Stel je persoonlijke vraag #55

Oh wow dat ziplinen vond ik als kind/tiener echt zo leuk. Ik had 0.0 angst. Geweldig. Nu durf ik het niet meer

Ik moet wel zeggen dat ik altijd zo’n angst voor onderwater"sport" heb gehad. Of nee, dat heb ik nog steeds.

Ben jij wel eens gaan diepzeeduiken?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar dat wil ik wel

0 stemmers

4 likes

Ik weet van 9/10 honden niet eens hoe het ras heet

7 likes

Mijn eigen is natuurlijk mijn favoriet. :face_holding_back_tears:

4 likes

Ik heb even gegoogled, maar ik kom er niet uit vanaf wanneer het diepzeeduiken is?

1 like

Oh haha ik dacht een specifieke hond en niet een ras.
Vroeger vond ik honden heel leuk maar tegenwoordig vooral vies en irritant (onopgevoed) maar een familielid heeft een hond en die is echt heel lief en leuk dus dat is mijn favoriete hond.

2 likes

Ik zag ergens vanaf 15 staan en heb wel eens 18 gedaan haha dus daarom ja gestemd

1 like

Ja 18 heeft iedereen met open water wel eens gedaan, toch? Ik heb in ieder geval ook ja gestemd. Ik vind diep zee duiken ook veel enger klinken dan gewoon scuba diven hahah

Waarom denk je dat?

3 likes

Haha volgens mij leest het heel gek maar ik denk dat het om een bepaald duikbrevet (?) gaat, dus als je dat brevet hebt je ook wel eens 18 meter diep heb gedoken.

Ik denk niet dat @Sjern denkt dat iedereen wel eens 18 meter diep heeft gedoken.

9 likes

Oooh zo. Ik dacht al, wat wereldvreemd :grinning:

8 likes

ja ik vond het ook dieper klinken, maar volgens mij is er geen andere Nederlandse term voor scuba diving? Maar goed ik weet het ook niet haha

Nee, absoluut niet. Mega hard haha

3 likes

Hahahah, nee 18 meter vrij duiken lijkt me doodeng dus ik ging meteen van scuba duiken uit! En dan is open water het eerste brevet wat je haalt en daarbij mag je tot 18 meter diep duiken!

Dus als je je brevet hebt heb je blijkbaar diep zee gedoken, ookal vind ik die term veel enger klinken. Ik kijk nu de docu over de Titan en daar gaan ze tot ruim 4200m diepte (voor de duidelijkheid: in die onderzeeër dus! Niet scuba duiken) en dan is 18 meter echt niks :joy:

1 like

Speel jij Netflix Games?

• Ja
  • Wel eens gedaan/zeer sporadisch
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik doel hiermee niet op jou maar dat doet me denken aan zo’n doos hier op het forum. Ik wilde haar quoten maar ik weet de naam van het mens niet meer. Zij noemde mij wereldvreemd. Nouja ik heb iig 57 landen gezien.

Vind jij jezelf wereldvreemd?

• Ja
  • Mwah een beetje
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

3 likes

Voor mij heeft wereldvreemd nou niet echt iets te maken met waar je bent geweest allemaal

156 likes

Ik vind mezelf eigenlijk vooral een beetje wereldvreemd doordat ik in mijn privéleven redelijk in een bubbel zit van hetzelfde soort mensen. Ik vind dat woord niet persé slaan op hoe bereisd je bent.

16 likes

Je hebt helemaal gelijk haha

2 likes

Draag jij korte broeken in de zomer/ met warm weer?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Mn buurvrouw vroeg zelfs waarom ik nooit een korte broek/rokje etc droeg. Nou, gewoon omdat ik er geen zin aan heb. Ik liet letterlijk mn benen zien, waar niks mis mee is. Maar nee ik wil een lange broek aan haha

1 like

Niet iedereen werkt in een bedrijf :sweat_smile:

2 likes