Het is hypothetisch hè
Ja en waarom zou je hypothetisch voor dierenmishandeling kiezen?
Oh ik dacht dat werd bedoeld dat je dan op zo’n elektrische moest. Maar als het een echte stier is, vind ik dat wel zielig.
Met wat voor iemand ben je liever bevriend. Iemand die over zichzelf zegt:
- Ik ben gewoon eerlijk
- Ik ben gewoon relaxed
- Ik ben lekker gek!
- Van elk eentje en dan hebben we de perfecte vriendengroep
0 stemmers
Nee, het moet wel levensgevaarlijk zijn en skills vereisen. Dat waren mijn criteria bij het bedenken van dit lijstje @Echo maar eens dat rodeo niet ethisch verantwoord is, hoor.
Op zo’n machine zitten vind ik geen extreme sport, eerder dom vermaak haha.
Stel je doet mee aan een programma, en for the greater good van de hele groep moet je onderstaande opdrachten uitvoeren. Welke zou je kunnen doen?
- 20 minuten in een dichte doodskist liggen
- Van een hele hoge toren af ziplinen
- Door een onbekende in een creepy omgeving bloed laten prikken
- Ik zou dit allemaal niet doen jammer dan
0 stemmers
20 minuten een dutje doen in een pikdonkere omgeving en zonder prikkels. Is de kist ook zacht van binnen?
Nee en er zijn wel prikkels hoor er wordt af en toe een schep zand op je kist gegooid
Als dat al een prikkel is…
omg mijn claustrofobie could never
Ik kan er al niet naar kijken als het op tv bij een opdracht hoort, echt no way dat ik me op laat sluiten
Ziplinen lijkt me juist vet, wiiiiiii naar beneden
Van mijn bloedvaten blijven mensen af. Verder altijd al eens willen ziplinen dus dan sta ik wel vooraan.
Onbekende in een creepy omgeving klinkt gewoon als m’n reguliere bloedafname hahaha. Doe mij die maar dan.
Die creepy omgeving is dat zeg maar met gebruikte naalden e.d. en dus echt gevaarlijk of is het veilig en weet je dat met gezond verstand maar lijkt het alleen creepy?? In het eerste geval zou ik het niet doen.
En ziplinen van grote hoogte… dat kan ik gewoon echt niet inschatten. Nog nooit zoiets gedaan en ook geen behoefte aan, maar ik kan mij wel voorstellen dat ik mij over de weerstand heen zou kunnen zetten - maar ook heel goed dat ik dat niet kan
Alles waarbij ik op dit moment een dutje zou kunnen doen, zou ik kiezen. Klinkt heerlijk
Weet alleen niet hoe het met de zuurstof is na twintig minuten in een dichte kist.
Je zal op zijn minst een duffe kop erna hebben.
Sowieso vraag ik mij af hoe ik in godsnaam in zo’n programma terecht ben gekomen
Welke mogelijkheden heb jij op je werk om je handen te drogen bij het toilet?
- Papieren handdoekjes
- Zo’n handdoek rol
- Handdroger
- Gewone handdoek
0 stemmers
Handdoek. Kanttekening: ik werk thuis.
Ahhh dat telt niet!!
Deze poll is trouwens nutteloos want ik wilde weten hoeveel bedrijven geen papieren handdoekjes hebben, en dat weet je nu alsnog niet
Als iemand nou aan jou zou vragen, wat is je favoriete hond? Weet je dan direct wat het antwoord is?
- Ja
- Nee
- Hmm ik heb een paar voorkeuren
- Geen flauw idee
- Ewl bah een hond
0 stemmers