Stel je persoonlijke vraag #55

Ik denk niet dat ik per se een discrepantie voel maar vooral gewoon niets? Ik wil het liefst geslachtsloos zijn en gewoon in het midden ‘mogen’ verkeren. Tegelijk weet ik ook niet of ik dat altijd heb gehad omdat ik me erg aanpaste aan de norm en niet stilstond bij wat ik zelf wilde (daardoor ook 20 verschillende hippe kikkers op foto’s).

Anyhow niet de bedoeling gesprek over mij te laten gaan maar snap gewoon niet wat mensen voelen :joy:

1 like

Ik ben Jemima in dit gesprek

42 likes

True :joy:

2 likes

Anal fisting met Takkie!!

1 like

Heb je ooit een controle gehad bij de zelfscan van de Jumbo?

• Ja heel vaak
  • Ja wel eens
  • Nee nog nooit???

0 stemmers

1 like

Maar daar hoeven ze gelukkig bijna niks te checken
Bij de appie wordt zo’n beetje je hele boodschappentas ondersteboven gehaald

8 likes

Als het toch over de jumbo gaat. Ik vind dat echt de beste supermarkt qua ervaring omdat ze daar altijd leuke muziek draaien. Echt opvallend veel meezing hits.

Welke supermarkt heeft de beste winkel ervaring. Even los gezien van de prijzen:

• AH
  • Jumbo
  • Plus
  • Lidl
  • Aldi
  • Dirk/Bas
  • Hoogvliet
  • Een andere waar ik niet aan denk

0 stemmers

3 likes

In België Delhaize en de Cru

5 likes

Laatst 3x in 1 afreken sessie :face_with_spiral_eyes:
Eerst controle, toen alcohol leeftijdcheck en toen weer controle van artikelen waarbij er zelfs 20 ofzo gescand moesten worden.

1 like

Aardappelen schillen

4 likes

Onze ah en jumbo zitten niet logisch in elkaar. Ik wil gewoon rijen aflopen en niet tegen het verkeer in hoeven te lopen.

1 like

Het idee van een steekproef is ook vaak om te kijken wat onderin de tas zit :upside_down_face: Anders heeft het ook niet zoveel nut…

1 like

Echt maar 2x gebeurd, toevallig vorige week. Niemand wist helaas de code die ze moesten invoeren dus uiteindelijk waren bijna alle zelfscankassa’s vergrendeld en moest ik alsnog afrekenen bij de gewone kassa hahaha.

1 like

Bij mijn Jumbo is er een spaarkaart voor de controle. 6 keer gecontroleerd is €2,50 korting!

11 likes

Omg als ze dat bij de Dirk doen kan ik voortaan gratis boodschappen doen, ik word daar echt standaard gecontroleerd en ik kom er vaak voor maar een paar producten.

7 likes

Ik word altijd gecontroleerd als ik een pet of capuchon op heb. Sinds ik dat weet zet ik die af en kijk ik altijd even recht in de camera, sindsdien ben ik volgens mij nooit meer gecontroleerd.

Oké voor de mensen die 30+ zijn. Een instagrammer beweert dat je na je 30ste altijd uitkomt in minstens 1 van onderstaande 4 hobbies, klopt dat?

• Planten
  • Lezen/boeken
  • Bakken (brood en/of zoet)
  • Hardlopen
  • Nee ik heb niks van deze hobbies

0 stemmers

4 likes

Lijkt mij dat handwerken er 100% bij zou moeten staan

16 likes

Ik ben nog geen 30 en heb al 2 hobby’s uit dit lijstje

21 likes

Ik had dan toch wel wat meer specifieke hobby’s verwacht. Vooral lezen is van alle leeftijden.

Zou dan aanvullen met pottenbakken, haken, paaldansen, crossfit, pilates, wielrennen etc.

13 likes