Stel je persoonlijke vraag #55

Ik kan me voorstellen dat als je een tijd voor iemand zorgt je ook een band krijgt met die persoon. En dat je dan graag afscheid wil nemen dus opzich logisch om dan naar de uitvaart te gaan. Vind het ook netjes eerlijk gezegd, toont betrokkenheid.

5 likes

Een envelop met meel versturen als marketing:

• Goed idee
  • Slecht idee
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Het zijn bij ons vaak de persoonlijk begeleiders die dan gaan. Zij hebben ook het meeste contact met familie. Als ze nog een tijdje op hun eigen kamer zijn, kijken we vaak even als er geen familie is als wijze van afscheid. En doen als ze weggaan een uitgeleide als familie dit wil.

2 likes

Jeeezus het is ook echt zo ver gezocht :joy: echt dom

5 likes

Hoe kan het zijn dat NIEMAND heeft bedacht dat dit een slecht idee is??

9 likes

Ik snap het hele concept niet, want waarom wil het hotel gemaild of gebeld worden. En dan tussen bellenblaas en meel denken dat meel beter is. Dan ipv een doos met ingredienten voor koekjes ofzo, bloem los(?) in een envelop. Zoveel stappen waar iemand had kunnen zeggen dit is een dom idee.

5 likes

Offfff dit is volledig ingecalculeerd en het beoogde effect… negatieve reclame is ook reclame :crazy_face:

2 likes

Nee sorry dit gaat echt niet op in dit geval
Het gaat om een conferentiecentrum, niemand gaat die link onthouden want er is geen link

2 likes

@Foxyfoxtrot ik denk het eerlijk gszegd ook niet omdat het echt heel kut is voor die gemeenten en zij wss een grote klant zijn van dit centrum. Dat is best wel een risico haha

2 likes

Ik werk in de verslavingszorg, op een groep met oudere mensen. Vaak gaat personeel wel naar de uitvaarten, deze mensen hebben meestal niemand. Soms ga je onder werktijd of kom er voor terug.

1 like

Van toen mijn vader overleed weet ik wel dat als de uitvaart in de buurt is dat ze dan proberen er met in ieder geval 1 persoon bij te zijn. Het werd mij nog gevraagd of het wenselijk was en waar en hoe laat het dan zou zijn. Het was met meer dan 1,5 uur rijden sowieso te ver maar vond het wel lief dat ze het aanboden.

3 likes

Hoeveel denk je dat deze bruidstaart gekost heeft?

• 60 euro
  • 130 euro
  • 240 euro
  • 330 euro
  • 470 euro
  • 510 euro
  • 640 euro
  • 710 euro

0 stemmers

Dit gedrocht heeft 710 euro gekost

5 likes

Details please, was je hier live getuige van en smaakte het net zo walgelijk als dat het eruit ziet

15 likes

Zijn dat aardappels of?

10 likes

Wat in godsnaam is dit? Zijn dat stukken mango die erop zijn geplempt?

1 like

Denk jij dat jij een mooiere taart dan dit kan maken? Je hebt er alle tijd voor.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

“Nee dankjewel, ik zit echt al heel vol”

@MadameMignon deze taart zou er met een uurtje decoratie fantastisch uit kunnen zien. Denk wel dat ie beter smaakt dan wat de gemiddelde forummer kan maken.

5 likes

Ik vond €60,- eigenlijk al te hoog ingezet. Dacht zelf meer aan €30,- in de hoop dat die wel lekker is en toch 4 lagen heeft.

5 likes

Als mensen 700 euro betalen voor dit gedrocht kan ik echt rijk worden met bruidstaarten verkopen.

6 likes

Context

Mislukte bruidstaart verpest feest van Belgisch koppel: ‘Vernederd voor ogen van mijn gasten’

https://www.bd.nl/buitenland/mislukte-bruidstaart-verpest-feest-van-belgisch-koppel-vernederd-voor-ogen-van-mijn-gasten~a342353f/

8 likes