Stel je persoonlijke vraag #55

Zou ik natuurlijk geen probleem mee hebben

13 likes

Ze is ook niet de enige zo te zien (en dit is natuurlijk nu tijdens dat heftige nieuws dus er zijn wel meer mensen die zo reageren)

Dit soort dingen plaatst zij echt bij iedereen, heb net even gekeken wie ze volgt en random een bekend persoon bekeken en bij Emma Chamberlain bijv vind ik gelijk dit onder een post

Prima, zal vast werken maar het komt zo vreemd op me over als ik dat voorbij zie komen altijd

5 likes

ja heel raar ik comment dit soort dingen alleen bij mensen die ik niet ken wanneer ik manisch winedrunk ben

op een ANONIEM account ook aub ik zou door de grond zakken anders

7 likes

Ja, hier erger ik me dus aan. Het is te veel in te korte tijd. Zag haar ook al in de commentsectie bij Bonnie en bij een aantal anderen :joy:

4 likes

Wat is het beste juice kanaal?

• Yvonne
  • Juicechannel
  • Realityfbi

0 stemmers

Reality FBI is echt goed in juice man en het klopt ook altijd en ze doen niet aan domme kleden promoten of zichzelf een podcast geven.

11 likes

Ik vond eerst Juicechannel beter (daarvoor Yvonne), maar de laatste paar maanden brengen ze echt niets bijzonders meer. Kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die naar hun podcast gaan luisteren

2 likes

Funda omschrijving: “in de achtertuin waan je je in Spanje”, “rondom het zwembad staan prachtige 100 jaar oude palmbomen”

Waan jij je hier in Spanje?

• Ik niet nee, persoonlijk

0 stemmers

Vind jij de palmbomen prachtig?

• Nee een beetje een armoedige aanblik geven ze

0 stemmers

money is wasted on the rich :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

12 likes

Het lijkt wel alsof het in de sims gebouwd is

70 likes

Ik volg ze niet meer maar kon mij dood ergeren aan alle spel- en dt-fouten bij juicechannel. Ik verwacht geen hoogstaande journalistiek maar een beetje basis spelling is niet te veel gevraagd.

15 likes

Is er iemand irrelevanter en minder irritant dan dit gastje met deze suffe acties?

https://www.nu.nl/achterklap/6358130/qmusic-dj-domien-verschuuren-onthult-op-radio-dat-hij-een-zoon-krijgt.html

Zucht

• Nee this is rock bottom
  • Nee ken niemand die zo kut is
  • Ja wel namelijk…
  • Dit is echt een topper leave domien alone

0 stemmers

Doet mij wel denken aan die ene aflevering van ik vertrek met die twee mensen in het Spaanse binnenland in een kartonnen huis. :yellow_heart:

Edit; ik ging dit Googlen door deze flashback en ze hebben het gewoon omarmd en hun identiteit van gemaakt inclusief merchandise :heart_eyes:

5 likes

Ja dit is van een zogenaamde 7cijfer verdienende influencer die nu in Dubai woont en die zelf zegt dit almeerse paradijsje niet meer te willen aanhouden, maar realityfbi heeft de gegevens opgevraagd en in werkelijkheid zit er een enorme schuld op het huis en is er deels beslag op gelegd.

Dus hij is wss niet lang meer rijk :fire:

13 likes

Ik had die comments bij Suzan en Freek ook gezien maar dacht daardoor dat ze hen ook wel persoonlijk kende? Als dat niet zo is dan wel echt vet raar

3 likes

Ja geen idee hoor, misschien wel maar ze reageert zo op bijna iedereen dus ik vermoed van niet

6 likes

Ik moest ook lachen/huilen omdat ik gewoon in 1 seconde dacht: dit moet Almere zijn. :woozy_face:

8 likes

Almere, het mirakel van Nederland

1 like

Jeetje wat een treurnis die “tuin”. Hou sowieso niet van palmbomen in Nederlandse tuinen maar goed als het dan nog in een mooie kleurrijke tuin met tropisch thema is vooruit. Maa hoe denk je dat die twee palmbomen die grijze vlakte op kunnen halen? En wat is die vieze vlek op die grijze vlakte? Lijkt net of er koffie gelekt is uit dat stuk met dat platte dak.

2 likes

Wil je het mooiste weten? Die schutting die op de foto staat is al weggehaald, dus je zit in die ellende recht aan de weg zonder privacy :rofl:

3 likes

Maak je wel eens gebruik van het mannentoilet als daar geen rij staat en bij de vrouwen wel?

• Ja, om praktische redenen
  • Ja, om feministische redenen (ik ga niet wachten terwijl er toiletten vrij zijn omdat ik een vrouw ben)
  • Nee, ieuw mannentoiletten
  • Gewoon nee

0 stemmers