn herinnering toch goed! Was echt een tof programma.
What. Alsof moeders niet blij zijn met hun kind zonder babyshower in de media. Ook naar haar man toe is dat toch gigantisch lullig en pijnlijk.
Ja! Dit was ook landelijk, ik heb hier nog aan meegedaan. Was echt super leuk om te doen. En ook aan het NK debatteren want ik zat in de debatclub haha.
En naast leuk, heb je er waarschijnlijk ook hele goede vaardigheden aan over gehouden!
En het nationaal jeugddebat? Daar heb ik aan mee gedaan, mocht ik in een groepje debatteren in de tweede kamer met Ivo Opstelten
Ha wat leuk, ik ook! En serieus dat we de voorbereidingen namen haha
Ik vond debatteren in het begin altijd leuk maar ik kan niet tegen mn verlies dus als de andere partij dreigde te winnen werd ik kwaad hahaha
Ja ik vind het ranzig gedrag sorry haha
Maar die vrouw is ook een enorme tokkie dus snap dat het bij haar past