Stel je persoonlijke vraag #55

Oooh zo. Ik dacht al, wat wereldvreemd :grinning:

9 likes

ja ik vond het ook dieper klinken, maar volgens mij is er geen andere Nederlandse term voor scuba diving? Maar goed ik weet het ook niet haha

Nee, absoluut niet. Mega hard haha

3 likes

Hahahah, nee 18 meter vrij duiken lijkt me doodeng dus ik ging meteen van scuba duiken uit! En dan is open water het eerste brevet wat je haalt en daarbij mag je tot 18 meter diep duiken!

Dus als je je brevet hebt heb je blijkbaar diep zee gedoken, ookal vind ik die term veel enger klinken. Ik kijk nu de docu over de Titan en daar gaan ze tot ruim 4200m diepte (voor de duidelijkheid: in die onderzeeër dus! Niet scuba duiken) en dan is 18 meter echt niks :joy:

1 like

Speel jij Netflix Games?

• Ja
  • Wel eens gedaan/zeer sporadisch
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik doel hiermee niet op jou maar dat doet me denken aan zo’n doos hier op het forum. Ik wilde haar quoten maar ik weet de naam van het mens niet meer. Zij noemde mij wereldvreemd. Nouja ik heb iig 57 landen gezien.

Vind jij jezelf wereldvreemd?

• Ja
  • Mwah een beetje
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

3 likes

Voor mij heeft wereldvreemd nou niet echt iets te maken met waar je bent geweest allemaal

157 likes

Ik vind mezelf eigenlijk vooral een beetje wereldvreemd doordat ik in mijn privéleven redelijk in een bubbel zit van hetzelfde soort mensen. Ik vind dat woord niet persé slaan op hoe bereisd je bent.

16 likes

Je hebt helemaal gelijk haha

2 likes

Draag jij korte broeken in de zomer/ met warm weer?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Mn buurvrouw vroeg zelfs waarom ik nooit een korte broek/rokje etc droeg. Nou, gewoon omdat ik er geen zin aan heb. Ik liet letterlijk mn benen zien, waar niks mis mee is. Maar nee ik wil een lange broek aan haha

1 like

Niet iedereen werkt in een bedrijf :sweat_smile:

2 likes

Ja ik had de vraag sowieso anders moeten formuleren haha

1 like

Ja precies dit inderdaad! Eigenlijk denk ik dat de meeste mensen in mijn bubbel om deze reden best wel wereldvreemd zijn.

Verder heb ik geen social media en lees ik dan dus soms pas weken later in de krant of hier op het forum dat er een of ander relletje was of een TikTok-hype of whatever. Dan voel ik me ook wel een beetje een wereldvreemde boomer haha. Ik realiseer me ook dat mijn manier van nieuws consumeren hierdoor heel anders is dan van veel anderen.

2 likes

Ben jij de doos zelf? :rofl: :crazy_face:
Edit: en je bericht ging ook nog eens over een doos, eentje van karton :smile:

8 likes

Ja helaas ben ik geen add’er

1 like

Wat een rare vraag

6 likes

Werk of een andere langdurige klus op je laptop:

• Altijd met het touchpad
  • Altijd met een losse muis
  • Vaker touchpad dan losse muis
  • Vaker losse muis dan touchpad

0 stemmers

Ik zie Michelle Bollen haar inkoop doen met gebruik van het touchpad op haar laptop. Ik verbaas me daar vaak over bij influencers, digital nomads etc.
Het ziet er zo onprofessioneel uit maar is bovenal super onprettig toch. Ik zou er niet aan moeten denken, doe niks zonder muis.

1 like

Dit valt me bij Mascha ook altijd op. Dat ze dan aan de eettafel zit met alleen een laptop en totaal niet ergonomisch.

1 like

Ik vind het touchpad van m’n MacBook wel echt zooo chill, met die vingerbewegingen ook. Vind het echt kut om op m’n MacBook een muis te gebruiken. Ik heb op zich wel een losse touchpad om die reden, maar in praktijk nu na studeren e.d. is mn MacBook privĂ© en voor op de bank.

Op een Windowslaptop zeker altijd liever een muis, en ook externe schermen etc etc

10 likes

Ik heb niet eens een muis, moet er niet aan denken om daar mee te werken

6 likes