Stel je persoonlijke vraag #55

Bruiloft met kinderen van het bruidspaar en directe familie en zonder kinderen van andere gasten.

16 likes

Wij hadden rekening gehouden met kinderen. Vrienden en fam mochten zelf weten of ze de kinderen mee namen. De kerk was versierd met helium ballonnen die ze naderhand mee mochten nemen. De feest locatie was verdeeld in de danszaal en een pub. Vooral daar speelden ze spelletjes.
Zo leuk om ook de kinderen in hun mooiste kleren te zien en een ingestudeerd dansje te laten zien.

De meesten werden toch wel rond 9 uur door iemand opgehaald om te slapen.

14 likes

Contradictio in terminis

59 likes

De enige keer dat ik het ging proberen voor een betaald onderzoek vanuit de universiteit viel ik flauw 🫠 en trekt me ook niet

Wat is er mis met zoete witte wijn?

1 like

Nmsvpe

15 likes

Hoeren diesel

53 likes

Kindertong

21 likes

Ik word een paar keer per maand zwetend wakker maar het heeft geloof ik meer te maken met mijn cyclus dan met de temperatuur. Gebeurt dus ook in de winter.

4 likes

Slettenvocht of wijn voor 16-jarigen wordt er in onze vriendengroep gezegd.

Lekker drinken als je het lekker vindt.

2 likes

Hahaha slettenvocht had ik nog nooit van gehoord, hoerendiesel wel

4 likes

Echt ā€˜geinig’ al die ludieke denigrerende namen speciaal alleen bedacht voor jonge meisjes en vrouwen :heart_eyes:

85 likes

Bewaar jij belangrijke dingen op een speciale plek?

• Ja in een kluis buitenshuis
  • Ja in een kluis binnenshuis
  • Ja op een vaste plek binnenshuis
  • Ja bij iemand anders
  • Nee
  • Anders namelijk

0 stemmers

Denk aan geboorte certificaten of diploma’s enzo. Ik ging vroeger wel eens met mn ouders mee naar de bank waar ze een kluis huurden (?) waar dan allerlei papieren en sieraden enzo in lagen maar ik ken echt niemand van mijn leeftijd (30-35) die dat doet!

1 like

Volgens mij heeft m’n vader m’n diploma’s in een kluis? En mn paspoort en dat van mn huisdieren (:joy:) bijvoorbeeld heb ik op een vaste plek in huis, meestal…

Verder zou ik niet weten wat voor belangrijke dingen ik heb

Ik heb dat allemaal niet

3 likes

In de jaren 90 had men nog geen digitale kopieƫn van dat soort papieren.

1 like

Diploma’s, geboortecertificaten etc gewoon ergens random in huis.
Maar mijn ouders hebben een kluis voor sieraden, dus als ik een tijdje iets niet draag dan breng ik dat weer terug of ruil ik het om voor iets anders.

Vroeger was die kluis inderdaad buitenhuis. Dat vond ik als kind echt super spannend om mee naar de bank te gaan en dan kwam je in een apart kamertje met allemaal kluisjes om je eigen kluis te openen.

4 likes

18 and counting inmiddels meine gute

1 like

Een goede vriendin is jarig. Ze is bezig met voor iets groters te sparen dus je geeft haar een cadeaubon voor die winkel. Hoeveel zet je erop?

• 15 euro
  • 20 euro
  • 25 euro
  • 30 euro
  • 35 euro
  • 40 euro
  • Meer dan 40

0 stemmers

Edit: niet verwacht dat er veel verjaardagscadeaus boven de 40 euro werden gegeven!

1 like

Koffiemok (gewoon voor thuis)

• Liefst met oor
  • Liefst zonder oor
  • Dit boeit me nou echt werkelijk helemaal 0

0 stemmers

Edit: ik heb net 3x deze besteld :heart_eyes:, ze gaan m’n kapotte allegaartje vervangen. Voor mijzelf had ik altijd zonder oor maar visite geef ik altijd met oor omdat ik bang ben dat mensen zonder vervelend vinden maar wat een onzin eigenlijk.

8 likes