Stel je persoonlijke vraag #55

Whitney Port terwijl ze The Hills keek was echt fantastisch

7 likes

Met mannen minder kans op vocal fry in geval van amerikaanse podcasts.

Voor nederlandse podcasts liever vrouwenstemmen, want daar is de kans op een vervelende geknepen stem wat typisch voor nederlands stemgebruik is, weer groter bij mannen (een van die twee van teun en gijs heeft dat :confounded:)

Maar dit is dus vanuit statisch oogpunt gezien. Als een stem gewoon vol en prettig is (m/v/x) heb ik geen voorkeur

3 likes

Mijn voorkeur bij alles is eigenlijk altijd vrouwen tenzij anders staat aangegeven

21 likes

Ik vond de korte reels wel leuk over een scene van Game of Thrones. Hoe anderen die scene ervaren en ook korte reels over scenes uit Final Destination met die boomscene. Verder kijk ik het eigenlijk niet.

1 like

Trixie & Katya die Netflix kijken :pray:

3 likes

Ja dit was indd wel leuk om te zien, en ook die videos over The City.
Ik heb ook wel eens videos gekeken van artsen die reageerden op een aflevering van Grey’s Anatomy of ER, over hoe realistisch dat dan was. En ik vind soms ook reacties van zangdocenten op een live optreden van een bekende artiest ook interessant.

3 likes

Ik volg daar therapie voor dus ik kan het nu heel goed. Maar soms wil ik gewoon haten

2 likes

Ik heb een sterke voorkeur voor vrouwelijke stemmen. Vind het echt irritant als ik een audioboek aanzet en het is ingesproken door een man :sob:

Maar ik vind ook sowieso boeken met een mannelijke hoofdpersoon minder leuk.

10 likes

Mannenstemmen brommen vaak zo laag dat ik het niet eens kan verstaan door m’n autoradio. En sowieso altijd voorkeur voor vrouwen(stemmen) haha.

1 like

Voor degenen met een partner; delen jullie een dekbed of heeft ieder zijn eigen dekbed?

• Ieder zijn eigen dekbed
  • We delen een dekbed

0 stemmers

Een vriendin van mij vindt het ondenkbaar dat een paartje níet één dekbed deelt. Hartstikke onromantisch - aldus die vriendin.

Ikzelf kan me niet voorstellen mijn deken te moeten delen! Daarnaast slaap ik nog super lang onder een winterdeken, terwijl mijn partner driekwart jaar onder een zomerdeken slaapt.

5 likes

Op de een of andere manier kan ik luisterboeken beter volgen bij een (fijne) mannenstem :sweat_smile:

2 likes

Twee aparte dekbedden heeft m’n leven echt verbeterd. Maar vond het ook wel grappig dat toen een bevriend stel op onze katten kwam passen, zij inderdaad maar 1 van onze dekbedden hadden gebruikt

7 likes

Same, hier ook 2 losse dekens omdat mijn vriend het altijd warm heeft en ik het altijd koud heb. Hebben wel nog een dunne 2-persoons sprei eroverheen voor het idee, maar slaat eigenlijk ook nergens op. Zou nooit meer terug willen naar één gedeelde deken met z’n twee.

5 likes

Maar heb je dan 2 2 persoons dekbedden?

3 likes

Dat vroeg ik me ook al af! :see_no_evil:

Mijn eigen dekbed in mijn eigen kamer

7 likes

Ja, nouja, voor een twijfelaarbed? 2x200cm breed!

1 like

Rij jij in een stationwagon?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar heb sowieso geen auto

0 stemmers

Echt mijn ick

8 likes

Heb ik ook hoor! Echt nooit meer vechten om de deken.

2 likes

Nouja ik vind het ook wel wat ongezellig. In de zomer als het echt warm is wel allebei een apart laken/overtrek. Maar 2 keer een 2 persoonsdekbed lijkt me eigenlijk ook wel heerlijk. Want mn vriend slaapt vaak echt raar mn zn knieen gebogen echt wtf.
Dat neemt dus al veel dekbed in.

Slaap jij of je partner wel eens op de rug met de knieen gebogen?

• Eh nee wie doet dat!
  • Ja ik doe dat
  • Ja mn partner

0 stemmers

6 likes