Stel je persoonlijke vraag #55

Eerder podcasts die mensen luisteren dan muziek

2 likes

Oeh goeie! Heb je een voorbeeld?

Van die hijgerige true crime zoals van Dionne Slagter en van die shows als Man man man

24 likes

Ik kon gelukkig niet heel veel aanvinken want ik wil helemaal niet zo zijn maar 1 hardnekkig ding kan ik me maar niet overheen zetten: mensen die geen koffie drinken.
Zal wel weer boomer zijn :joy:

Edit: verder nog de namen die mensen hun kinderen geven.

5 likes

Ik vind het ook raar als een volwassen iemand alleen maar fris drinkt en geen koffie of thee lust. Vind eigenlijk dat je minimaal 1 van 2 moet leren drinken. Maar mensen vinden mij hier ook een boomer. :joy:

3 likes

Maar toch niet iedereen drinkt dan alleen frisdrank als ze geen koffie of thee lusten?

Bij mij op kantoor heb ik ook een paar collega’s die geen koffie of thee drinken, maar dan drinken ze gewoon water.

2 likes

Haha ja ik lees bij jou idd wel eens herkenning.

Maar ik vind niet dat je koffie of thee moet leren drinken. Nee dat vind ik wel echt te boomer, dat je anders niet succesvol kunt zijn ofzo.
Ik vind dat je het gewoon moet lusten uit jezelf. Koffie dan, want thee vind ik heel suf. Ik heb dan liever iemand die ipv koffie fris drinkt dan thee.

Ik vind echt niet zo vaak iets van mensen hoor maar áls ik iets vind is het heel specifiek en/of hartgrondig.

5 likes

Ik moest echt lachen dat jij zei, zijn dit aardappels? Hahaha. Ja dit is misschien een biecht maar mijn vriend snijd altijd mango voor mij omdat ik dat haat. Ik vroeg aan hem of dit aardappels waren of mangos. Want laten we even eerlijk zijn, het kon allebei :joy: wat een gedrocht! Je zou bijna denken dat dit met opzet is gedaan wauwie.

Zag je meteen dat dit zeer slecht gesneden brokken mango waren?

• Ja direct
  • Ik dacht een aardappel
  • Ik had geen flauw idee

0 stemmers

2 likes

Ja sorry, maar dit lijkt nog eerder op grof gesneden uitgedroogde appel dan mango. Een belediging voor alle andere mango’s.

6 likes

Vind jij dat dit koppel die 700 euro moet terug gestort krijgen?

• Ah nee een foutje kan gebeuren
  • Nou misschien de helft
  • Ja volledig

0 stemmers

Ik vraag me ook echt af, hoe kan dat ZO mis zijn gegaan? Zat ze aan de lsd ofzo toen ze dat maakte. What the helly hahaha

3 likes

Ik vind het hilarisch dat je zo lang over die taart blijft doorgaan :joy:
Ik kan er ook niet over uit hoor dus fijne uitlaatklep.

4 likes

Ja, ik dacht appel.

5 likes

Haha ja sorry, ik vind het gewoon zo raar en zoveel vraagtekens boven mn hoofd. Dat die vrouw echt dacht, ja ik ga dit zo afleveren.

5 likes

Ben ook wel benieuwd naar andere taarten van die bakker.
Zien ze er allemaal zo uit en waren dit de eerste mensen die erover vielen? T was aanbevolen door de cateraar, maar waarom? Een bruidtaart proef je vaak toch ook van te voren?So many questions.

5 likes

Al het geld terug + een schadevergoeding en een garantie dat dit bedrijf wordt opgedoekt

12 likes

Ik kijk op heel veel neer bij een bepaald type mens. Van die mensen die alles kunnen zijn en worden wat ze willen en dan toch keuzes maken waarvan he denkt: eh?

Dat je een prima werkend brein hebt en van die tiktokboeken als de cinnanom bookshop of iets koopt. Al het aanbod aan podcasts van de wereld hebt en kiest om naar keuvelende amper boeiende hollanders te luisteren. Dat.

9 likes

Ja ik wil de naam eigenlijk wel weten :joy:. Misschien had ze echt geen tijd meer en heeft toen haar 6 jarige kind stukken mango laten snijden en erop laten gooien. Ik vind het aan de ene kant ook super grapoig. Hoe ik mezelf ken zou ik gewoon alleen maar kunnen lachen. Voor het bruidspaar is het natuurlijk wel zuur. Gelukkig wil ik zelf nooit trouwen.

Voor degene die getrouwd zijn,

Was jij tevreden met jullie bruidstaart?

• Ja hij was prachtig
  • Het kon beter
  • Ja prima hoor

0 stemmers

De mooiste bruidstaart die ik zag, ik vond het bijna jammer dat ze hem moesten aansnijden. Later hoorde ik dat die bruiloft bijna een ton had gekost. Ja daar mag dan ook wel een fantastische bruidstaart bij.

En het allerbelangrijkste: hij was heeeerlijk. Ik heb nog liever bij iemand een scheve bruidstaart die goddelijk is dan een prachtige met dikke lagen fondant, botercrème en droge cake die niet te vreten is.

39 likes

Was niet normaal lekker, maar had ook niets anders verwacht :heart:

2 likes

Echt? Ik ken er 2 dan ook geen water lusten en de hele dag alleen maar cola en red Bull drinken. Zijn mensen van leeftijd. (30+ voor de duidelijkheid)