Stel je persoonlijke vraag #55

Haha nee gelukkig niet, ik kwam het online tegen in een artikel dat @Luzarl linkt

@Bunnyslippers het is mango

4 likes

Kan zo in het baktopic.

21 likes

Bij ons op de woongroep met verstandelijk beperkten (8 bewoners) zijn we met alle collegas geweest.

4 likes

Het lijkt wel op de schets.

8 likes

Echt hoe is dit mis gegaan? Ik snap een lelijke afwerking maar dit is toch totaal niet eens geprobeerd?

6 likes

Of in heel Holland bakt

2 likes

En dan iedereen ohhh heel leuk zo rustiek afgewerkt zeg!!! :clown_face:

4 likes

Vind het eigenlijk nog meer bijzonder dat mensen die taart hebben geproeft. Zou jij hier een stukje van eten?

• Ja puur uit beleefdheid
  • Nee
  • Ja geen probleem

0 stemmers

1 like

Nee, maar ik vind het er ook weer niet zo verschrikkelijk uit zien. Best okay afgesmeerde taart, goed gestapeld. Dit is echt niet iets dat elke amateurbakker voor elkaar krijgt.

2 likes

Ja het zit hem vooral in die wanstaltige mango erop. Ik bedoel de rest van de taart is ook geen sieraad, maar met goede decoratie had het er best redelijk uit gezien. Maar het lijkt wel of ze een kleuter een mango hebben laten snijden en erop pleuren.

3 likes

OkĂ© als ik zelf een poging doe en het komt er zo uit mag ik best tevreden zijn (zonder de mango). Maar dit is wel echt gĂȘnant voor een banketbakker. Echt te scheef en wat is die grote streep in het midden, alsof ze de taart al helemaal door de helft hebben gesneden.

7 likes

Ja eens. Ik ben wel banketbakker (geweest), maar de taart is helemaal niet afgesmeerd en gewoon alleen uit dit folie gehaald? En dan ook nog niet eens een beetje netjes gedaan?

7 likes

Hahaha ja vooral dat stuk op de top met die aardbei op die prikker. Je kan me opvegen

6 likes

Ik vind die stukken mango ergens nog best knap, ik krijg het nooit voor elkaar een mango in grote stukken te snijden en schillen, het zijn altijd meteen kleinere stukjes bij mij

Is het wel echt mango? Want die ziet er dan ook echt goor uit. Ik dacht peer of meloen of zo hahaha

1 like

Kan de fotograaf van deze bruiloft zich even melden, we hebben duidelijker bronmateriaal nodig

2 likes

Staat in het artikel.

Ik zou de taart wel proeven in ieder geval, hij ziet er niet uit maar zou toch lekker kunnen zijn.

Ik ben ook niet echt goed in netjes decoreren maar ik zou in ieder geval de hele taart bedekken haha, niet zo’n half naakte taart.

3 likes

Helaas was die ook niet te vreten volgens het artikel, echt zielig wel als dit je bruidstaart is

1 like

De taart is toch ook al aangesneden? Er is een stuk uit boven, denk dat het bruidspaar er gewoon voor de foto al in heeft gesneden.

Misschien dat het een soort naked cake moest zijn. Maar dan gewoon extreem gefaald. Zou echt huilen als dit op m’n bruiloft zou verschijnen. :sob:

4 likes

Als je heel eerlijk bent: kijk jij wel eens neer op mensen hun smaak?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, waar kijk je wel eens op neer?

• Wat mensen dragen
  • De muziek die mensen luisteren
  • Wat mensen (niet) eten en drinken
  • Partnerkeuze
  • Smaak in interieur
  • Wat mensen lezen
  • Wat mensen kijken (tv/serie/film)
  • Wie mensen volgen op social media
  • Wat mensen voor vakantiebestemming kiezen
  • Anders

0 stemmers

Denk je dat mensen wel eens op jouw smaak neerkijken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like