Ken je iemand in een sekte?
- Ja die zit er nog in
- Ja die is eruit ontsnapt
- Ja ik zit zelf in een sekte
- Nee
0 stemmers
Ken je iemand in een sekte?
0 stemmers
Ligt er maar net aan wat uitkomt bij de vriendin die net bevallen is. De ene vriendin stuurt ff een appje, maar heb ook wel eens een vriendin nog aan de telefoon gehad terwijl ze naar de OK gereden werd voor een keizersnede. En allebei is goed en het blijft mooi nieuws.
Hebben jouw ouders tattoos?
0 stemmers
Standaard vervoer van een kinderfeestje in de jaren '90.
Wij hebben iedereen die belangrijk voor ons was gefacetimed.
Wij ook! Omdat hij te vroeg geboren was, was de verrassing des te leuker en bijzonderder.
Is de Pinkstergemeente ook een sekte? ![]()
Stel je bent influencer, twee weken getrouwd, hoeveel instaposts over je bruiloft is teveel?
0 stemmers
Mijn moeder en ik hebben een matchende, op haar 67e laten zetten (3 jaar geleden). Is haar eerste, maar ze wil er ook nog een met mijn broertje ![]()
Hoeveel heeft Elize Boers er denk je?
0 stemmers
Wanneer je je LinkedIn opent en je tijdlijn bekijkt, het hoeveelste bericht is dan een overlijdensbericht (of iets dat met de dood te maken heeft)?
0 stemmers
Ik vind het bizar hoe die pagina tegenwoordig lijkt op de pagina met rouwadvertenties in de krant.
Ja dit valt me de laatste tijd ook echt op!
Wow ik wilde klikken op “niet gezien” maar nu ik net scroll serieus de 2e. Hiervoor echt nog nooit!
Vandaag geen, maar ik zie er meestal meerdere per week.
Bij mij heel veel over 1 en dezelfde vrouw die er helaas zelf voor koos, vind dat dan ook wel frappant dat ik echt wel 5 berichten oid erover zie terwijl ik die vrouw echt niet heb gekend
Ja en het bericht erna: ik heb een nieuwe functie! Ik ben MAMA! Incl foto van baby. 🫥
Ik werd een tijd echt bestookt met overlijdensberichten op LinkedIn en toen heb ik bij iedereen die ik niet kende geklikt op “niet geïnteresseerd” (ja heel bruut sorry) en nu krijg ik ze nog maar sporadisch.
Normaal wel vaak maar nu as het tweede bericht een foto van iemands tenen op het strand met de aankondiging dat ze op vakantie gaat.
Dat verdient een overlijdensbericht.
Mijn bestie gaat bijna bevallen en ik word sws gebeld als het begonnen is ivm haar stiefkind, en als sitefkind ergens anders heen kan mag ik erbij zijn ![]()
Dus mag lije dat ze me daarvoor bellsn ![]()