Ik vind nieuwe stationwagons ook eigenlijk altijd lelijk op een stomme manier, maar ik heb wel een zwak voor charmant lelijke oudere stations
Hier zou ik echt heel gelukkig van worden
Ik vind nieuwe stationwagons ook eigenlijk altijd lelijk op een stomme manier, maar ik heb wel een zwak voor charmant lelijke oudere stations
Hier zou ik echt heel gelukkig van worden
Jaaa iemand met verstand van auto’s ![]()
Ja loooove deze. Of zo’n oude donkerblauwe Volvo V70, daar zit over het algemeen ook altijd minstens één hond achterin ![]()
Ja wij hadden zoiets in het donkerblauw! Was wel echt altijd stuk maar ja toen al oud ook
Sommige stationwagons doen me aan een lijkwagen denken ![]()
Kunnen we het niet over auto’s hebben even een gevoelig onderwerp voor mij
Geintjeee
Vreselijk. Kind is ook geen excuus voor een station.
In deze auto rijd ik ![]()
![]()
nooit iets mee en al 400.000 km gereden ![]()
![]()
![]()
Het verbaast me dat een kwart geen auto heeft. Voelt in mijn omgeving soms echt alsof ik de enige ben, en ik woon nog wel in een stad.
Ik vind het soms wel leuk om cinema therapy te kijken of in ieder geval vond het leuk toen er ook nog een regisseur (?) bij zat. Dan had je de combinatie van filmisch kijken en de psychologische benadering. Met alleen de psycholoog vind ik toch minder interessant maar weet niet of dat telt als reactie videos
Keek je vroeger een van deze series?
0 stemmers
Het kind van een goede vriend(in) is geboren. Hoe hoor je dit?
0 stemmers
Ken je iemand in een sekte?
0 stemmers
Ligt er maar net aan wat uitkomt bij de vriendin die net bevallen is. De ene vriendin stuurt ff een appje, maar heb ook wel eens een vriendin nog aan de telefoon gehad terwijl ze naar de OK gereden werd voor een keizersnede. En allebei is goed en het blijft mooi nieuws.
Hebben jouw ouders tattoos?
0 stemmers
Standaard vervoer van een kinderfeestje in de jaren '90.
Wij hebben iedereen die belangrijk voor ons was gefacetimed.
Wij ook! Omdat hij te vroeg geboren was, was de verrassing des te leuker en bijzonderder.
Is de Pinkstergemeente ook een sekte? ![]()
Stel je bent influencer, twee weken getrouwd, hoeveel instaposts over je bruiloft is teveel?
0 stemmers