Stel je persoonlijke vraag #55

Dus je weet precies hoeveel cm ondeelbare lading uit mag steken aan de achterkant van je auto? En wanneer er dan een markeringsbord gebruikt moet worden? Of hoeveel jaar er tussen de 1e en 2e verplichte apk voor een benzineauto zit? :grimacing:

Zag een jaar geleden een programma waar 100 mensen met rijbewijs opnieuw theorie-examen deden en 0 haalden het, inclusief een rij-instructeur. Je moet zoveel klotefeitjes onthouden die je 1 seconde na je examen weer vergeet.

14 likes

Tuurlijk :sweat_smile:
Nee ik ging er wel vanuit dat ik een dagje voorbereiding kreeg haha

Dit. Verkeersregels en verkeersborden weet ik wel. Maar al die andere klote onzin die je nooit gebruikt > direct weggezipt na mijn theorie examen.

2 likes

mijn wenkbrauwen waren op een gegeven moment dit dus het kan erger

image

22 likes

Als je een extreme sport zou moeten/mogen proberen, welke zou je kiezen? Je krijgt uiteraard de benodigde training.

• Wrakduiken, grotduiken
  • Een oceaan over zeilen in je eentje
  • Een hoge bergtop beklimmen
  • Rodeo rijden
  • Parachutespringen, zelfstandig

0 stemmers

1 like

Dit staat echt hoog op mijn lijstje van dingen die ik ooit nog eens zou willen doen. Heb al een tandemsprong gedaan en dat was zo ontzettend gaaf. Maar ja, geld.

3 likes

Tenzij het op een neppe rodeostier mag, dan graag die.

8 likes

Er is hier een keer een test mee gedaan waarbij maar 1 iemand opnieuw slaagde voor praktijk en dat was een rij instructeur haha.

5 likes

Nee, op een echte!

1 like

fileparkeren heb ik 1x goed gedaan: tijdens mijn examen
daarvoor ging het nooit goed en daarna ook nooit meer

9 likes

Ik heb vorige week m’n E rijbewijs gehaald en het moeilijkste was om alle foute dingen af te leren. Te snel rijden, niet ecologisch, niet juist in de spiegels kijken.
Gelukkig hoefde ik geen theorie ervoor te doen. Theorie zou ik 100% zeker zaken. Laatst op m’n werk met iemand een oefenexamen gemaakt en daar had ik 75% fout. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik kan prima rijden/ineens niet meer rijden als er mensen (maakt niet uit wie) bij mij in de auto zitten.

4 likes

Ik heb de mijne pas 3 jaar ofzo dus denk dat het wel goed moet komen met beide. Theorie sowieso.

1 like

Mijn moeder kon niet zwemmen want was niet gangbaar in haar land om zwemles te krijgen. Bijna al mijn oudere broers en zussen hebben daardoor officieel ook geen zwemdiploma maar hebben het wel gaandeweg geleerd. Mijn jongste oudere zus heeft hier nog op de basisschool gezeten en toen op zwemles gegaan omdat ze anders niet in het diepe mocht als heel de klas ging zwemmen.

Ik vind rodeo niet echt passend in dit rijtje, dat is behalve een extreme sport ook vaak dierenmishandeling, raar dat sommige hiervoor kiezen.

13 likes

Ik heb angst voor hoogtes en water waarbij in de bodem niet kan zien. Tot nu toe ben ik niet bang voor stieren dus het was de enige optie ondanks de verschrikkelijke omstandigheden.

6 likes

Wrakduiken lijkt me cool maar grotduiken totaal niet. Echt mijn grootste angst om in een grot vast te komen zitten, zowel onder water als aan land. Daarom voor zeilen gekozen.

2 likes

Het is hypothetisch hè

4 likes

Ja en waarom zou je hypothetisch voor dierenmishandeling kiezen?

8 likes

Oh ik dacht dat werd bedoeld dat je dan op zo’n elektrische moest. Maar als het een echte stier is, vind ik dat wel zielig.

2 likes