Stel je persoonlijke vraag #55

Ja dit is van een zogenaamde 7cijfer verdienende influencer die nu in Dubai woont en die zelf zegt dit almeerse paradijsje niet meer te willen aanhouden, maar realityfbi heeft de gegevens opgevraagd en in werkelijkheid zit er een enorme schuld op het huis en is er deels beslag op gelegd.

Dus hij is wss niet lang meer rijk :fire:

12 likes

Ik had die comments bij Suzan en Freek ook gezien maar dacht daardoor dat ze hen ook wel persoonlijk kende? Als dat niet zo is dan wel echt vet raar

2 likes

Ja geen idee hoor, misschien wel maar ze reageert zo op bijna iedereen dus ik vermoed van niet

4 likes

Ik moest ook lachen/huilen omdat ik gewoon in 1 seconde dacht: dit moet Almere zijn. :woozy_face:

8 likes

Almere, het mirakel van Nederland

1 like

Jeetje wat een treurnis die “tuin”. Hou sowieso niet van palmbomen in Nederlandse tuinen maar goed als het dan nog in een mooie kleurrijke tuin met tropisch thema is vooruit. Maa hoe denk je dat die twee palmbomen die grijze vlakte op kunnen halen? En wat is die vieze vlek op die grijze vlakte? Lijkt net of er koffie gelekt is uit dat stuk met dat platte dak.

2 likes

Wil je het mooiste weten? Die schutting die op de foto staat is al weggehaald, dus je zit in die ellende recht aan de weg zonder privacy :rofl:

3 likes

Maak je wel eens gebruik van het mannentoilet als daar geen rij staat en bij de vrouwen wel?

• Ja, om praktische redenen
  • Ja, om feministische redenen (ik ga niet wachten terwijl er toiletten vrij zijn omdat ik een vrouw ben)
  • Nee, ieuw mannentoiletten
  • Gewoon nee

0 stemmers

Ik kom langs een artikel met de kop
Eindelijk een waterkoker die niet lelijk is

• Prachtig
  • Net zo lelijk als de gemiddelde waterkoker
  • Wat een lelijk ding

0 stemmers

1 like

Ik vind m niet prachtig maar wel mooier dan de gemiddelde waterkoker

32 likes

ik heb de mooiste!

52 likes

Vond jij het leuk toen je op de middelbare school zat elk nieuw schooljaar een nieuwe agenda uit te zoeken?

• Ja dit vond ik echt leuk
  • Ik gebruikte geen agenda
  • Nee kon me niks schelen, ik kocht altijd gewoon een simpele

0 stemmers

3 likes

ja vond ik echt leuk maar gebruikte m vervolgens niet :smiling_face_with_tear:

18 likes

Same haha, alleen in de eerste klas schreven we allemaal verhaaltjes naar elkaar bij “notities”. De andere jaren had ik dat ding voornamelijk voor de sier. En in 1 agenda stond overal I :heart: Harm. Mijn god zo cringe, die was toen 17/18 en ik 12 of13. Wtf bezielde mij haha

En soms aan het begin van het schooljaar startte ik nog wel netjes met dingen invullen, maar na 2 maanden stopte dat alweer.

11 likes

Ik gebruikte m alleen om verhalen in te laten schrijven door vriendinnen en foto’s enz in te plakken. Zijn bijna van die junk journals ipv agenda’s.

1 like

Je bent op een verjaardag in de middag met een paar andere meiden en na de taart komt er alleen nog een schaal chips op tafel. Disclaimer het gaat niet om iemand die krap bij kas zit.

Vind jij dit karig?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Optie 4 “ het is maar een waterkoker who cares” :white_check_mark:

Wat ik echt geen porem vind is als er een hele vieze verkalkte waterkoker op het aanrecht staat.

2 likes

Als je deze schoonpoetst komt er een geest uit

3 likes

Mijn schoonouders hebben zo’n klein, oud, verkalkt en krakkemikkig waterkokertje wat ook veel te lang doet over het opwarmen. Er past bijna niks in, terwijl daar wel regelmatig thee wordt gedronken. Ik wil ze al zo lang een nieuwe geven, maar ik weet dat ze dat niet gaan waarderen want “deze doet het toch nog”. Wel heel duurzaam van ze.

5 likes

Je hebt best kans dat een nieuwe veel energiezuiniger is dus zo zou je het nog kunnen brengen als je graag een nieuwe wil geven

@instantramen Ha wat een leuk ding

@Uprooted Ik zal de boeit niet optie meenemen in de volgende poll :smile:

4 likes