Laatst 3x in 1 afreken sessie
Eerst controle, toen alcohol leeftijdcheck en toen weer controle van artikelen waarbij er zelfs 20 ofzo gescand moesten worden.
Aardappelen schillen
Onze ah en jumbo zitten niet logisch in elkaar. Ik wil gewoon rijen aflopen en niet tegen het verkeer in hoeven te lopen.
Het idee van een steekproef is ook vaak om te kijken wat onderin de tas zit Anders heeft het ook niet zoveel nutâŠ
Echt maar 2x gebeurd, toevallig vorige week. Niemand wist helaas de code die ze moesten invoeren dus uiteindelijk waren bijna alle zelfscankassaâs vergrendeld en moest ik alsnog afrekenen bij de gewone kassa hahaha.
Bij mijn Jumbo is er een spaarkaart voor de controle. 6 keer gecontroleerd is âŹ2,50 korting!
Omg als ze dat bij de Dirk doen kan ik voortaan gratis boodschappen doen, ik word daar echt standaard gecontroleerd en ik kom er vaak voor maar een paar producten.
Ik word altijd gecontroleerd als ik een pet of capuchon op heb. Sinds ik dat weet zet ik die af en kijk ik altijd even recht in de camera, sindsdien ben ik volgens mij nooit meer gecontroleerd.
Oké voor de mensen die 30+ zijn. Een instagrammer beweert dat je na je 30ste altijd uitkomt in minstens 1 van onderstaande 4 hobbies, klopt dat?
- Planten
- Lezen/boeken
- Bakken (brood en/of zoet)
- Hardlopen
- Nee ik heb niks van deze hobbies
0 stemmers
Lijkt mij dat handwerken er 100% bij zou moeten staan
Ik ben nog geen 30 en heb al 2 hobbyâs uit dit lijstje
Ik had dan toch wel wat meer specifieke hobbyâs verwacht. Vooral lezen is van alle leeftijden.
Zou dan aanvullen met pottenbakken, haken, paaldansen, crossfit, pilates, wielrennen etc.
Ik vind dit van die dingen die op zich best normaal zijn om te doen (vooral lezen lol) maar in Hobby-vorm nu wel heel populair zijn bij een bepaalde demografie basic witte welvarende dertigers. Dus ik snap best dat een instagram-persoon denkt dat iedereen zo is
Lezen en hardlopen, lezen is al mân hele leven mân âhobbyâ en hardlopen heb ik ook eerder gedaan maar lukt nu voor het eerst goed. En planten als in dat ik sinds mn 30e wel een tuin heb
Ja maar als je dus nog geen 30 bent dan telt het niet! Het is bedoeld alsof je vanaf je dertigste door een bovennatuurlijke kracht oid wordt âingedeeldâ in een van deze hobbies en dat je dan dus je core-hobby hebt gevonden waar je ook echt goed in bent. Dus het âteltâ pas als blijkt dat je na je 30ste ook nog steeds je planten levend kunt houden
Maargoed not my opinion natuurlijk
Vind het echt boeiend dat dit tegenwoordig al als een hobby wordt gezien. Zijn toch gewoon hele alledaagse activiteiten.
Ja we lezen natuurlijk wel allemaal en ik heb ook boeken in huis maar ik zou echt niet zeggen dat boeken mijn hobby zijn. Zelfde geldt voor planten, die heb ik ook, maar ben niet zĂł mega invested dat ik het mijn hobby zou noemen. Dus er is imo wel een verschil tussen âeen bezigheidâ en een hobby
Nouja dat wou ik ook nog zeggen, ik zie hardlopen en lezen niet echt als hobbyâs
Wat maakt iets dan een hobby? Is een hobby iets wat je graag doet in je vrije tijd of moet een hobby aan meer criteria voldoen?
Ja inderdaad, gewoon de social media gaze van dingen die mensen altijd al doen ook voor hun dertigste maar waar nu âconceptenâ van gemaakt worden