Stel je persoonlijke vraag #55

Alleen met langere fietsritten. Eén keer niet gedaan en sindsdien denk ik er altijd aan

2 likes

Voor de TA hebben wij uv handschoenen gekocht en dat was wel echt heel chill. Misschien ook iets voor jou als je de hele dag buiten bent

4 likes

Ik smeer mn handen altijd in want aan handen kan je zien hoe oud iemand is dus hou ze graag zo jong mogelijk

4 likes

Er zijn ook wetsuit handschoenen!

3 likes

Jij zit op een bankje, op de helft zit zo’n divider/leuning en de bank is in totaal zo’n 1,5 - 2 meter lang. Dan komt er een fatbike aan met twee tienerknulletjes die naast je gaan zitten aan de andere kant van de divider. Ze zeggen wel hoi tegen je verder en zijn niet vervelend ofzo

Blijf je zitten?

• Ja
  • Nee sta direct op
  • nee sta na een tijdje op

0 stemmers

Ik stond dus direct op want ik wilde gewoon ff alleen zitten maar nu vind ik het zielig want ze deden niks verkeerd haha en ik zei ook geen hoi terug maar liep gewoon weg. Sociaal awkward hahaha maar dacht gewoon direct ik wil dit niet.

Het was in mijn scenario trouwens wel vrij laat, rond half 12, dus donker. Maakt dit een verschil?

• Nee was alsnog blijven zitten
  • Nee was sowieso opgestaan
  • Ja in dat geval was ik opgestaan

0 stemmers

4 likes

Ik had wel laatst in de Efteling dat ik lekker zat en er zo’n hele groep aan kwam, helemaal prima totdat eentje groen aanliep en zei dat ie niet lekker werd. Toen ben ik zo snel ik kon vertrokken haha

6 likes

Loopt jouw vader altijd keihard zonder rekening te houden met andere mensen?

• Ik heb geen vader
  • Mijn vader kan niet lopen
  • OMG ja!!
  • Nee
  • In tegen deel; die is sloom

0 stemmers

2 likes

Ik ben de vader in dit scenario. Gewoon tempo mensen.

21 likes

Mijn vader loopt zo met zn handen op de rug en dan mega sloom

31 likes

Zeg jij ooit als je witte wijn besteld dat je een droge of zoete wijn wil?

• Ik drink geen wijn
  • Ja
  • Nee ik gebruik die termen niet

0 stemmers

En als je móet kiezen:

• Drink ik zoet
  • Drink ik droog

0 stemmers

1 like

Mijn vader is die man die meteen bovenaan de roltrap stil gaat staan om even te kijken waar hij ook alweer naartoe moest, dus dat rekening houden met andere mensen is wel een dingetje

6 likes

Enkel in Nederland zeg ik dat want daar zijn blijkbaar mensen die vrijwillig zoet kiezen???

9 likes

Was het maar zo’n feest. Hij strompelt inmiddels met een rollator rond dus :turtle:

2 likes

Ik zeg het er alleen expliciet bij (droog) op plaatsen waar ik vermoed dat het anders nog wel eens fout kan gaan.

11 likes

hahaha ja precies, zoet heeft een deels onterecht imago dat volledig komt door de plekken waar ze enkel onderscheid maken tussen droge en zoete witte winn

4 likes

Mijn stiefvader loopt focking snel maar hij heeft ook hele lange benen. Mn moeder en ik lopen altijd in een soort drafje met hem. Zeg maar 2 op 1 qua stappen

3 likes

Je droom man/vrouw doet een oproep voor B&B Vol Liefde, je denkt gelijk: dit is hem/haar! Ga je je dan opgeven?

• Ja, dit is meant to be en heb schijt aan dat ik op tv kom
  • Nee, al is het mijn droom man/vrouw ik doe niet mee vanwege tv
  • Anders…

0 stemmers

2 likes

Maar ik zeg wel altijd welke soort witte wijn, of vraag wat ze hebben als er geen kaart is.

11 likes

Mediteer jij?

• Ja regelmatig
  • Ja zo nu en dan
  • Wel eens gedaan maar niks voor mij
  • Wel eens gedaan zou wel meer willen maar doe het niet
  • Nee nooit gedaan wil ik ook niet
  • Nee nooit gedaan zou ik wel willen

0 stemmers

Zo ja hoe?

• App zoals headspace
  • Ik doe zelf iets
  • Ik laat me irl begeleiden, volg iets van een les of iets dergelijks
  • Doe ik als onderdeel van iets anders
  • Op een andere manier namelijk

0 stemmers

1 like

Waar geef je de voorkeur aan? Voor zowel je eigen bruiloft als die van anderen

• Bruiloft zonder kinderen
  • Bruiloft met kinderen

0 stemmers

Het valt me op dat elke bruiloft waar ik tegenwoordig voor word uitgenodigd adults only is, terwijl ik voor mijn gevoel vroeger juist heel veel mee ging met m’n ouders naar bruiloften.

2 likes