Haha ja sorry, ik vind het gewoon zo raar en zoveel vraagtekens boven mn hoofd. Dat die vrouw echt dacht, ja ik ga dit zo afleveren.
Ben ook wel benieuwd naar andere taarten van die bakker.
Zien ze er allemaal zo uit en waren dit de eerste mensen die erover vielen? T was aanbevolen door de cateraar, maar waarom? Een bruidtaart proef je vaak toch ook van te voren?So many questions.
Al het geld terug + een schadevergoeding en een garantie dat dit bedrijf wordt opgedoekt
Ja ik wil de naam eigenlijk wel weten . Misschien had ze echt geen tijd meer en heeft toen haar 6 jarige kind stukken mango laten snijden en erop laten gooien. Ik vind het aan de ene kant ook super grapoig. Hoe ik mezelf ken zou ik gewoon alleen maar kunnen lachen. Voor het bruidspaar is het natuurlijk wel zuur. Gelukkig wil ik zelf nooit trouwen.
Voor degene die getrouwd zijn,
Was jij tevreden met jullie bruidstaart?
- Ja hij was prachtig
- Het kon beter
- Ja prima hoor
0 stemmers
De mooiste bruidstaart die ik zag, ik vond het bijna jammer dat ze hem moesten aansnijden. Later hoorde ik dat die bruiloft bijna een ton had gekost. Ja daar mag dan ook wel een fantastische bruidstaart bij.
En het allerbelangrijkste: hij was heeeerlijk. Ik heb nog liever bij iemand een scheve bruidstaart die goddelijk is dan een prachtige met dikke lagen fondant, botercrème en droge cake die niet te vreten is.
Was niet normaal lekker, maar had ook niets anders verwacht
Echt? Ik ken er 2 dan ook geen water lusten en de hele dag alleen maar cola en red Bull drinken. Zijn mensen van leeftijd. (30+ voor de duidelijkheid)
Ik moest dat leren drinken van mijn ouders. Want anders ben je ipv een gast tot last. Dronk eerst met melk en suiker. Mijn oma zette altijd van die slappe drap. Of om te bezuinigen kregen we 2 koppen koffie met 1 zoân senseopad. Kan alleen van de gedachte nog misselijk worden. Is wel aan oma te danken dat ik nu zwart drink.
Ha mijn oma andersom met thee zetten
Dan nam ze een zakje voor een pot thee voor 1 kopje, hengelde dat 50 keer om dan te vragen of het sterk genoeg was en als je dan zei ja is prima zo kneep ze het zakje nog even uit boven je kopje
Dan weet je wel weer dat je leeft
Was een heel mooi (en lekker) taartje, maar een miniversie van degene die ik in gedachten had omdat het een coronatrouwerij was . Het kon dus beter in de zin van dat ik het nog leuker had gevonden als het om het complete plaatje ging.
Ja ik heb er geen verstand van en ik houd niet van taart. Maar het is toch ook veel handiger lijkt mij om een taart te hebben die niet veel te zwaar op de maag ligt. Daarna heb je nog een diner etc. Anders zit je midden op de dag al bomvol suiker.
Houd jij van taart?
- Nee
- Nah zo af en toe
- Ja ik ben fan!
- Eh jawel
0 stemmers
âVolwassen mensenâ die geen water en/of groente lusten
Een bevriend stel organiseert een meerdaagse bruiloft in, ik zeg even wat, Thailand. Wat verwacht jij te krijgen/niet voor te hoeven betalen?
- de bruiloft zelf
- een welkomsdiner georganiseerd door het stel
- een afscheidsdiner georganiseerd door het stel
- het verblijf (hotel oid) voor de dagen van de bruiloft
- een bedanktourtje van stel naar de gasten als dat georganiseerd wordt
- de georganiseerde gastenbus van en naar het vliegveld
- de vliegtickets
0 stemmers
Ik vraag me wel eens af hoe oud jij bent, soms komt het beetje over alsof je in de jaren vijftig bent opgegroeid
Ja dit, wij gingen vooral voor lekker, uiterlijk vond ik niet zo belangrijk. Gewoon klassiek bij een locale banketbakker. Ik weet niet precies meer hoe hij er uit zag, maar de smaak herinner ik me wel.
zoals je weet is ze zwanger dus dat hoop ik niet
Haha dat is zeker duidelijk geworden maar wel een soort van mindblowing icm andere teksten
Ik hoop dat niemand uit mijn close omgeving dit ooit gaat doen, moet er niet aan denken
Heb er al 4 gehad haha, maar dat is vooral door buitenlandse vrienden of nederlandse vrienden met een partner uit het buitenland. Vind het wel superleuk altijd!