Stel je persoonlijke vraag #55

Ja dit valt me de laatste tijd ook echt op!

6 likes

Wow ik wilde klikken op “niet gezien” maar nu ik net scroll serieus de 2e. Hiervoor echt nog nooit!

2 likes

Vandaag geen, maar ik zie er meestal meerdere per week.

2 likes

Bij mij heel veel over 1 en dezelfde vrouw die er helaas zelf voor koos, vind dat dan ook wel frappant dat ik echt wel 5 berichten oid erover zie terwijl ik die vrouw echt niet heb gekend

1 like

Ja en het bericht erna: ik heb een nieuwe functie! Ik ben MAMA! Incl foto van baby. đŸ«„

15 likes

Ik werd een tijd echt bestookt met overlijdensberichten op LinkedIn en toen heb ik bij iedereen die ik niet kende geklikt op “niet geïnteresseerd” (ja heel bruut sorry) en nu krijg ik ze nog maar sporadisch.

3 likes

Het hele weekend bezig geweest de Switch 2 aan de praat te krijgen maar het lijkt gelukt haha

Heb jij de Switch 2 gekocht?

• Nee maar ging ik sowieso niet doen
  • Nee maar ga ik nog doen
  • Ja met een pre order
  • Ja later besteld/opgehaald

0 stemmers

Kun jij er goed tegen als zo’n apparaat steeds een error geeft en je komt niks verder?

• Ja hoor gewoon stug doorgaan met proberen
  • Nou op een gegeven moment ben ik het wel beu
  • Nee ik ben daar meteen klaar mee

0 stemmers

Mijn man heeft net zo lang geprutst tot het voor elkaar was, ik had m al bijna weer in de doos zitten :sweat_smile:

3 likes

Normaal wel vaak maar nu as het tweede bericht een foto van iemands tenen op het strand met de aankondiging dat ze op vakantie gaat.

3 likes

Dat verdient een overlijdensbericht.

13 likes

Mijn bestie gaat bijna bevallen en ik word sws gebeld als het begonnen is ivm haar stiefkind, en als sitefkind ergens anders heen kan mag ik erbij zijn :smiling_face_with_three_hearts:

Dus mag lije dat ze me daarvoor bellsn :joy:

11 likes

Zou jij, als je iemand leert kennen op romantisch vlak, bij voorbaat afknappen op een (gekke,rare,niet aantrekkelijke etc) naam?

• Ja
  • Nee
  • Ligt er aan

0 stemmers

3 likes

M’n vriend heeft echt een suffe naam vind ik :joy: maarja

(En z’n zus heeft echt een heel mooie naam :sob: dus je zou denken dat z’n ouders een betere keuze hadden kunnen maken voor hem)

3 likes

Heet hij Jeroen?

5 likes

Ik zou het echt niet met een Adolf kunnen doen

5 likes

Haha nee zĂł erg is het niet

3 likes

Ik stemde dat ik er niet op zou afknappen maar nu jij Adolf zegt denk ik oh
 Misschien toch wel. :joy:

11 likes

Ik vind de naam van mijn man echt afschuwelijk maar goed verder is ie heel leuk dus ik doe het er maar mee :sweat_smile:

3 likes

Ben wel benieuwd nu eigenlijk

Vind je jouw partners naam (of meest recente ex) mooi?

• Ja
  • Kan er mee door
  • Niet echt
  • Eerst niet maar later wel

0 stemmers

2 likes

Ja iemand die nu nog die naam heeft zegt ook wat over zijn achtergrond haha.

Edit: de naam van mijn man is daarentegen ook heel erg onsexy, maar noem hem gelukkig nooit zo.

2 likes

Zijn naam zelf is prima, gewoon standaard Nederlandse naam. Alleen hij is deels Portugees wat je qua uiterlijk ook ziet, dus ik vind zijn naam gewoon niet bij hem passen.