Stel je persoonlijke vraag #55

Ja op Twitter is het echt insane, zag 1 post die zei dat het fucking gestoord is dat ze met volledige naam en functie genoemd worden door de media en letterlijk alle reacties op diegene zijn “oh, jij bent zeker ook een vreemdgaander, waarom anders zou je ze verdedigen”.

???

Alsof het buiten kut voor je partner een soort enorme misdaad is tegenover de maatschappij? Echt bemoei je lekker met je eigen leven, who caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaares er zijn ergere dingen in het leven.

16 likes

Zijn allemaal bang dat hun eigen boo buiten de deur neukt

12 likes

Had nee gestemd maar open mijn insta en daar is het filmpje ineens :eyes:

4 likes

Ik las ook ergens de reactie dan moeten ze maar niet samen naar een concert gaan. Ehm oké of ze moeten gewoon niet zomaar mensen vol in beeld brengen.

1 like

Wat is genanter?

• Publiekelijk betrapt worden op vreemdgaan
  • Publiekelijk betrapt worden op het bezoeken van een Coldplay concert

0 stemmers

6 likes

Wat ben je lekker op dreef met je polls de laatste dagen :heart_hands:

2 likes

Nee hoor, ik word er helemaal naar en opgefokt en zenuwachtig van. Welke adhd’er drinkt koffie? Is toch een bom op een bom doe ff normaal haha. Heb hetzelfde met jou!

1 like

Ik heb al jaren geschreeuwd dat ik het niet was. Weetikveel hoe het voelt. Moest ik weeeeeeeer een test doen. Ja er is nog nooit iets anders uitgekomen. Bleef altijd direct adhd. Dus nu geloof ik dat soms wel.

4 likes

Het is B&B seizoen, dan ben ik op mn best :star_struck:

6 likes
  • Ik!
  • Ik ben een adhder die geen koffie drinkt
  • Ik heb lekker geen adhd

0 stemmers

Geloof jij soms dat @Jumpsuit adhd heeft?

• Nee
  • Ja
  • Ik denk dat het meer dan hebben is, ze ís adhd

0 stemmers

Haha ik haat jou, mn vader zegt ook altijd, je hebt het en je gaat ermee dood! Wij kunnen je leren ermee om te gaan.

Maarja @Zemraluani jij hebt ook adhd? Im wilde ook ooit add hebben maar ik was daar te sportief voor wtf haha (een test als kind.)

Ben jij sportief?

• Nee
  • Ja
  • Weet het niet
  • Mwah gemiddeld?

0 stemmers

2 likes

Nee ik was wel een enorm sloom en rustig kind haha.

2 likes

ik ga weer helemaal stuk om wat een ongeleid projectielenbericht dit is hahahahahah

ik haat jou heb jij adhd? zijn jullie sportief?

never change jumpsuit

51 likes

Ben je bekend met de term baby stuck in knees?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Deze van k3 is echt heftig

Samenvatting

22 likes

@lariks girl als jij niet sportief bent dan weet ik niet wie het wel is haha

5 likes

Dit gaat mij nog jaren achtervolgen in koortsdromen.

4 likes

Ik heb adhd en ik drink koffie maar ik krijg er geen energie van. Ik drink het ook best vaak ‘s avonds en kan dan zo in slaap vallen :sleeping:

5 likes

Same vroeger dronk ik met uitgaan vaak wodka redbull en viel altijd gewoon in slaap hahaha

3 likes

Stel je hebt een hond/kat en een partner. Je wilt graag samenwonen maar je partner is allergisch. Wat zou je doen?

• Jammer dan ik doe mn beest niet weg
  • Beest weg
  • Anders

0 stemmers

Context: ik zie als reden dat er een huisdier wegmoet vaak allergie bij een nieuwe partner. Ja jammer dan, mn kat was er eerst haha

2 likes

Daar zijn allergiepillen voor uitgevonden.

46 likes