Ik heb echt zo’n grote irritatie tegen stationauto’s, ik associeer het in mijn hoofd met toppunt van burgelijkheid.
Ohh I love stationautos/praktische autos. heb zelf een fiat panda die voor z’n formaat ook praktisch is maar lijkt mij echt heerlijk om een wat grotere auto te hebben die gewoon vierkant is van achter voor lekker veel laadruimte.
Heb geen kinderen overigens
Ja zeker! Heerlijk, helemaal ingerold in m’n eigen dekbedje
wat voor auto heb jij
Yes en ik vind het heerlijk. Ik zie mijn auto puur als een gebruiksvoorwerp en het is voor mij gewoon een ideale auto. Alles past altijd
Waarom?
Is toch geen gezicht
Vooral als er single mannen van dertig in rijden. Als je een gezin hebt snap ik wel dat ‘t praktisch is maar alsnog mijn nachtmerrie
Haha ik wil deze (oké, wel in het zwart en een ietwat sportievere uitvoering).
Echt lelijkheid ten top.
In mijn hoofd had ik een station wagon met een SUV verward maar ik vind het allebei lelijke en praktische gezinsauto’s. Al is een SUV wel net een tikkeltje erger.
ja nee dit vind ik ook niets, maar dat is denk ik omdat het wel probeert een soort sexy maar praktische auto te zijn. ik vind praktische auto’s zonder poespas hot. ik ga even zoeken naar wat ik bedoel, ik onthou nooit hoe die auto’s heten die ik mooi vind (weet verder zeker dat ik geen medestanders ga vinden hoor)
Ja same, boeit me 0 hoe mijn auto eruit ziet als hij maar een beetje sportief rijdt, voldoende bagageruimte heeft en enigszins duurzaam is. Een stationwagen heeft gewoon een goede wegligging en is het meest aërodynamisch. En oke niet perse mooi
Mijn moeder had toen ik klein was een Volvo (Tootje) stationwagon en als ik kon rijden en een auto kon/wilde betalen zou ik er wel een willen. Als je dan toch een auto moet dan maar meteen een waar je wat in kan vervoeren (ipv een SUV, een gênante auto)
RIP Tootje trouwens die is gesneuveld bij een louche garage
Ah oke, ik dacht dat je er misschien een hekel aan had vanwege het rijgedrag van bestuurders van zulke auto’s (nog nooit gehoord dat daar iets mee zou zijn tho).
Ik vind dit zelf een neutrale auto die mij niet opvalt. Maar ik heb sowieso geen sterke mening of oordeel over auto’s behalve over het gedrag van de bestuurders.
Ik vind nieuwe stationwagons ook eigenlijk altijd lelijk op een stomme manier, maar ik heb wel een zwak voor charmant lelijke oudere stations
Hier zou ik echt heel gelukkig van worden
Jaaa ik zie weleens een oude volvo V70, vind ik echt top.
Dit vind ik ook leuk, echt zo’n derpy auto
Jaaa iemand met verstand van auto’s
Ja loooove deze. Of zo’n oude donkerblauwe Volvo V70, daar zit over het algemeen ook altijd minstens één hond achterin
Ja wij hadden zoiets in het donkerblauw! Was wel echt altijd stuk maar ja toen al oud ook