Stel je persoonlijke vraag #55

Ik kom langs een artikel met de kop
Eindelijk een waterkoker die niet lelijk is

• Prachtig
  • Net zo lelijk als de gemiddelde waterkoker
  • Wat een lelijk ding

0 stemmers

1 like

Ik vind m niet prachtig maar wel mooier dan de gemiddelde waterkoker

34 likes

ik heb de mooiste!

55 likes

Vond jij het leuk toen je op de middelbare school zat elk nieuw schooljaar een nieuwe agenda uit te zoeken?

• Ja dit vond ik echt leuk
  • Ik gebruikte geen agenda
  • Nee kon me niks schelen, ik kocht altijd gewoon een simpele

0 stemmers

4 likes

ja vond ik echt leuk maar gebruikte m vervolgens niet :smiling_face_with_tear:

18 likes

Same haha, alleen in de eerste klas schreven we allemaal verhaaltjes naar elkaar bij “notities”. De andere jaren had ik dat ding voornamelijk voor de sier. En in 1 agenda stond overal I :heart: Harm. Mijn god zo cringe, die was toen 17/18 en ik 12 of13. Wtf bezielde mij haha

En soms aan het begin van het schooljaar startte ik nog wel netjes met dingen invullen, maar na 2 maanden stopte dat alweer.

12 likes

Ik gebruikte m alleen om verhalen in te laten schrijven door vriendinnen en foto’s enz in te plakken. Zijn bijna van die junk journals ipv agenda’s.

2 likes

Je bent op een verjaardag in de middag met een paar andere meiden en na de taart komt er alleen nog een schaal chips op tafel. Disclaimer het gaat niet om iemand die krap bij kas zit.

Vind jij dit karig?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Optie 4 “ het is maar een waterkoker who cares” :white_check_mark:

Wat ik echt geen porem vind is als er een hele vieze verkalkte waterkoker op het aanrecht staat.

2 likes

Mijn schoonouders hebben zo’n klein, oud, verkalkt en krakkemikkig waterkokertje wat ook veel te lang doet over het opwarmen. Er past bijna niks in, terwijl daar wel regelmatig thee wordt gedronken. Ik wil ze al zo lang een nieuwe geven, maar ik weet dat ze dat niet gaan waarderen want “deze doet het toch nog”. Wel heel duurzaam van ze.

5 likes

Je hebt best kans dat een nieuwe veel energiezuiniger is dus zo zou je het nog kunnen brengen als je graag een nieuwe wil geven

@instantramen Ha wat een leuk ding

@Uprooted Ik zal de boeit niet optie meenemen in de volgende poll :smile:

4 likes

Ik had laatst een kinderverjaardag en we kregen alleen een stukje taart en 1x drinken. Uiteindelijk is familie aan iedereen gaan vragen of iemand nog wat drinken wilde want de gastheer en -dame bleven gewoon zitten. Zo awkward

3 likes

jouw genderexpressie (er even vanuitgaande dat het gros hier cisvrouw is)

• ik voel me comfortabel bij heel vrouwelijk
  • ik voel me comfortabel bij ‘normaal’ vrouwelijk
  • ik voel me comfortabel bij gewoon neutraal
  • ik voel me comfortabel bij ‘normaal’ mannelijk
  • ik voel me comfortabel bij heel mannelijk

0 stemmers

• ik zou me best vrouwelijker willen uiten maar iets houdt me daarin tegen
  • ik zou me best minder vrouwelijk willen uiten maar iets houdt me daarin tegen
  • ik zou me best mannelijker willen uiten maar iets houdt me daarin tegen
  • mijn vrouwelijke genderexpressie voelt (soms) compulsief/vanuit doctrine dan vanuit mezelf

0 stemmers

hoe voel jij je op persoonlijk vlak (dus niet op groter maatschappelijk vlak/of je feminist bent en je je vrouw voelt doordat de maatschappij je zo behandelt etc etc)

• ik voel me ‘gewoon’ vrouw en mijn genderexpressie is vooral vrouwelijk
  • ik voel me ‘gewoon’ vrouw en mijn genderexpressie is neutraal
  • ik voel me 'gewoon vrouw en mijn genderexpressie is het hele spectrum
  • ik voel me ‘gewoon’ vrouw en mijn genderexpressie is meer mannelijk
  • ik voel me meer neutraal en mijn genderexpressie is vooral vrouwelijk
  • ik voel me meer neutraal en mijn genderexpressie is neutraal
  • ik voel me meer neutraal en mijn genderexpressie is het hele spectrum
  • ik voel me meer neutraal en mijn genderexpressie is meer mannelijk
  • ik voel me man en mijn genderexpressie is vooral vrouwelijk
  • ik voel me man en mijn genderexpressie is neutraal
  • ik voel me man en mijn genderexpressie is het hele spectrum
  • ik voel me man en mijn genderexpressie is meer mannelijk

0 stemmers

Ik krijg bij de laatste vraag echt totale error, want het hele spectrum is waarschijnlijk niet waar maar ik weet ook niet precies wat onder mannelijk en vrouwelijk en neutraal wordt verstaan?

Maar goed het zal wel vooral vrouwelijk zijn? Ja of niet eigenlijk? Ik weet het echt niet :laughing:

(En is het niet masculine vs feminine bij genderexpressie? Maar goed dan nog krijg ik m’n hoofd er niet omheen)

1 like

de klassieke genderindeling en karakter en persoonlijkheidseigenschappen die daarbij horen. dat weet je wel toch, levend in een genderbinaire maatschappij?

en vrouwelijk = feminine & mannelijk = masculine, is toch gewoon hetzelfde

edit: snap dat het verwarrend is omdat het ook maar een sociaal construct is en je daar an sich ook weer je vragen bij kan zetten en op verschillende manieren kan invullen, maar voor de gemakkelijkheid van de poll moet je het maar gewoon even zo simplistisch mogelijk bekijken.

4 likes

Lijkt deze man op een stripfiguur

IMG_3377

• Ja totaal
  • Ja bovengemiddeld
  • Ja enigszins
  • Nee bijna niet
  • Nee helemaal niet

0 stemmers

1 like

Zijn naam helpt ook wel.

42 likes

Ik kan dus echt boos worden als mensen dan verkeerd stemmen @Echo hoezo zie je dat niet, ben je dom ?

5 likes

Ik zie gewoon een lelijke man, sorry :woman_shrugging:t3:

4 likes

IMG_1834

1 op 1 dennis the menace

40 likes