Stel je persoonlijke vraag #55

Van toen mijn vader overleed weet ik wel dat als de uitvaart in de buurt is dat ze dan proberen er met in ieder geval 1 persoon bij te zijn. Het werd mij nog gevraagd of het wenselijk was en waar en hoe laat het dan zou zijn. Het was met meer dan 1,5 uur rijden sowieso te ver maar vond het wel lief dat ze het aanboden.

3 likes

Hoeveel denk je dat deze bruidstaart gekost heeft?

• 60 euro
  • 130 euro
  • 240 euro
  • 330 euro
  • 470 euro
  • 510 euro
  • 640 euro
  • 710 euro

0 stemmers

Dit gedrocht heeft 710 euro gekost

5 likes

Details please, was je hier live getuige van en smaakte het net zo walgelijk als dat het eruit ziet

15 likes

Zijn dat aardappels of?

11 likes

Wat in godsnaam is dit? Zijn dat stukken mango die erop zijn geplempt?

1 like

Denk jij dat jij een mooiere taart dan dit kan maken? Je hebt er alle tijd voor.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik vond €60,- eigenlijk al te hoog ingezet. Dacht zelf meer aan €30,- in de hoop dat die wel lekker is en toch 4 lagen heeft.

5 likes

Als mensen 700 euro betalen voor dit gedrocht kan ik echt rijk worden met bruidstaarten verkopen.

6 likes

Context

Mislukte bruidstaart verpest feest van Belgisch koppel: ‘Vernederd voor ogen van mijn gasten’

https://www.bd.nl/buitenland/mislukte-bruidstaart-verpest-feest-van-belgisch-koppel-vernederd-voor-ogen-van-mijn-gasten~a342353f/

8 likes

Haha nee gelukkig niet, ik kwam het online tegen in een artikel dat @Luzarl linkt

@Bunnyslippers het is mango

4 likes

Kan zo in het baktopic.

21 likes

Bij ons op de woongroep met verstandelijk beperkten (8 bewoners) zijn we met alle collegas geweest.

4 likes

Het lijkt wel op de schets.

8 likes

Echt hoe is dit mis gegaan? Ik snap een lelijke afwerking maar dit is toch totaal niet eens geprobeerd?

6 likes

Of in heel Holland bakt

2 likes

En dan iedereen ohhh heel leuk zo rustiek afgewerkt zeg!!! :clown_face:

4 likes

Vind het eigenlijk nog meer bijzonder dat mensen die taart hebben geproeft. Zou jij hier een stukje van eten?

• Ja puur uit beleefdheid
  • Nee
  • Ja geen probleem

0 stemmers

1 like

Ja het zit hem vooral in die wanstaltige mango erop. Ik bedoel de rest van de taart is ook geen sieraad, maar met goede decoratie had het er best redelijk uit gezien. Maar het lijkt wel of ze een kleuter een mango hebben laten snijden en erop pleuren.

3 likes

Oké als ik zelf een poging doe en het komt er zo uit mag ik best tevreden zijn (zonder de mango). Maar dit is wel echt gênant voor een banketbakker. Echt te scheef en wat is die grote streep in het midden, alsof ze de taart al helemaal door de helft hebben gesneden.

7 likes

Ja eens. Ik ben wel banketbakker (geweest), maar de taart is helemaal niet afgesmeerd en gewoon alleen uit dit folie gehaald? En dan ook nog niet eens een beetje netjes gedaan?

7 likes