Stel je persoonlijke vraag #55

Thee?

• Liever uit een theeglas
  • Een mok

0 stemmers

Koffie?

• Liever uit een koffiekopje
  • Wat maakt mij het uit een glas kan ook

0 stemmers

2 likes

Thee uit een theeglas vind ik nog prima kunnen, maar koffie uit een glas :x:

3 likes

Haha ik vind thee moet in GLAS, wat iedereen ook zegt. Dat moet in glas. Gatverdamme thee in een mok? We zijn niet meer in de gore victoriaanse tijd.

Ik heb geen verstand van koffie. 0.0. Ik ik geef alleen ijskoffie in glas.

3 likes

Thuis drink ik 't uit een kopje maar ik vind het zoveel mooier uit een glas 🥹

2 likes

Maar dan kan je toch ook direct zien hoe sterk de thee is. Niet in een mok bah.

2 likes

Een uit de winkel, meerdere zelfgemaakte, maar daarvan functioneert er maar één.

3 likes

Oh ik bedoelde koffie! Ik vind het echt fijn als in een koffiezaakje ik m’n cappuccino in een glas krijg zodat ik kan zien hoe goed de schuimlaag gelukt is.

5 likes

Ik vind koffie uit zo’n glaasje chill.

Maar ik haat het om thee te drinken uit dit glas. Dat krijg je zo vaak in de horeca en dan moet ik wachten tot mijn thee lauw is en dan pas kan ik het drinken. :angry:

12 likes

Beetje boring natuurlijk om te horen maar omdat ik al als jong kind werd gediagnosticeerd met adhd. Waren bepaalde middelen direct verboden. Waaronder koffie. Dat kan ik begrijpen uiteraard. Maar echt koffie heb ik nog nooit durven proberen. Ja een beetje gemixte alles. Nooit echt echt koffie met cafeine. Allllltijd kinderspul.

Ik zie soms mensen die niet zonder koffie kunnen.

Kan jij zonder koffie?

• Ja
  • Nee
  • Het wordt moeilijk maar het lukt
  • Ik weet het niet

0 stemmers

hahha ik heb hier sterke meningen over maar weet niet of dit er een van was

ik post straks een essay

Bewaar jij nu nog krantenknipsels of kopietjes van artikelen in een map of doos? Ik bedoel dan echt recente dingen

• Ja
  • Nee
  • Nu niet meer vroeger wel gedaan

0 stemmers

2 likes

Mijn kind speelt graag met mij het kies wat je nooit meer mag spel en wat er ook tegenover koffie staat, :coffee: wint altijd

1 like

Ik denk echt dat jij een unieke ADHD experience hebt, alle ADHDers die ik ken drinken tering veel koffie. Maar eigenlijk heb ik dat met 90% van wat jij post haha.

31 likes

Veel mensen met ADHD worden toch ook juist sloom en moe van koffie?

2 likes

Alleen wanneer ikzelf of bekenden in de krant staan.

3 likes

Ergens tussen de 3 en 5 espresso’s hit precies die magical plek tussen doodmoe en hartstilstand :pinched_fingers:t3:

14 likes

Het uitkomen van een affaire tijdens een Coldplay concert ?

• Ja all over mn tijdlijnen
  • He wat

0 stemmers

Snap jij waarom iedereen zo involved is?

• Ja vreemdgaan is fout!!
  • Nee boeiend is toch niet mijn huwelijk?

0 stemmers

5 likes

Naja niet vreemdgaan is fout maar ik hou gewoon van andersman juice en ellende hahaha

32 likes

Ja eens maar mensen die zijn vrouw op de hoogte gaan stellen vindt ik wel losers. Hij is jullie toch niet ontrouw?

ze doen net of ze een moord hebben gepleegd ook, vinden dat ze ontslagen moeten worden etc.

4 likes

Ik moest dit googelen maar het blijft me verbazen hoe geobsedeerd mensen zijn met vreemdgaan

16 likes