Hahahaha omg memories ik gebruikte dit echt als een soort dagcrème. Prachtig met een zwart kohlpotlood a la Lauren van Laguna Beach
Ik was zo boos dat dit niet in mijn kleur bestond. Voelde me zo uitgesloten
Terecht
Mijn look bestond ook uit van die stapelpotjes van de HEMA, kan daar geen foto van vinden maar die waren doorzichtig en de make-up zelf was chroomkleurig paars, blauw, zilver en groen.
Edit: toch wel gevonden. En dat ze zelfs in 2020 nog zijn teruggekomen.
“en daarmee dus echt helemaal van deze tijd” ontsla de copywriter aub
Wij hadden ook zo iemand in de klas! En in die tijd had niemand gehoord van blush of contour of highlighter, dus haar gezicht was een compleet egale zalmoranje ovaal.
Mijn middelbare school (in BE) had een eigen zwembad! Elke week zwemmen van het eerste tot en met het vierde middelbaar daarna nog eens per 2 weken of per maand als ik het me goed herinner.
To be fair, niemand z’n kleur zat in die potjes. En gezien de finish, dit was racism done right een keer.
Maar was uiteraard heel jaloers haha. MAC, Bobbi Brown en Make up forever waren echt m’n bae maar ja
Oh ik ging meer voor de naturel look: miss sporty camouflage stift op mijn puisten en dan een laag poeder eroverheen = onzichtbaar. Frosty witte oogschaduw onder mijn wenkbrauw en in mijn ooghoeken voor die natuurlijke lift die elke 17 jarige nodig heeft. Alle boys meteen verliefd
Wist je dat groene concealer de roodheid van je puistjes perfect verbergt! Hoeft ook niks overheen verder, zie je niks van
Ik droeg nooit make-up, tot ik in de 4e ineens deze prachtige look ontwikkelde: zilveren of zwarte glitteroogschaduw + rode lippenstift. Geen wenkbrauwen bijgetekend, want dat deed niemand. Mijn wenkbrauwen zijn alleen lichtblond, dus dit moest prachtig zijn geweest!
En voor dit alles ging ik natuurlijk niet vroeger opstaan, dus ik deed dit in de trein.
Please vertel het verhaal hierachter
Bij mij heeft het grootste gedeelte van de klas een c diploma met schoolzwemmen gehaald. Waren maar 2 of 3 kinderen die nog voor A of B moesten gaan. We zaten toen al in groep 6 of 7.
Als jij nu opnieuw auto theorie- en rijexamen zou moeten doen, zou je dan slagen?
- Ja, voor praktijk
- Ja, voor theorie
- Nee, voor praktijk
- Nee, voor theorie
- Ik heb sowieso geen rijbewijs
0 stemmers
Theorie zou ik gigantisch voor zakken. Banden profielen, aanhangwagen uitsteeksels…
Haha niks spannends hoor, maar een kennis van me vind dus iemand leuk die nu in een break zit/uit elkaar is na 10 jaar relatie (nu een maand uit ongeveer). Ze hebben het heel gezellig met elkaar, die kennis heeft ook andere dates afgezegd omdat diegene dus hoop heeft dat het iets gaat worden.
Ik geloof niet dat ik het zelf aan zou durven, dus was benieuwd naar de algemene consensus hier haha
Ik rij soms echt te asociaal hiervoor.
Wat harder hier en daar.
Spiegelen?
Die aan de passagierskant zit er voor de leuk en symmetrie
Hahah ja echt! Precies zo een voor A, met een foto op het duikblok
Theorie geen probleem en ik zou voor de praktijk slagen als ik de examinator naar huis moest brengen bijvoorbeeld en het woord examen niet genoemd werd, zodra er die druk bij komt word ik zo zenuwachtig dan is alles verloren