Stel je persoonlijke vraag #55

Ja ik had de vraag sowieso anders moeten formuleren haha

1 like

Ja precies dit inderdaad! Eigenlijk denk ik dat de meeste mensen in mijn bubbel om deze reden best wel wereldvreemd zijn.

Verder heb ik geen social media en lees ik dan dus soms pas weken later in de krant of hier op het forum dat er een of ander relletje was of een TikTok-hype of whatever. Dan voel ik me ook wel een beetje een wereldvreemde boomer haha. Ik realiseer me ook dat mijn manier van nieuws consumeren hierdoor heel anders is dan van veel anderen.

2 likes

Ben jij de doos zelf? :rofl: :crazy_face:
Edit: en je bericht ging ook nog eens over een doos, eentje van karton :smile:

8 likes

Ja helaas ben ik geen add’er

1 like

Wat een rare vraag

6 likes

Werk of een andere langdurige klus op je laptop:

• Altijd met het touchpad
  • Altijd met een losse muis
  • Vaker touchpad dan losse muis
  • Vaker losse muis dan touchpad

0 stemmers

Ik zie Michelle Bollen haar inkoop doen met gebruik van het touchpad op haar laptop. Ik verbaas me daar vaak over bij influencers, digital nomads etc.
Het ziet er zo onprofessioneel uit maar is bovenal super onprettig toch. Ik zou er niet aan moeten denken, doe niks zonder muis.

1 like

Dit valt me bij Mascha ook altijd op. Dat ze dan aan de eettafel zit met alleen een laptop en totaal niet ergonomisch.

1 like

Ik vind het touchpad van m’n MacBook wel echt zooo chill, met die vingerbewegingen ook. Vind het echt kut om op m’n MacBook een muis te gebruiken. Ik heb op zich wel een losse touchpad om die reden, maar in praktijk nu na studeren e.d. is mn MacBook privĆ© en voor op de bank.

Op een Windowslaptop zeker altijd liever een muis, en ook externe schermen etc etc

10 likes

Ik heb niet eens een muis, moet er niet aan denken om daar mee te werken

6 likes

ok boomer? haha

40 likes

Ik snap ook niet dat je je daar druk over kan maken bij een ander :sweat_smile: dat je je eigen voorkeur hebt wel maar waarom boeit het wat een ander doet.

5 likes

Ik gebruik altijd een teken tablet

5 likes

Ja ik ook. Kan ook helemaal niks met een normale muis.

2 likes

Ik vind het er juist professioneel uitzien omdat ik het zelf heel onhandig vind. Dan denk ik juist wow knap dat jij dat fijn vindt werken.

5 likes

Ligt bij mij echt aan de laptop. Op mijn MacBook kan ik gerust alleen met de touchpad werken, ook een hele dag. Maar mijn werk laptop vind ik super onhandig zonder muis en extern toetsenbord

3 likes

Dit is ook de reden dat ik ā€˜een beetje’ heb gestemd ja. Ik heb geen sociale media en ik kijk/lees ook niet vaak actief nieuws. Dus ik hoor dingen ook vaak laat of niet. En ik weet denk ik ook heel veel dingen gewoon niet. Bewuste keuze en ik vind dat helemaal okĆ©, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen denken: nou wel een beetje wereldvreemd.

3 likes

als mijn buurvrouw encyclopedische kennis had van wat ik allemaal voor broeken aan had gehad zou ik dat best wel creepy vinden idd?

1 like

Ik vraag me dit al jaren af. Maar voor degene die een verpleegster zijn in een verzorgingshuis. Ga je dan naar de begrafenis van die persoon?

• Nee
  • Ja soms, ligt aan de persoon?
  • Ja standaard

0 stemmers

Ik was namelijk destijds stomverbaasd dat er 3 kwamen op mn oma’s begrafenis. Maar dit lijkt me niet te doen? Want ja in zo’n verzorgingshuis gaan er nou eenmaal bestwel veel mensen dood.

5 likes

Ik heb een paar jaar in de uitvaartzorg gewerkt en bij uitvaarten van mensen die in een verzorgingstehuis woonden of bijv. thuis thuiszorg kregen kwam er bijna altijd wel iemand qua personeel daarvan, meestal zelfs twee personen.

3 likes

Ja ik vond het superlief! Maar ik was wel echt verbaasd. Eentje wist zelfs mijn naam.

2 likes