Sommige stationwagons doen me aan een lijkwagen denken
Kunnen we het niet over auto’s hebben even een gevoelig onderwerp voor mij
Geintjeee
Vreselijk. Kind is ook geen excuus voor een station.
In deze auto rijd ik nooit iets mee en al 400.000 km gereden
Het verbaast me dat een kwart geen auto heeft. Voelt in mijn omgeving soms echt alsof ik de enige ben, en ik woon nog wel in een stad.
Ik vind het soms wel leuk om cinema therapy te kijken of in ieder geval vond het leuk toen er ook nog een regisseur (?) bij zat. Dan had je de combinatie van filmisch kijken en de psychologische benadering. Met alleen de psycholoog vind ik toch minder interessant maar weet niet of dat telt als reactie videos
Keek je vroeger een van deze series?
- Vrienden voor het leven
- Mijn dochter en ik
- Oppassen!
- Samsam
0 stemmers
Het kind van een goede vriend(in) is geboren. Hoe hoor je dit?
- Via whatsapp (of andere berichten app)
- Telefonisch
- Persoonlijk contact
- Via iemand anders
- Anders
0 stemmers
Ken je iemand in een sekte?
- Ja die zit er nog in
- Ja die is eruit ontsnapt
- Ja ik zit zelf in een sekte
- Nee
0 stemmers
Ligt er maar net aan wat uitkomt bij de vriendin die net bevallen is. De ene vriendin stuurt ff een appje, maar heb ook wel eens een vriendin nog aan de telefoon gehad terwijl ze naar de OK gereden werd voor een keizersnede. En allebei is goed en het blijft mooi nieuws.
Hebben jouw ouders tattoos?
- Ja vader heeft er één (of iets meer)
- Ja vader heeft veel tattoos
- Ja moeder heeft er één (of iets meer)
- Ja moeder heeft veel tattoos
- Nee
0 stemmers
Standaard vervoer van een kinderfeestje in de jaren '90.
Wij hebben iedereen die belangrijk voor ons was gefacetimed.
Ik vind zelf gevideobeld worden het leukst, maaar ik snap ook wel dat mensen een appje sturen met een foto want je bent ook kapot en moet zoveel mensen inlichten. Dus het is allemaal goed, en altijd leuk nieuws
Wij ook! Omdat hij te vroeg geboren was, was de verrassing des te leuker en bijzonderder.
Is de Pinkstergemeente ook een sekte?
Stel je bent influencer, twee weken getrouwd, hoeveel instaposts over je bruiloft is teveel?
- 1
- 2
- 3 is teveel
- 4/5
- 6/7
- 8/9
- 10 of meer
- 15
0 stemmers
Mijn moeder en ik hebben een matchende, op haar 67e laten zetten (3 jaar geleden). Is haar eerste, maar ze wil er ook nog een met mijn broertje
Hoeveel heeft Elize Boers er denk je?
- Dat zal dan wel 15 zijn hè
- Minder
0 stemmers
Wanneer je je LinkedIn opent en je tijdlijn bekijkt, het hoeveelste bericht is dan een overlijdensbericht (of iets dat met de dood te maken heeft)?
- Eerste
- Tweede
- Derde
- Vierde
- Vijfde
- Zesde
- Zevende
- Achtste
- Negende
- Tiende
- Na de tiende
- Niet gezien
0 stemmers
Ik vind het bizar hoe die pagina tegenwoordig lijkt op de pagina met rouwadvertenties in de krant.