Blik en asvarken
Hahahahhahaha wat
Maar motblik zeg ik ook wel
En dan plat Spakenburgs: Ă s-vĂ rreken.
Als ik niet met mijn familie ben noem ik het gewoon stoffer en blik.
Ik zeg blik en veger en woon zeker niet in Zuid-Limburg!!! Fake news
Oh, ik volg dit account! Sta soms echt versteld van de verschillen in zoân klein landje
Ik kende het nog niet maar ben het nu ook gaan volgen! Heel interessant
Mijn wollen- duurder dan de meeste van mijn kleding- sokken zijn kapot en nu denk ik voor het eerst van mijn leven: waarom kan ik geen sokken stoppen
Ik weet niet eens of ze te maken zijn, maar dan worden het nog meer belachelijk dure sokken. Maar ze zijn wel mân favo en niet hier in NL te koop dus ja misschien toch doen :â)
Gewoon even YouTube filmpje kijken, is echt niet moeilijk.
Haha in mijn lokaal dialect (diep in vlaanderen) noemen we het een zwientje (als in zwijntje, varken dus)
Ik noemde dit altijd door mijn Surinaamse moeder, een vuilblad. Had geen idee dat dat woord in NL niet bekend is tot iemand me echt aankeek van wat zeg jij nou weer
https://myhiddenimpact.com/nl
Hoeveel aardeâs zijn er nodig als iedereen zoals jij zou leven?
- 0,5-1
- 1-1,5
- 1,5-2
- 2-2,5
- 2,5-3
- Meer dan 3
- Minder dan 0,5
0 stemmers
Interessant, maar had bijv ook hoeveel kinderen je hebt verwacht.
Ik ga wekelijks een uurtje met de trein, soms een stukje met de bus en nooit met de auto en toch is dat te veel volgens deze meter. Top.
Heb je de km wel per week ingevuld? Ik had het eerst per jaar ingeschat en toen werd hij ook zo boos Omdat de auto wel per jaar moet, maar ov moet je ineens per week inschatten
Wat leuk dat je vanaf 106 vierkante meter een âgrotemensenhuisâ hebt
Ojaa hahahah. Dat zal het zijn, zoveel reis ik inderdaad niet per week.
Ik douche te lang, ik shop te veel en ik leef zowat in mijn auto. Helaas geen vegetariër meer.