Stel je persoonlijke vraag #55

Echt ‘geinig’ al die ludieke denigrerende namen speciaal alleen bedacht voor jonge meisjes en vrouwen :heart_eyes:

85 likes

Bewaar jij belangrijke dingen op een speciale plek?

• Ja in een kluis buitenshuis
  • Ja in een kluis binnenshuis
  • Ja op een vaste plek binnenshuis
  • Ja bij iemand anders
  • Nee
  • Anders namelijk

0 stemmers

Denk aan geboorte certificaten of diploma’s enzo. Ik ging vroeger wel eens met mn ouders mee naar de bank waar ze een kluis huurden (?) waar dan allerlei papieren en sieraden enzo in lagen maar ik ken echt niemand van mijn leeftijd (30-35) die dat doet!

1 like

Volgens mij heeft m’n vader m’n diploma’s in een kluis? En mn paspoort en dat van mn huisdieren (:joy:) bijvoorbeeld heb ik op een vaste plek in huis, meestal…

Verder zou ik niet weten wat voor belangrijke dingen ik heb

Ik denk dat kluishuur op lange termijn duurder is dat het aantal echt waardevolle dingen die ik bezit. Ben na brand in buurt wel aan het nadenken over of ik ergens een aantal spullen kan neerleggen die ik graag zou willen meenemen op zo’n moment. Maar dan hebben we hier ook weer overstromingsrisico en denk ik; we’re doomed. Ik wil er vooral als mensen veilig uitkomen en andere spullen digitaliseer/vervang ik wel. Misschien is een paspoort meenemen nog handig.

Wel weer goede reminder dat ik mijn verzekering moet aanpassen.

Ik heb dat allemaal niet

3 likes

In de jaren 90 had men nog geen digitale kopieën van dat soort papieren.

1 like

Diploma’s, geboortecertificaten etc gewoon ergens random in huis.
Maar mijn ouders hebben een kluis voor sieraden, dus als ik een tijdje iets niet draag dan breng ik dat weer terug of ruil ik het om voor iets anders.

Vroeger was die kluis inderdaad buitenhuis. Dat vond ik als kind echt super spannend om mee naar de bank te gaan en dan kwam je in een apart kamertje met allemaal kluisjes om je eigen kluis te openen.

4 likes

18 and counting inmiddels meine gute

1 like

Een goede vriendin is jarig. Ze is bezig met voor iets groters te sparen dus je geeft haar een cadeaubon voor die winkel. Hoeveel zet je erop?

• 15 euro
  • 20 euro
  • 25 euro
  • 30 euro
  • 35 euro
  • 40 euro
  • Meer dan 40

0 stemmers

Edit: niet verwacht dat er veel verjaardagscadeaus boven de 40 euro werden gegeven!

1 like

Koffiemok (gewoon voor thuis)

• Liefst met oor
  • Liefst zonder oor
  • Dit boeit me nou echt werkelijk helemaal 0

0 stemmers

Edit: ik heb net 3x deze besteld :heart_eyes:, ze gaan m’n kapotte allegaartje vervangen. Voor mijzelf had ik altijd zonder oor maar visite geef ik altijd met oor omdat ik bang ben dat mensen zonder vervelend vinden maar wat een onzin eigenlijk.

8 likes

Ligt ook wel een beetje aan hoe goed ik bevriend ben met iemand maar doorgaans 25 á 30 euro.

1 like

Laat je wel eens de oven aan met iets erin dat lang in de oven moet als je weggaat?

• Ja
  • Nee
  • Ligt eraan waar ik heen ga

0 stemmers

En de droger?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En de wasmachine?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Laat je de droger aan als je slaapt?

• Ja
  • Nee
  • Ligt eraan

0 stemmers

Ik moet best af en toe aan jou denken als ik wandel haha. Ik probeer ook altijd een goed tempo aan te houden. En als het over mn vader gaat, die heeft jarenlanglang op hoog niveu gewielrend wat hier gehaat wordt. Hij wacht altijd wel netjes mijn looptempo vind ik. :joy:

Vind jij wielrenners irritant?

• Ja
  • Nee
  • Mwah beetje

0 stemmers

2 likes

Ik word er GEK van dat het zo’n trend is om koppen zonder oor te hebben. Ik wil m’n vingers niet branden?? Op kantoor moet ik ook thee drinken uit zulke kopjes en dan loop ik naar m’n bureau terwijl m’n vingers langzaamaan afsterven. Kon laatst ook echt moeilijk leuke kopjes mét oor vinden

16 likes

Wat ook vreselijk was was die trend van dubbele glazen voor koffie. Dan was de buitenste laag niet heet en kon je hem makkelijk vastpakken maar kon je dus ook totaal niet inschatten hoe heet de koffie was?? Meerdere keren mijn bek verbrand in een koffiezaak die hier een passie voor had (Doppio in Groningen :rage::rage:)

31 likes

Ik heb geen leuke kopjes, maar wel lang van glas en met oor. Is zoiets goed?

Stuur je wel eens kaartjes?

• Ja, naar familie/vrienden
  • Ja, naar onbekenden (oproepjes etc.)
  • Nee, heb ik eerder wel gedaan
  • Nee, eigenlijk (bijna) nooit

0 stemmers

Ooit gehoord van postcrossing?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Doe je wel eens aan postcrossing? (kaartjes sturen naar iedereen in de wereld)

• Ja, regelmatig
  • Nee, maar heb ik eerder wel gedaan
  • Nee, maar lijkt me leuk
  • Nee, niet mijn ding

0 stemmers

1 like

Nee want ik wil koffie niet uit een glas!

3 likes

Maar voor thee vond jij ook alles kut toch qua glazen? Ik bedenk me nu dat dit @instantramen is

Dacht ik iig. Ja ik drink geen koffie. Durf het nu bijna niet te zeggen maar als theeleut zijn lange glazen met uiteraard een oortje het best. Ik wil geen kleine vieze mok.

4 likes

Heb jij een theepot in huis?

• Ja 1
  • Ja meerdere
  • Nee

0 stemmers

1 like