Hahaha ja vooral dat stuk op de top met die aardbei op die prikker. Je kan me opvegen
Ik vind die stukken mango ergens nog best knap, ik krijg het nooit voor elkaar een mango in grote stukken te snijden en schillen, het zijn altijd meteen kleinere stukjes bij mij
Is het wel echt mango? Want die ziet er dan ook echt goor uit. Ik dacht peer of meloen of zo hahaha
Kan de fotograaf van deze bruiloft zich even melden, we hebben duidelijker bronmateriaal nodig
Staat in het artikel.
Ik zou de taart wel proeven in ieder geval, hij ziet er niet uit maar zou toch lekker kunnen zijn.
Ik ben ook niet echt goed in netjes decoreren maar ik zou in ieder geval de hele taart bedekken haha, niet zo’n half naakte taart.
Helaas was die ook niet te vreten volgens het artikel, echt zielig wel als dit je bruidstaart is
De taart is toch ook al aangesneden? Er is een stuk uit boven, denk dat het bruidspaar er gewoon voor de foto al in heeft gesneden.
Misschien dat het een soort naked cake moest zijn. Maar dan gewoon extreem gefaald. Zou echt huilen als dit op m’n bruiloft zou verschijnen.
Als je heel eerlijk bent: kijk jij wel eens neer op mensen hun smaak?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, waar kijk je wel eens op neer?
- Wat mensen dragen
- De muziek die mensen luisteren
- Wat mensen (niet) eten en drinken
- Partnerkeuze
- Smaak in interieur
- Wat mensen lezen
- Wat mensen kijken (tv/serie/film)
- Wie mensen volgen op social media
- Wat mensen voor vakantiebestemming kiezen
- Anders
0 stemmers
Denk je dat mensen wel eens op jouw smaak neerkijken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Eerder podcasts die mensen luisteren dan muziek
Oeh goeie! Heb je een voorbeeld?
Van die hijgerige true crime zoals van Dionne Slagter en van die shows als Man man man
Ik kon gelukkig niet heel veel aanvinken want ik wil helemaal niet zo zijn maar 1 hardnekkig ding kan ik me maar niet overheen zetten: mensen die geen koffie drinken.
Zal wel weer boomer zijn
Edit: verder nog de namen die mensen hun kinderen geven.
Ik vind het ook raar als een volwassen iemand alleen maar fris drinkt en geen koffie of thee lust. Vind eigenlijk dat je minimaal 1 van 2 moet leren drinken. Maar mensen vinden mij hier ook een boomer.
Maar toch niet iedereen drinkt dan alleen frisdrank als ze geen koffie of thee lusten?
Bij mij op kantoor heb ik ook een paar collega’s die geen koffie of thee drinken, maar dan drinken ze gewoon water.
Haha ja ik lees bij jou idd wel eens herkenning.
Maar ik vind niet dat je koffie of thee moet leren drinken. Nee dat vind ik wel echt te boomer, dat je anders niet succesvol kunt zijn ofzo.
Ik vind dat je het gewoon moet lusten uit jezelf. Koffie dan, want thee vind ik heel suf. Ik heb dan liever iemand die ipv koffie fris drinkt dan thee.
Ik vind echt niet zo vaak iets van mensen hoor maar áls ik iets vind is het heel specifiek en/of hartgrondig.
Ik moest echt lachen dat jij zei, zijn dit aardappels? Hahaha. Ja dit is misschien een biecht maar mijn vriend snijd altijd mango voor mij omdat ik dat haat. Ik vroeg aan hem of dit aardappels waren of mangos. Want laten we even eerlijk zijn, het kon allebei wat een gedrocht! Je zou bijna denken dat dit met opzet is gedaan wauwie.
Zag je meteen dat dit zeer slecht gesneden brokken mango waren?
- Ja direct
- Ik dacht een aardappel
- Ik had geen flauw idee
0 stemmers
Ja sorry, maar dit lijkt nog eerder op grof gesneden uitgedroogde appel dan mango. Een belediging voor alle andere mango’s.
Vind jij dat dit koppel die 700 euro moet terug gestort krijgen?
- Ah nee een foutje kan gebeuren
- Nou misschien de helft
- Ja volledig
0 stemmers
Ik vraag me ook echt af, hoe kan dat ZO mis zijn gegaan? Zat ze aan de lsd ofzo toen ze dat maakte. What the helly hahaha
Ik vind het hilarisch dat je zo lang over die taart blijft doorgaan
Ik kan er ook niet over uit hoor dus fijne uitlaatklep.
Ja, ik dacht appel.