Stel je persoonlijke vraag #55

Oeps had eigenlijk Nee croque Monsieur is vaak met ham moeten doen. Nou ja men snapt wat ik bedoel :joy:

2 likes

Ik vind Veggilaine leuk om te volgen, maar de laatste tijd lijkt ze overal te zijn. En ook overdreven veel in de commentsectie van anderen, maar dat kan ook aan mijn algoritme liggen

5 likes

ja, echt fucking random mensen ook. widya bijvoorbeeld

lijkt of haar management ofzoiets heeft gezegd dat ze op die manier aan zelfpromotie moet doen, tijdje geleden had ze ook monica geuze rocky roads gestuurd. nja get that money hoor sis maar die comments zijn meer tactiek dan oprecht naar mijn idee

14 likes

Ja dit valt mij ook op, zij is ook echt zo iemand die altijd reageert bij BN-ers en dan ook half alsof ze ze kent
Bijvoorbeeld bij Suzan en Freek
En het werkt nog ook want dat wordt dan ook weer veel geliked

8 likes

Ik heb een broertje dood aan eten-influencers die niet echt kunnen koken dus ik vind dit echt weer van zo’n veelzeggende middelmatigheid

13 likes

Hahha dit is echt triest. ‘En dan geven ze het een gekke naam.’ Met haar levenslange ervaring. Een croque monsieur is ouder dan zij is, echt een nepfoodie.

8 likes

Dit is wel minimaal een afknapper

1 like

hahahaha huh echt :sob:

Zou ik natuurlijk geen probleem mee hebben

11 likes

Ze is ook niet de enige zo te zien (en dit is natuurlijk nu tijdens dat heftige nieuws dus er zijn wel meer mensen die zo reageren)

Dit soort dingen plaatst zij echt bij iedereen, heb net even gekeken wie ze volgt en random een bekend persoon bekeken en bij Emma Chamberlain bijv vind ik gelijk dit onder een post

Prima, zal vast werken maar het komt zo vreemd op me over als ik dat voorbij zie komen altijd

5 likes

ja heel raar ik comment dit soort dingen alleen bij mensen die ik niet ken wanneer ik manisch winedrunk ben

op een ANONIEM account ook aub ik zou door de grond zakken anders

5 likes

Ja, hier erger ik me dus aan. Het is te veel in te korte tijd. Zag haar ook al in de commentsectie bij Bonnie en bij een aantal anderen :joy:

4 likes

Wat is het beste juice kanaal?

• Yvonne
  • Juicechannel
  • Realityfbi

0 stemmers

Reality FBI is echt goed in juice man en het klopt ook altijd en ze doen niet aan domme kleden promoten of zichzelf een podcast geven.

10 likes

Ik vond eerst Juicechannel beter (daarvoor Yvonne), maar de laatste paar maanden brengen ze echt niets bijzonders meer. Kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die naar hun podcast gaan luisteren

2 likes

Funda omschrijving: “in de achtertuin waan je je in Spanje”, “rondom het zwembad staan prachtige 100 jaar oude palmbomen”

Waan jij je hier in Spanje?

• Ik niet nee, persoonlijk

0 stemmers

Vind jij de palmbomen prachtig?

• Nee een beetje een armoedige aanblik geven ze

0 stemmers

money is wasted on the rich :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

12 likes

Het lijkt wel alsof het in de sims gebouwd is

67 likes

Ik volg ze niet meer maar kon mij dood ergeren aan alle spel- en dt-fouten bij juicechannel. Ik verwacht geen hoogstaande journalistiek maar een beetje basis spelling is niet te veel gevraagd.

15 likes

Is er iemand irrelevanter en minder irritant dan dit gastje met deze suffe acties?

https://www.nu.nl/achterklap/6358130/qmusic-dj-domien-verschuuren-onthult-op-radio-dat-hij-een-zoon-krijgt.html

Zucht

• Nee this is rock bottom
  • Nee ken niemand die zo kut is
  • Ja wel namelijk…
  • Dit is echt een topper leave domien alone

0 stemmers

Doet mij wel denken aan die ene aflevering van ik vertrek met die twee mensen in het Spaanse binnenland in een kartonnen huis. :yellow_heart:

Edit; ik ging dit Googlen door deze flashback en ze hebben het gewoon omarmd en hun identiteit van gemaakt inclusief merchandise :heart_eyes:

5 likes