Stel je persoonlijke vraag #55

Mijn kind speelt graag met mij het kies wat je nooit meer mag spel en wat er ook tegenover koffie staat, :coffee: wint altijd

1 like

Ik denk echt dat jij een unieke ADHD experience hebt, alle ADHDers die ik ken drinken tering veel koffie. Maar eigenlijk heb ik dat met 90% van wat jij post haha.

31 likes

Veel mensen met ADHD worden toch ook juist sloom en moe van koffie?

3 likes

Alleen wanneer ikzelf of bekenden in de krant staan.

3 likes

Ergens tussen de 3 en 5 espresso’s hit precies die magical plek tussen doodmoe en hartstilstand :pinched_fingers:t3:

14 likes

Het uitkomen van een affaire tijdens een Coldplay concert ?

• Ja all over mn tijdlijnen
  • He wat

0 stemmers

Snap jij waarom iedereen zo involved is?

• Ja vreemdgaan is fout!!
  • Nee boeiend is toch niet mijn huwelijk?

0 stemmers

5 likes

Naja niet vreemdgaan is fout maar ik hou gewoon van andersman juice en ellende hahaha

32 likes

Ja eens maar mensen die zijn vrouw op de hoogte gaan stellen vindt ik wel losers. Hij is jullie toch niet ontrouw?

ze doen net of ze een moord hebben gepleegd ook, vinden dat ze ontslagen moeten worden etc.

4 likes

Ik moest dit googelen maar het blijft me verbazen hoe geobsedeerd mensen zijn met vreemdgaan

16 likes

Ja op Twitter is het echt insane, zag 1 post die zei dat het fucking gestoord is dat ze met volledige naam en functie genoemd worden door de media en letterlijk alle reacties op diegene zijn “oh, jij bent zeker ook een vreemdgaander, waarom anders zou je ze verdedigen”.

???

Alsof het buiten kut voor je partner een soort enorme misdaad is tegenover de maatschappij? Echt bemoei je lekker met je eigen leven, who caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaares er zijn ergere dingen in het leven.

16 likes

Zijn allemaal bang dat hun eigen boo buiten de deur neukt

12 likes

Had nee gestemd maar open mijn insta en daar is het filmpje ineens :eyes:

4 likes

Ik las ook ergens de reactie dan moeten ze maar niet samen naar een concert gaan. Ehm oké of ze moeten gewoon niet zomaar mensen vol in beeld brengen.

1 like

Wat is genanter?

• Publiekelijk betrapt worden op vreemdgaan
  • Publiekelijk betrapt worden op het bezoeken van een Coldplay concert

0 stemmers

6 likes

Wat ben je lekker op dreef met je polls de laatste dagen :heart_hands:

2 likes

Nee hoor, ik word er helemaal naar en opgefokt en zenuwachtig van. Welke adhd’er drinkt koffie? Is toch een bom op een bom doe ff normaal haha. Heb hetzelfde met jou!

1 like

Ik heb al jaren geschreeuwd dat ik het niet was. Weetikveel hoe het voelt. Moest ik weeeeeeeer een test doen. Ja er is nog nooit iets anders uitgekomen. Bleef altijd direct adhd. Dus nu geloof ik dat soms wel.

4 likes

Het is B&B seizoen, dan ben ik op mn best :star_struck:

6 likes
  • Ik!
  • Ik ben een adhder die geen koffie drinkt
  • Ik heb lekker geen adhd

0 stemmers

Geloof jij soms dat @Jumpsuit adhd heeft?

• Nee
  • Ja
  • Ik denk dat het meer dan hebben is, ze ís adhd

0 stemmers

Haha ik haat jou, mn vader zegt ook altijd, je hebt het en je gaat ermee dood! Wij kunnen je leren ermee om te gaan.

Maarja @Zemraluani jij hebt ook adhd? Im wilde ook ooit add hebben maar ik was daar te sportief voor wtf haha (een test als kind.)

Ben jij sportief?

• Nee
  • Ja
  • Weet het niet
  • Mwah gemiddeld?

0 stemmers

2 likes