Stel je persoonlijke vraag #55

Ik kan hier niet op stemmen?

1 like

Nu wel

Ik zie het.
Ik doe het ook eens in de 2 weken want ben lui maar zou het fijner/schoner vinden het elke week te doen.

9 likes

Maar ik lig alleen in een tweepersoonsbed en wissel gewoon van kussen/kant om de paar dagen dus ik vind het wel ongeveer hetzelfde haha. Lijkt me echt wel veel werk om iedere week te doen pff

5 likes

Maar kussensloop om de dag

1 like

Ja ik ook! We hebben alleen al zo veel was en geen droger. Als we een droger hadden gehad, had ik elke week mijn beddengoed gewassen.

1 like

Vroeger deed ik het 1x in de twee weken maar mijn man zweet veel en nu is het wel een gewoonte geworden om het elke week te wassen. Ik vind vooral het opnieuw opmaken een gedoe, het wassen zelf stelt niet zoveel voor want ik gooi ook alles in de droger. Daarbij geniet ik ook elke keer weer als ik in een schoon bed lig dus het is me de moeite wel waard!

Elke zondag verschoon ik het bed. Nieuw beddengoed er op, vorige gaat gelijk de was en droger in en daarna de kast in.
Als het echt super warm in de zomer is dan soms 2x per week.

Het is dat het best veel werk is anders zou ik het liefst elke dag in een vers bed liggen.

6 likes

Ben ik de enige die :open_mouth:

2 likes

Ja niemand is zo gek

8 likes

Huisstofmijtallergie is voor mij wel echt een goede stok achter de deur om sowieso 1x per week te wassen. Soms vaker als ik gedurende de week merk dat ik in bed weer niesbuien krijg.

2 likes

Precies daarom doe ik het ook. En ik heb zo’n speciaal stofzuigertje waarmee ik het matras, de dekbedden en kussens mee stofzuig. Zit altijd echt veel stof in dat filter. Ik merk wel dat het helpt bij m’n dochter (die is allergisch).

Hier een tip voor je:

3 likes

Ik slaap vaak 3 nachten per week of meer bij mijn vriend dus zie de noodzaak niet van elke week verschonen! Vaak na 3 weken.

Wanneer ik er aan denk.

Ik begeef me wel naar unsuccesful adulting.

Begin niet over mijn gordijnen.

8 likes

Nog nooit en die heb ik gekocht in 2008

4 likes

Maar over het algemeen lig en neuk je toch minder in je gordijnen

(Spreek voor mezelf uiteraard, you do you)

55 likes

Hahaha ik heb beeld bij de uitdrukking in de gordijnen hangen nu hoor

4 likes

Over routines gesproken: ja dat ontbreekt dus op het gebied van bed opmaken.
Ik houd het niet per se bij, dus ene keer kan ik na een week het schoon wil hebben en soms is het, oja bed, 3 weken.
Ik doe met een kussenovertrek 4 dagen max, daarin zit wel een routine. Elke avond draai/keer ik mijn kussen zodat het stuk waar mijn nek/hoofd ligt nog ā€œonbeslapenā€ is.

4 likes

Als een collega een taart heeft gebakken met haar kind, wil je dan een stukje?

• Ja lekker
  • Nee dankje

0 stemmers

Als jij er nu achter komt dat je zwanger bent, hou je het dan?

• Ja en dan ben ik blij
  • Ja maar ben dan niet per se blij
  • Ik denk het wel
  • Ik denk het niet
  • Nee sowieso niet

0 stemmers

1 like